Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Hellre slicka öra än skithål...fast jag ser nog hellre att mitt skithål blir slickat än i mitt öra. Det har jag lite fobi för. :gnissla:brynad:crash

Usch, jag har sjukt svårt för att få vatten i öronen så saliv i öronen går fetbort. Fattar inte att det FINNS killar som faktiskt vill ta del av det beska i örat :gnissla

Så du la till dig med ännu mer issues alltså?

Vilka issues? :glömdet

Jag kan tyvärr inte komma den 23.

Frun skall jobba kväll så jag måste vara hemma med kidsen.

Jävla toffel. :glömdet

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Usch, jag har sjukt svårt för att få vatten i öronen så saliv i öronen går fetbort. Fattar inte att det FINNS killar som faktiskt vill ta del av det beska i örat :gnissla

Nu har ju min tablett redan börjat verka så ta mig asom jag är nu. Jag ska ämopa wmot. Slem i öronen suger....man kan suga lite på snibben men ingen flottig tunga in i öronhålrt ovh gojsa då blir det en fet hurving.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nu har ju min tablett redan börjat verka så ta mig asom jag är nu. Jag ska ämopa wmot. Slem i öronen suger....man kan suga lite på snibben men ingen flottig tunga in i öronhålrt ovh gojsa då blir det en fet hurving.

Men jag som precis visade min intelligenta sida. Men jag håller med varenda ord du skrivit, även om flera av dem är lite felstavade :tummenupp

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Har det hänt nåt kul här idag eller kan jag skippa ikapp-läsning?

Det är ju inte så många sidor att läsa ikapp... Det enda som är extravagant är väl att jag vräkte ur mig lite känslor i morse men det är tömt och glömt nu.

Jag ska för övrigt gå och sova tänkte jag. Lite dött här och på fejan ikväll tycker jag :glömdet

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag lägger nig min sista kommentar hör flr ikväll du för jag känner art jg är påväg att flyttas åt helsikr o drömmarnas land. ni får hs en bra natt så hörd vi imogon isäklet goa o klada kexchokld.

<krsm på er bunfrtn :Bugar

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Bara jag som tycker tråden vissnat lite?:va

Jaja, godnatt på er galningar...:glömdet

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Kola är mest socker, så ett varv runt byn borde förbränna det mesta av det intryckta! :D

Du e inte redi. Det klarar man ju inte när man är full me kola. Jag hade ju yrat vilse ju. :3freak

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag kan tyvärr inte komma den 23.

Frun skall jobba kväll så jag måste vara hemma med kidsen.

:gråta Inte så roligt, men vi får väl köra en fest i Östra Skåne sen :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Bara jag som tycker tråden vissnat lite?:va

Jaja, godnatt på er galningar...:glömdet

Du kan va vissen!!
Det går ju inte o va upp halva nätterna när man ska upp halv sex på morgonen.

När går ni upp egentligen? Sjusovare :4skrika

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Du får vara lite försiktig med att säga sånt, Pippi. Grabbarna här är ju så känsliga... :hihi

Hahaha, ja jag tänkte inte på det. :) Bara att jag har lite sådär kväljkänsla över att nån skulle trycka in tungan i mitt öra o rota runt. Vissa gillar ju sånt lixom.
Nafsa är en grej men...nae jag lämnar ämnen om jag inte ska spy på bussen. :D

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...