Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
jag vill ha lika många hojar som kvinnor har skor..

"en för varje tillfälle" o vad de nu har för ursäkter :D

EN?:va Prova fem per tillfälle...minst. :D Jaja, igår bestämde jag mig att nu har jag kläder och skor för resten av året, både arbetskläder och fritidskläder så jag kommer hålla hårt i pengarna nu till USA-resan så att jag kan shoppa i USA. :va:crash:tuttar

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
FAN, vad jag tycker synd om mig själv just nu. :( Jag har feber o huvudvärk o inga febernedsättande hemma. VAFAN...jag vill vara frisk och glad inte ligga här och va gnällig och tycka synd om mig själv. :4skrika

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Det är nåt slags arbetstidsregler som bestämmer att man tydligen ska ha 11 timmars dygnsvila. :confused:

fast det gäller väl i stort sett bara schemalagd tid, sen har du ju övertid (om du inte har snåla chefer dvs)

EN?:va Prova fem per tillfälle...minst. :D Jaja, igår bestämde jag mig att nu har jag kläder och skor för resten av året, både arbetskläder och fritidskläder så jag kommer hålla hårt i pengarna nu till USA-resan så att jag kan shoppa i USA. :va:crash:tuttar

åhh, fem låter ju ännu bättre!
Fem Offroadare
Fem Motarder
Fem Sport
Fem Supersport
Fem Touring
Fem Cafe
Fem Scramblers
Fem Race
Fem Bobbers
Fem Lättviktare
Fem 125:eek:r
Fem Med sidovagn
Fem Britter
Fem Tyskar
osv osv osv

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
fast det gäller väl i stort sett bara schemalagd tid, sen har du ju övertid (om du inte har snåla chefer dvs)

Fem Offroadare
Fem Motarder
Fem Sport
Fem Supersport
Fem Touring
Fem Cafe
Fem Scramblers
Fem Race
Fem Bobbers
Fem Lättviktare
Fem Med sidovagn
Fem Britter
Fem Tyskar
osv osv osv

Ja nu börjar det likna nåt....men sen tänker du kanske inte på att ett par skor-stövlar kostar mellan 100-2500:- när en hoj faktiskt ligger på grymt mycket mer. :)

Booze my lady.. Booze

Jag ska jobba imorgon så jag tror inte det är någon bra idé. :(

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Ja nu börjar det likna nåt....men sen tänker du kanske inte på att ett par skor-stövlar kostar mellan 100-2500:- när en hoj faktiskt ligger på grymt mycket mer. :)

Jamen pengar är bara pengar :D
det enda som är mitt bekymmer är att en hoj tar större plats än ett par skor (får bara in tre hojar bredvid soffan i vardagsrummet)

Meh, du behöver ju inte dricka såååå mycket.. bara lite grann, för att ta udden av febern.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Vi är ju enklare än hundar väl :va

Förmodligen, så sjukt många som tofflar för kvinnfolket. :rock

Har du en blå klänning ska du inte ha blått på skorna...du ska alltid ha en färg att bryta med, tex röd klänning, vita skor, vit klänning annan färg på skorna...eller skärpet. :D

Tack, ska komma ihåg det! Jag tenderar vara enfärgad men nu ska jag försöka bryta lite. Men det innebär även att jag behöver fler skor i fler färger, har bara svarta och röda! panic.gif

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Hallå, hade du inte feber? Då ska du väl för i hellsmattra inte gå o jobba imorrn!!?!? Du ska va hemma o vila! :7peta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jamen pengar är bara pengar :D
det enda som är mitt bekymmer är att en hoj tar större plats än ett par skor (får bara in tre hojar bredvid soffan i vardagsrummet)

Meh, du behöver ju inte dricka såååå mycket.. bara lite grann, för att ta udden av febern.

VA? :va kan man dricka lite grann? :hihi Jag blir full bara jag luktar på korken...fråga vem som helst här inne som sett mig full...två klunkar sen är det full fart. :lol

Well. Det blev de skorna som gör att Ricken förtjänar att bli kallad för kort av mig :fakta

Vadå..tog du tennis skorna? :rofl:rofl:rofl:glömdet

Hallå, hade du inte feber? Då ska du väl för i hellsmattra inte gå o jobba imorrn!!?!? Du ska va hemma o vila! :7peta

Det går inte för sig...:va kan man gå så kan man jobba. :tungan:rolleyes:

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Fem Offroadare
Fem Motarder
Fem Sport
Fem Supersport
Fem Touring
Fem Cafe
Fem Scramblers
Fem Race
Fem Bobbers
Fem Lättviktare
Fem Med sidovagn
Fem Britter
Fem Tyskar
osv osv osv

Jag kan också tänka mig fem britter och fem tyskar.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
1. Jag är nog lite likadan. Är jag full = speedad.

2. Hmm, hur kunde du veta? :va

Speedy Gonzales. :tuttar

Ja om han ska kallas kort måste du ju ha tennisskor....annars kan du kalla honom dvärgen. :glömdet *springer och gömmer mig* (jag e fan så mycket kortare så jag lär få hålla mig undan att bli nedtryckt i skorna nu). :hihi

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...