PippiT
Professionell mobbare
Du har ett meddelande på fejan!
Du har ett meddelande på fejan!
Nej, jag menar ju de oerhört trevliga sysslorna som utföres till vardags i en vecka för att helgen ska bli extra trevlig när den kommer.
Jag hitta en gammal gammal gammal bild. Då när man var svag och lyssna på fruntimmer.
View attachment 379605
OOOOh noo u didnt.
Jävlar vad snabb du var
HAHA undrar om jag vågar lägga upp fler här då.Jag var bara tvungen.
Jag föredrar våldsamt ärlig framför snäll. Men det är ju jag det
Man ska mena allt man säger men inte säga allt jag menar har jag hört... Visst, det är dumt att ljuga. Men det är väl inte vidare produktivt att gå rakt upp till någon och oprovocerat säga "Fan vad ful du är!" heller?
Man ska mena allt man säger men inte säga allt jag menar har jag hört... Visst, det är dumt att ljuga. Men det är väl inte vidare produktivt att gå rakt upp till någon och oprovocerat säga "Fan vad ful du är!" heller?
Finns i min dator sen imorse
.....Jag skulle bli tämligen förolämpad om någon helt plötsligt kommer och säger "Fan vad snygg du är!" men det är jag det...
Jag skulle bli tämligen förolämpad om någon helt plötsligt kommer och säger "Fan vad snygg du är!" men det är jag det...
Egentligen är det exakt samma sak som att säga "Du är för smal!" vilket sägs överallt där folk gått ner i vikt och den jävla förbannade svenska avundsjukan träder fram.
Har jag svårt att tro... varför skulle du bli det isf?
Jag hitta en gammal gammal gammal bild. Då när man var svag och lyssna på fruntimmer.
View attachment 379605
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |