Singeltråden

tkdrille

Guest
Jag hitta en gammal gammal gammal bild. Då när man var svag och lyssna på fruntimmer.
Full1.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag föredrar våldsamt ärlig framför snäll. Men det är ju jag det :rolleyes:

Man ska mena allt man säger men inte säga allt jag menar har jag hört... :D Visst, det är dumt att ljuga. Men det är väl inte vidare produktivt att gå rakt upp till någon och oprovocerat säga "Fan vad ful du är!" heller? ;)

tkdrille

Guest
Man ska mena allt man säger men inte säga allt jag menar har jag hört... :D Visst, det är dumt att ljuga. Men det är väl inte vidare produktivt att gå rakt upp till någon och oprovocerat säga "Fan vad ful du är!" heller? ;)

Nej speciellt inte till folk som är större än dig själv. Just fan då får du inte säga de till någon.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

Tjejpolaren berättade om en snubbe som gick fram till en snygg brud på krogen och sa "tro inte du kommer undan för att du är ful!" och visst fan fick han :borra.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Egentligen är det exakt samma sak som att säga "Du är för smal!" vilket sägs överallt där folk gått ner i vikt och den jävla förbannade svenska avundsjukan träder fram.

Så vad är det för skillnad egentligen? Jag skulle bli tämligen förolämpad om någon helt plötsligt kommer och säger "Fan vad snygg du är!" men det är jag det...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Egentligen är det exakt samma sak som att säga "Du är för smal!" vilket sägs överallt där folk gått ner i vikt och den jävla förbannade svenska avundsjukan träder fram.

Heard that. Typiskt tjejer att vräka ur sig sånt när man tränar o är duktig. StryCk ska dom ha. :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Har jag svårt att tro... varför skulle du bli det isf?

Helt plötsligt kommer någon fram och kläcker ur sig det där får mig bara att rygga. Varför? Jag är inte intresserad av att höra vad andra tycker om mitt utseende.

Händer det så säger jag tack och sen går jag direkt. Jag tycker att det är jobbigt att få komplimanger för det känns som jag måste ge något tillbaka. Jag brukar hemskt sällan kommentera folks utseende heller.

Förolämpad var nog ett fel (för hårt) ord men... Kan inte hitta ett rätt ord just nu.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...