Slowroller
Skrämmer små barn
Bara banan.
Väldigt mysko. Jag tycker det krävs en bra motivering till varför det skulle vara ok att diskriminera .
Bara banan.
Väldigt mysko. Jag tycker det krävs en bra motivering till varför det skulle vara ok att diskriminera .
Usch, jag har aldrig det problemet för jag äter inte banan
Om 20 minuter när jag har lunch kommer jag gå in dit igen och trotsa förbudet för andra gången idag.
Är det av religiösa skäl?
Banan är
Ännu värre med varm banan eller torkade banan
Bara banan.
Vadå ligger? Jag sitter bakom receptionsdisken god damn it!!!
Jag är kort men inte så kort. :mad
Vår eftermiddagsföreläsning var flyttad till i morgon, och jag var helt sprallig när jag kom hem, så jag började sortera bland mina skor!
8 par ligger i en "tråkpåse", 5 par slängdes, och 2 par står innanför dörren, resten finns här för beskådan!
View attachment 379931
Det är bra! Stå upp mot förbudssamhället!!
Banan är
Ännu värre med varm banan eller torkade banan
Då tycker jag du tar med en gurka och mumsar på imorgon så får vi se vad han säger.
Nä man ser klart och tydligt att bilden är tagen av någon som ligger på sidan
Nu tar jag för övrigt HEEEEEELG!! Grattis till mej själv
Vår eftermiddagsföreläsning var flyttad till i morgon, och jag var helt sprallig när jag kom hem, så jag började sortera bland mina skor!
8 par ligger i en "tråkpåse", 5 par slängdes, och 2 par står innanför dörren, resten finns här för beskådan!
View attachment 379931
Im doing it NOW!!!
Jag älskar torkade bananer, jag älskar varma bananer, jag älskar bananer.
Haha, dom skulle älska det för mycket. Men det skulle va typiskt mig.
:fu
:fu
Nu har dåren till o med plockat fram en hemsida där folk skriver som hatar andra som äter banan.
Tydligen är det dock ok OM jag trycker in hela i halsen på en gång.
Inte fler..?
Inte fler..?
Nä, jag har blivit jätteduktig på att rensa ut och inte köpa så många nya! Har typ alltid haft minst 60 par samtidigt, men det är onödigt att spara på allt. Så detta är vad som återstod efter den 4e rensningen sedan jag flyttade hit i juni. Jag får ju inte plats med hur mycket som helst i en pytteliten etta.
Planen är nu att ALLA ska äta banan här inne imorgon. Han han nu erkänt att det beror på smaskandet i kombination med lukten. Och ännu värre om personen i fråga bryter av bitar o stoppar in för stora sådana i munnen. Tror ni jag överdrev mitt glufsande eller? Självklart! Jag är ju världens barnsligaste Pippi.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari