Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ha! Dvs du har inte så värst mycket o göra på jobbet idag :p
Kanske skulle lägga en order o sen ändra mig var 15 minut?

Jag har visst haft mycket. Jag är supereffektiv.

Bring it on! Jag antar utmaningen när som :7peta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ha! typiskt kjoltyg o bara skylla ifrån sig!
Hade din mamma sagt "nej usch fy" så hade du inte blivit av, du hade förmodligen legat i en papperstuss någonstans :p

Hon kanske sa nej. :mattias

... Du behöver få dig något snart kan tyckas :arsele

Det hjälper inte, jag kan aldrig få nog. :D (skämtar) (not) (jo det gör jag) (not) (jo)

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Jag har visst haft mycket. Jag är supereffektiv.

Bring it on! Jag antar utmaningen när som :7peta

ähh du bara posar ju på ditt jobb
pS1200m.jpg

Men kul att du är företagets "best buy" ;) haha

Hon kanske sa nej. :mattias

Då hade det funnits förebyggande metoder samt ett par metoder efter, så allt jag säger är att du är din mammas fel i slutändan hur du än vrider o vänder på det :p

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Då hade det funnits förebyggande metoder samt ett par metoder efter, så allt jag säger är att du är din mammas fel i slutändan hur du än vrider o vänder på det :p

Det var inte en kvinnas påhitt att abort skulle förbjudas inom vissa religioner, kan även garantera att religion inte är en kvinnas påfund. :mattias

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
ähh du bara posar ju på ditt jobb
pS1200m.jpg

Men kul att du är företagets "best buy" ;) haha

Ser du inte att jag är alldeles röd i ansiktet? Jag fick springa ifrån min plats. Posera snabbt. Släng upp ett leende och tillbaks i fållan. Jag har det tufft :huvet

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Det var inte en kvinnas påhitt att abort skulle förbjudas inom vissa religioner, kan även garantera att religion inte är en kvinnas påfund. :mattias

Nu är Pippi sann igen! :banana :fakta

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93

haha, dra inte upp religion nu, då kommer vi aldrig komma härifrån.
Ateist rakt igenom, och är väldigt anti-religion av alla de sorter.

Ser du inte att jag är alldeles röd i ansiktet? Jag fick springa ifrån min plats. Posera snabbt. Släng upp ett leende och tillbaks i fållan. Jag har det tufft :huvet

HA! det där är ju från din ansträngning för att dra upp rollupen, tunnis :7peta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu är Pippi glad, fick just höra av mina kollegor att mitt arbetsmoral är beundransvärd och att jag till och med orkar vara vacker när jag jobbar med feber och är sjuk. :D Det va en komplimang som heter duga. Blev dock mest glad över att dom ser min arbetsmoral. :stolt

haha, dra inte upp religion nu, då kommer vi aldrig komma härifrån.
Ateist rakt igenom, och är väldigt anti-religion av alla de sorter.

Du ja, du kommer bli ett med denna jord när du dör, komma tillbaka som ett träd, en fikus o sen kommer du bli nedhuggen av en svettig skogsarbetare, nedmald till papper o så kommer dom trycka Bibeln på dig. :fu :banana

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Du ja, du kommer bli ett med denna jord när du dör, komma tillbaka som ett träd, en fikus o sen kommer du bli nedhuggen av en svettig skogsarbetare, nedmald till papper o så kommer dom trycka Bibeln på dig. :fu :banana

Inte om jag skjuter ut mig själv i rymden!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Helt säker på det? En av våra mer prominenta religioner bygger trots allt på en Jungfrufödsel och sägs ha startat i en region och tidsålder där kvinnor stenades för att de inte lyckats hålla ihop benen om de blev våldtagna... Skulle rent teoretiskt kunna vara så att en av världens största religioner bygger på en liten oskyldig lögn ("nejdå älskling, jag har varken varit otrogen eller blivit våldtagen! Gud gjorde mig med barn!") som sedan eskalerade något så in i helvete... ;)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Att en viss clown dykt upp på de mest suspekta ställen sedan tidigare i tråden vet vi ju, men nu har han väl ändå tatt priset!?!? :crash
gb.jpg

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...