Aha! Ungefär hur många nya par snittar du per år?
Ingen aning. Jag har skärpt till mig väldigt de senaste tre åren. Tror inte jag köper mer än 10 par/år nu för tiden, högst. Om ens det. 5-10 par/år, är mitt slutgiltiga svar!
Aha! Ungefär hur många nya par snittar du per år?
20 par skor i garderoben. Är det en definition på sunt?
Hur som helst skiter jag i det, snart köper jag ännu fler par skor
Ingen aning. Jag har skärpt till mig väldigt de senaste tre åren. Tror inte jag köper mer än 10 par/år nu för tiden, högst. Om ens det. 5-10 par/år, är mitt slutgiltiga svar!
20 par skor i garderoben. Är det en definition på sunt?
Hur som helst skiter jag i det, snart köper jag ännu fler par skor
I plead the fifth.
20 par har ju till och med jag
Planen är nu att ALLA ska äta banan här inne imorgon. Han han nu erkänt att det beror på smaskandet i kombination med lukten. Och ännu värre om personen i fråga bryter av bitar o stoppar in för stora sådana i munnen. Tror ni jag överdrev mitt glufsande eller? Självklart! Jag är ju världens barnsligaste Pippi.
Det var fjolligt!
Nähä du, inte ett dugg fjolligt med män som har många par skor! Speciellt inte om de har ett gäng matchande hattar också...
Jag har ju så jävla mycket annat att lägga pengarna på, biljävlarna går ju alltid sönder, hästen går sönder, hästens saker går sönder, hojen behöver nya däck stup i kvarten osv. blir inte så mycket dojjs till lilla mig då!
Och för den som lever i okunskap så skalas en banan uppfrån, dvs den "korta" änden
Tack Katten.
Tyvärr har jag bara 1 hatt
Var nära att köpa en ny häromdagen dock men insåg att jag aldrig ens använder den jag har
Är det nåt du vill erkänna?
20 par har ju till och med jag
Håller med. 6-7 par sneakers, 4-5 par "finskor" AKA dansmacker, 3 par träningsskor, 2 par vinterkängor, 2 par arktiskängor, div. sommarvarianter och naturligtvis ett gäng med specialgrejer som hojstövlar etc, men det räknar jag inte ens.
10-20 par känns rätt normalt och sunt, upp mot 40 par för en tjej kanske med stövlar och de mer varierande dresscodes de har. 80+ däremot, då är det bara fel.
Haha..
Erkänner villigt att jag stod med piskan på henne för att få fram skor ur ALLA gömmor och inte bara de i garderoben. Var hel sjukt, bl.a. 3 par likadana skor varav det ena paret var använda typ en gång, och ett var helt oanvänt med prislappen kvar på. Hon har typ köpt dem, glömt dem, köpt dem igen för de var så fina, glömt dem, och köpt dem IGEN för de var så fina..
Blev bättre efter den rensningen dock.
Och då är jag ändå inte äldst här inne.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari