Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Heard that. Typiskt tjejer att vräka ur sig sånt när man tränar o är duktig. StryCk ska dom ha. :D

La till det här på fejan igår också på min statusrad:

Sitter och är lite full av reflektioner så här lördagskvisten. Träning och hälsa är dagens trend, inget märkligt eller nytt för oss alla. Men det jag reagerar på är att när folk lägger upp bilder på sig före och efter får dessa bilder plötsligt sjukt många likes. Vanligen är kommentarerna i den stilen med "Vad fin du blivit!" eller "Well done, du är ju sjukt snygg nu!" och det gör mig lite irriterad. Varför? Läs in kommentarerna ordentligt. "Blivit fin" är en definition på att man inte alls var fin tidigare. "Snygg nu" är också en definition på att man inte var snygg förr.

I mina ögon är det inte snälla kommentarer eftersom alla visst varit fina tidigare, det är jag helt säker på. Tjock behöver inte vara lika med ful eller osnygg. Pusha gärna till ett hälsosamt liv men strunt i det estetiska. Det finns alldeles för många som mår dåligt av. Jag har fått kommentarer om att jag såg sjukt vältränad ut i somras. Men ser jag inte vältränad ut idag längre? Det tycker jag minsann, även med några kilo plus! På köpet har jag ännu större styrka.

Jag skrev aldrig något men jag har sett hur folk kommenterar andras tallrikar som lagts upp på instagram eller fejan. "Du äter för lite" eller "Varför ska du banta, du behöver inte alls!".
Jävla människor o lägga sig i andras liv.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
La till det här på fejan igår också på min statusrad:

Jag skrev aldrig något men jag har sett hur folk kommenterar andras tallrikar som lagts upp på instagram eller fejan. "Du äter för lite" eller "Varför ska du banta, du behöver inte alls!".
Jävla människor o lägga sig i andras liv.

Ha ha, det behövdes inte mer än den där lilla texten för att minnas varför man avrundade sin närvaro på Facebook. Folk där är som bäst trista.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
HAHA. Är jag så söt tycker du ;) Alltid bälte när jag kör bil faktiskt. Säkerheten kommer först.

Du liknar ett embryo av de andra bilderna ju. Det var kul att skåda :) Ja, använd bälte, annars får staten mer pengar att kladda upp bara.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ha ha, det behövdes inte mer än den där lilla texten för att minnas varför man avrundade sin närvaro på Facebook. Folk där är som bäst trista.

Jag roar mig på facebook just nu, man kan ju göra annat än att tjafsa där :tummenupp

Just nu har vi konstaterat att Åke aldrig runkar för han grunkar jämt.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Jag roar mig på facebook just nu, man kan ju göra annat än att tjafsa där :tummenupp

Har ni andra ett liv utanför singeltråden? :va:D

Jag har aldrig haft ett konto på Facebook, är det onormalt? Borde jag prata med en psykolog?

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj

Är det smuts-Åke ni menar. Han som onanerar och äter björnbär överallt?

tkdrille

Guest
Du liknar ett embryo av de andra bilderna ju. Det var kul att skåda :) Ja, använd bälte, annars får staten mer pengar att kladda upp bara.

Då ska jag bjuda på en bild från tiden man var som allra aktivast med.
Jag har redan gynnat staten ;) Gav de 6000 kr inom 3 månader hösten 2011. Drog om en civilare och han hänka på mig.
Dock har jag svart bälte :D
Full3.jpg

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Jag har aldrig haft ett konto på Facebook, är det onormalt? Borde jag prata med en psykolog?

Facebook är bra till skolarbeten, underlättar samtal gruppvis. :)

Och du behöver för allsin dar inte ha några konto på Facebook om du överlever ;)

Är det smuts-Åke ni menar. Han som onanerar och äter björnbär överallt?

Smuts-Åke, absolut. Who else? :va

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj

Onormalt är det nog, men inte direkt negativt för det. Det är bajs att vara där tycker jag. Och när man försvann därifrån blev folk kassa också. Nä, ge dig aldrig in i den dyngan.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Jag har redan gynnat staten ;) Gav de 6000 kr inom 3 månader hösten 2011. Drog om en civilare och han hänka på mig.
View attachment 379609

Ha ha, ja där ser man den atletiska sidan också. :)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
View attachment 379609

Ja, jag har också gynnat staten något kopiöst. Fast du begrep väl att jag menade säkerhetsbälte och inte svart bälte?

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Onormalt är det nog, men inte direkt negativt för det. Det är bajs att vara där tycker jag. Och när man försvann därifrån blev folk kassa också. Nä, ge dig aldrig in i den dyngan.

Jag pratar med de flesta av mina vänner utanför facebook, jag blir bjuden på fester utanför facebook också så för min del är jag inte hårt påverkad av facebook när det gäller att vara social, det är jag tacksam för.

Nu var de sagt att vi sköt varandra i ögonen och inget annat.

Satsade i ögonen :mattias :fakta

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...