Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag har aldrig tänkt på Tyskland som ett Lakritsland, jag trodde bara att det var Norden och Holland som gällde. Jag köpte lakrits i Holland förra veckan men den var ingen höjdare. I Tyskland såg jag ingen lakrits någonstans, vad är det för lakrits du har hittat i Tyskland?

Ja, nu är det ju frågan hur man definierar lakrits. Men det hela började med att en knegpolare hittade en påse som hette "SALLOS" från "Katajes" dom var så vansinnigt goda att man tappade sansen. De smakar exakt som den gamla 80-tals klubban "BloodyJasper" typ saltlakrits med en twist. Nu hittade vi den där tyska siten med alla andra varianter på nyss nämda produkt. En med kaffetwist, en med pulver i osv. Så vi bolmade iväg en beställning i förra veckan. Men det finns ju hur mycket annat som helst där till vettiga priser.

http://www.worldofsweets.de/index.p...J5YVdObGZrczlOSDVNUFRGX1RUMHhmazQ5TW40&pgNr=0

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Men det finns en teori av en konstnär om hur en människa ser ut i framtiden, hittar inte bilden, får söka vidare men det såg helt omänskligt ut och näsan hade vuxit sig stor och även ökad näshår för att filtera allt utsläpp vi ger ifrån oss. Ska leta vidare, tycker det var sjukt intressant!

Varifrån beställer du godiset?

Ha ha, jag filtrerar med öronen. Ser ut som en koala om jag inte trimmar. Jag lade länken i inlägget du quotade. Jävla hyvens affär.

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Ja, nu är det ju frågan hur man definierar lakrits. Men det hela började med att en knegpolare hittade en påse som hette "SALLOS" från "Katajes" dom var så vansinnigt goda att man tappade sansen. De smakar exakt som den gamla 80-tals klubban "BloodyJasper" typ saltlakrits med en twist. Nu hittade vi den där tyska siten med alla andra varianter på nyss nämda produkt. En med kaffetwist, en med pulver i osv. Så vi bolmade iväg en beställning i förra veckan. Men det finns ju hur mycket annat som helst där till vettiga priser.

http://www.worldofsweets.de/index.p...J5YVdObGZrczlOSDVNUFRGX1RUMHhmazQ5TW40&pgNr=0

Du får avlägga en rapport här när du har provsmakat de sorter du har beställt så man vet vad man ska beställa.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Du får avlägga en rapport här när du har provsmakat de sorter du har beställt så man vet vad man ska beställa.

Ja, det ska bli intressant. Är någon av de andra ens i närheten av den smaksensation sorten vi hittade i Sverige erbjod. Så är det kanske dags att beställa en SJ-pall med 4 kragar. Och ett motionsband att löpa på.
Som tur är innehåller dom inte galet med kalorier. Värre att snöa in på typ choklad. Men jag ska sammanställa njutningsgraden på sorterna när jag haft en smakorgie framför något trevligt PC-spel :)

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
My bad, jag är tillfälligt lite blind ser jag. Nåja.
Filtrerar med öronen, vad är det du filtrerar egentligen? ;)

Damm och dumheter filtrerar jag helst :) Var i Vietnam på frisörsalong för rakning en gång. Då slet dom upp typ en skalpell på pinne och gjorde rent hus i hörselgångarna. Jag har aldrig hört så mycket dumheter som de närmsta dagarna efter det. Aldrig mer.

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Naj!! Sluta nu att vara bittra och kassa. :mad: Ni ska ju glädjas år att våren är i antågande och att ni har en hel veckas kuliga aktiviteter framför er from i morgon bitti. :)

Hur tänker du nu?

Menar du sportlovsveckan så var det förra veckan. :7peta Och jag kör utan vintersemester i år. :/

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Hur tänker du nu?

Menar du sportlovsveckan så var det förra veckan. :7peta Och jag kör utan vintersemester i år. :/

Nej, jag menar ju de oerhört trevliga sysslorna som utföres till vardags i en vecka för att helgen ska bli extra trevlig när den kommer. :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...