tkdrille
Guest
Din arga bild borde passa in här nu. Var blev den av?
Du menar den jag la in? Den gömmer sig någonstans här i tråden.
Din arga bild borde passa in här nu. Var blev den av?
Du menar den jag la in? Den gömmer sig någonstans här i tråden.
Tyvärr hitta jag ingen bra i telefonen så du får ingen idagJa den. Den matchar ditt humör.
Jag har aldrig tänkt på Tyskland som ett Lakritsland, jag trodde bara att det var Norden och Holland som gällde. Jag köpte lakrits i Holland förra veckan men den var ingen höjdare. I Tyskland såg jag ingen lakrits någonstans, vad är det för lakrits du har hittat i Tyskland?
Ja de är ju söndag. Då ska vi ju sitta och mysa ihop. Med någon man gillar. Men man får skylla sig själv
De e bara o gilla den man e me
Men det finns en teori av en konstnär om hur en människa ser ut i framtiden, hittar inte bilden, får söka vidare men det såg helt omänskligt ut och näsan hade vuxit sig stor och även ökad näshår för att filtera allt utsläpp vi ger ifrån oss. Ska leta vidare, tycker det var sjukt intressant!
Varifrån beställer du godiset?
Ja, nu är det ju frågan hur man definierar lakrits. Men det hela började med att en knegpolare hittade en påse som hette "SALLOS" från "Katajes" dom var så vansinnigt goda att man tappade sansen. De smakar exakt som den gamla 80-tals klubban "BloodyJasper" typ saltlakrits med en twist. Nu hittade vi den där tyska siten med alla andra varianter på nyss nämda produkt. En med kaffetwist, en med pulver i osv. Så vi bolmade iväg en beställning i förra veckan. Men det finns ju hur mycket annat som helst där till vettiga priser.
http://www.worldofsweets.de/index.p...J5YVdObGZrczlOSDVNUFRGX1RUMHhmazQ5TW40&pgNr=0
Ha ha, jag filtrerar med öronen. Ser ut som en koala om jag inte trimmar. Jag lade länken i inlägget du quotade. Jävla hyvens affär.
Du får avlägga en rapport här när du har provsmakat de sorter du har beställt så man vet vad man ska beställa.
My bad, jag är tillfälligt lite blind ser jag. Nåja.
Filtrerar med öronen, vad är det du filtrerar egentligen?
Jag vaknade lite bitter. Men nu är jag riktigt bitter, dock inte på livet utan på mig själv.
Men jag kan ändå göra dig sällskap så kan vi vara bittra ihop.
berätta mer!!!
Naj!! Sluta nu att vara bittra och kassa. Ni ska ju glädjas år att våren är i antågande och att ni har en hel veckas kuliga aktiviteter framför er from i morgon bitti.
Tihi, håller det för mig själv.
Hur tänker du nu?
Menar du sportlovsveckan så var det förra veckan. Och jag kör utan vintersemester i år. :/
Nej, jag menar ju de oerhört trevliga sysslorna som utföres till vardags i en vecka för att helgen ska bli extra trevlig när den kommer.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |