Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

:gråta De e fan synd om mig. Är helt sjuklig och äcklig. De e mög me alltihopa!!

Kan man bli smittad via SH? Är det i så fall Pippis fel att jag börjar bli sjuk? :confused:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
:gråta De e fan synd om mig. Är helt sjuklig och äcklig. De e mög me alltihopa!!

Kan man bli smittad via SH? Är det i så fall Pippis fel att jag börjar bli sjuk? :confused:

Kan vara jag också... Jag är fan fortfarande snuvig och hostig... Går år helvete med min förberedande träning inför gmu...:mad: Hur länge har jag varit krasslig nu, typ tre veckor eller nåt? :va Det får fan räcka snart!:4skrika

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Kan vara jag också... Jag är fan fortfarande snuvig och hostig... Går år helvete med min förberedande träning inför gmu...:mad: Hur länge har jag varit krasslig nu, typ tre veckor eller nåt? :va Det får fan räcka snart!:4skrika

Det är synd om oss :gråta :krama

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ledsen men det heter också flensost på tjejer. :gråta

Eller vi kan döpa om det till mjukost? :crash

Geggveck heter det så Gegga borde väl va rätt?

Se ovan :fakta

Tror jag inte på. :mattias

Jag är ALLTID oskyldig, det är ALLTID någon annans fel. :hihi

Flensosten är till Pippi så det är ingen fara, hon kommer inte få något när hon :slicka

Aaaaaaaw, så du sparar den till mig. :krama

Det gör inte jag men som sagt har jag ingen möjlighet att köra hoj ändå :näsblod

Cykel?

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Geggveck heter det så Gegga borde väl va rätt?

Jag är ALLTID oskyldig, det är ALLTID någon annans fel. :hihi

Aaaaaaaw, så du sparar den till mig. :krama

Cykel?

1. Geggspagetti bestämmer jag, muffpasta funkar icke! Med tanke på att det bakas till avlång gegga mellan inre och yttre blygdläpp. :fakta

2. Det är ditt fel att jag beställde skorna som gör att Ricken blir kort.

3. Du förtjänar det lilla extra :krama

4. YipYip har fortfarande inte hämtat sin enhörning så han har ingen cyCkel. HAHA LOSER! :3freak
Jag ska också visa att det inte är hojväder idag.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Som plåtis sa har jag ingen cykel (i halmstad. har en alldeles utmärkt cykel i jönköping)

Får väl hasa mej bort nån dag och ta en titt på enhörningen men snart flyttar jag ju dit bort själv och kommer ALDRIG behöva lämna området..förutom för att gå till bolaget.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Som plåtis sa har jag ingen cykel (i halmstad. har en alldeles utmärkt cykel i jönköping)

Får väl hasa mej bort nån dag och ta en titt på enhörningen men snart flyttar jag ju dit bort själv och kommer ALDRIG behöva lämna området..förutom för att gå till bolaget.

Sure sure :hihi

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93

Tycker det är ansvarsfullt att du tänker gå fram o tillbaka till bolaget! :fyllisar

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
1. Geggspagetti bestämmer jag, muffpasta funkar icke! Med tanke på att det bakas till avlång gegga mellan inre och yttre blygdläpp. :fakta

2. Det är ditt fel att jag beställde skorna som gör att Ricken blir kort.

3. Du förtjänar det lilla extra :krama

4. YipYip har fortfarande inte hämtat sin enhörning så han har ingen cyCkel. HAHA LOSER! :3freak
Jag ska också visa att det inte är hojväder idag.

1. GEGGA säger jag. ;( Jag är äldst så jag bestämmer.

2. Sant

3. Aaaaaaaaaw, tack. :rodnar

4. Han kan väl skaffa en sån där käpphäst o limma dit ett horn? Blir det en hornyhäst då? :va

Detta gör mig rätt säker på att det faktiskt är ditt fel. :7peta

:va så du menar att jag ljuger? :(

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...