Tjerringen
Har klampat in igen
Vad händer om de får ett var då?
Då gäller det klick som inte är från mig, jag är urusel på skor...
Vad händer om de får ett var då?
45 minuter tills jag måste gå hem från jobbet. Får inte vara kvar längre.
jag vill ha lika många hojar som kvinnor har skor..
"en för varje tillfälle" o vad de nu har för ursäkter
Byt jobb, på mitt jobb får ja vara 24-7 om ja vill... öh, vänta ett tag... är det bra!?!?
Det är nåt slags arbetstidsregler som bestämmer att man tydligen ska ha 11 timmars dygnsvila.
Det är nåt slags arbetstidsregler som bestämmer att man tydligen ska ha 11 timmars dygnsvila.
EN? Prova fem per tillfälle...minst. Jaja, igår bestämde jag mig att nu har jag kläder och skor för resten av året, både arbetskläder och fritidskläder så jag kommer hålla hårt i pengarna nu till USA-resan så att jag kan shoppa i USA.
FAN, vad jag tycker synd om mig själv just nu. Jag har feber o huvudvärk o inga febernedsättande hemma. VAFAN...jag vill vara frisk och glad inte ligga här och va gnällig och tycka synd om mig själv.
fast det gäller väl i stort sett bara schemalagd tid, sen har du ju övertid (om du inte har snåla chefer dvs)
åhh, fem låter ju ännu bättre!
Fem Offroadare
Fem Motarder
Fem Sport
Fem Supersport
Fem Touring
Fem Cafe
Fem Scramblers
Fem Race
Fem Bobbers
Fem Lättviktare
Fem 125r
Fem Med sidovagn
Fem Britter
Fem Tyskar
osv osv osv
Booze my lady.. Booze
Ja nu börjar det likna nåt....men sen tänker du kanske inte på att ett par skor-stövlar kostar mellan 100-2500:- när en hoj faktiskt ligger på grymt mycket mer.
Jag ska jobba imorgon så jag tror inte det är någon bra idé.
Vi är ju enklare än hundar väl
Har du en blå klänning ska du inte ha blått på skorna...du ska alltid ha en färg att bryta med, tex röd klänning, vita skor, vit klänning annan färg på skorna...eller skärpet.
Ja nu börjar det likna nåt....men sen tänker du kanske inte på att ett par skor-stövlar kostar mellan 100-2500:- när en hoj faktiskt ligger på grymt mycket mer.
Jag ska jobba imorgon så jag tror inte det är någon bra idé.
Jamen pengar är bara pengar
det enda som är mitt bekymmer är att en hoj tar större plats än ett par skor (får bara in tre hojar bredvid soffan i vardagsrummet)
Meh, du behöver ju inte dricka såååå mycket.. bara lite grann, för att ta udden av febern.
Well. Det blev de skorna som gör att Ricken förtjänar att bli kallad för kort av mig
Hallå, hade du inte feber? Då ska du väl för i hellsmattra inte gå o jobba imorrn!!?!? Du ska va hemma o vila!
fast det gäller väl i stort sett bara schemalagd tid, sen har du ju övertid (om du inte har snåla chefer dvs)
åhh, fem låter ju ännu bättre!
Fem Offroadare
Fem Motarder
Fem Sport
Fem Supersport
Fem Touring
Fem Cafe
Fem Scramblers
Fem Race
Fem Bobbers
Fem Lättviktare
Fem 125r
Fem Med sidovagn
Fem Britter
Fem Tyskar
osv osv osv
VA? kan man dricka lite grann? Jag blir full bara jag luktar på korken...fråga vem som helst här inne som sett mig full...två klunkar sen är det full fart.
Vadå..tog du tennis skorna?
Jag kan också tänka mig fem britter och fem tyskar.
Kom vi inte fram till att du skulle ta det lugnt och metodiskt och jobba dig uppåt en i taget?
Ja, men jag kan ta en i taget. Skrev ju inte att jag måste ha alla på samma gång.
1. Jag är nog lite likadan. Är jag full = speedad.
2. Hmm, hur kunde du veta?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |