Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Bah! Vilse är bara ett annat ord för äventyr! gillar du inte äventyr?

Sant :fakta

Det bästa med en resa är att köra galet :banana

Jag skulle lyssnat på dig. Idag är hela jag full med kola och nu sitter jag fast vid skrivbordet så det blir minsann inga äventyr här inte :brinnerup

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Sant :fakta

Det bästa med en resa är att köra galet :banana

Jag skulle lyssnat på dig. Idag är hela jag full med kola och nu sitter jag fast vid skrivbordet så det blir minsann inga äventyr här inte :brinnerup

dagen har ju bara börjat! allt möjligt kan hända. du kan t.ex snubbla slå i skallen och temporärt glömma vem och var du är o bara traska iväg som en dement 100 åring o till slut minnas vemdu är och inse att du är i kina?

Ps. jag är ledig hela dan och har inte behagat gå upp ur sängen ännu :D

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
dagen har ju bara börjat! allt möjligt kan hända. du kan t.ex snubbla slå i skallen och temporärt glömma vem och var du är o bara traska iväg som en dement 100 åring o till slut minnas vemdu är och inse att du är i kina?

Ps. jag är ledig hela dan och har inte behagat gå upp ur sängen ännu :D

Ha ha ha ha jag höll på att trilla av stolen innan. Tänderna var onödigt nära skrivbordet :död

Sluta ligga mellan lakanen o leka :4skrika :4skrika

Upp o hoppa!! :smasha

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Låg och drog mig helt länge så nu får jag ta bilen till skolan. Hoppas att vi inte ska ha dagens andra föreläsning (det är fortfarande högst osäkert om läraren dyker upp). I så fall tänker jag dra till Ikea och köpa en ny byrå, och en massa såna där "skoupphängare" till alla mina fina skor! :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Hahaha, ja jag tänkte inte på det. :) Bara att jag har lite sådär kväljkänsla över att nån skulle trycka in tungan i mitt öra o rota runt. Vissa gillar ju sånt lixom.
Nafsa är en grej men...nae jag lämnar ämnen om jag inte ska spy på bussen. :D

smileypuke.gif

Bifogat

• smileypuke.gif
    smileypuke.gif
    30.1 KB · Visningar: 41

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Men kuuuul, nu har man feber oxå. Man känner sig så jävla fräsch att sitta i receptionen när näsan rinner, ögonen rinner. Hade varit bättre om det hade runnit på ställen som inte syns iallafall. :D

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag har fortfarande inte riktigt startat min dag :tungan

Men frukosten är intagen och trots plåthinkens klagomål är det en fin dag i halmstad idag så jag ska ta en löprunda på stranden innan jag börjar med tvätten.

Nämnde jag att jag är rätt nöjd med livet som student? :banana

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag har fortfarande inte riktigt startat min dag :tungan

Men frukosten är intagen och trots plåthinkens klagomål är det en fin dag i halmstad idag så jag ska ta en löprunda på stranden innan jag börjar med tvätten.

Nämnde jag att jag är rätt nöjd med livet som student? :banana

Snön är på väg bort men jag är mest besviken eftersom jag vill verkligen rida ut i skogen. Men det är is överallt och snön kyler ner :( Jag har ju väntat på våren liksom. :p

Livet som student är glidigt! :rock

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Snön är på väg bort men jag är mest besviken eftersom jag vill verkligen rida ut i skogen. Men det är is överallt och snön kyler ner :( Jag har ju väntat på våren liksom. :p

Livet som student är glidigt! :rock

Våren är snart här, jag lovar. :krama

Jag känner den i hela kroppen, vårkänslor och pirr har alltid fått mig att veta när det är nära. :)

Alltså våren så den som kommer med nån dirrrty comment får stryCk. :D

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Hellre slicka öra än skithål...fast jag ser nog hellre att mitt skithål blir slickat än i mitt öra. Det har jag lite fobi för. :gnissla:brynad:crash

hahahahahaha nu hoppar jag bara in och fattar egentligen inte vad ni snackar om, Men den kommentaren gjorde min dag hahaha skitrolig ju!:yoparty

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

Jag känner den i hela kroppen, vårkänslor och pirr har alltid fått mig att veta när det är nära. :)

Tja vad säger man :rolleyes:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Med tanke på att det igår var sol, plusgrader och torra vägar här i halmstad OCH jag såg en hoj köra runt nere i stan så skulle jag också säga att våren är nära :)

Synd bara att min egen hoj står insnöad i Småland annars hade jag tagit årets första tur igår :gråta

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Jag vet nog att det bara var dirty ;) Så stryCk ska jag ha :hihi

YipYip - jag bor i Halmstad och jag är ute varje dag flera gånger om dagen så jag vet ju vad det var för väder igår :7peta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
hahahahahaha nu hoppar jag bara in och fattar egentligen inte vad ni snackar om, Men den kommentaren gjorde min dag hahaha skitrolig ju!:yoparty

:hihi

Tja vad säger man :rolleyes:

Du är ute efter smisk hör jag ja. :D

Med tanke på att det igår var sol, plusgrader och torra vägar här i halmstad OCH jag såg en hoj köra runt nere i stan så skulle jag också säga att våren är nära :)

Synd bara att min egen hoj står insnöad i Småland annars hade jag tagit årets första tur igår :gråta

Här är det SOL o skönt som fan ute. Mysfaktor. Till o med torrt på vägarna utanför. :banana

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...