Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ni får titta bäst ni vill så länge ni inte stirrar när ni pratar med oss. :mattias
I ÖGONEN!!!! :4skrika

Att låtsas lyssna är inte att lyssna. :fakta
Vi behöver bara känna att vi tror att ni lyssnar. :D

Tjejer tycker det är charmigt när killar rodnar. :fakta

:rofl Dexter? :va

Det är ju läskigt, i ögon kan man drunkna...:rodnar

Tomato tomato... ;)

:rodnar :rodnar :rodnar

Nejmenhallå!:fatta! Silence of the lambs!:4skrika

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Det där är nog världshistoriens enda söta spindel!:kär :va :näsblod Jag får konstiga känslor nu, spindlar ska inte vara och är inte söta... :3freak Ekliga små djur...

fluffiga spindlars är jetesötaste ju :kär
medium.jpg

Om det inte vore för att jag bara kan ta hand om typ kaktusar skulle jag lätt skaffat en.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Här är den ovanliga spindelkorren.

View attachment 379953
Haha, fuskt! Men söt va den! :D

fluffiga spindlars är jetesötaste ju :kär [Om det inte vore för att jag bara kan ta hand om typ kaktusar skulle jag lätt skaffat en.
Ja har söta spindlar i träggårn och på huset, särskilt hoppspindlarna gillar vår fasad...
husspindel.jpg

Ok, den var också ganska söt... Sluta omedelbart, du sabbar min världsbild!:fatta! Spindlar är små, äckliga djur och bör trampas på...
Tittut!
Sötspindel_2.jpg

Naaw, jag älskar hoppspindlar. När jag jobbade i växthus fanns en liten sort med två racingstripes över ryggen och enorma framgaddar. Gångstilen gör en glad: ett, två, hopp, hopp, ett, två, hopp, ett, hopp.
jepp, fast ibland blir man lite lätt störd innan man sett vart de hoppat till, de är ju så snabba de små rackarna... :kär

Den här lilla väktaren fanns hela sommaren på min balkong och höll otäcka insekter på avstånd. :tummenupp

Inte så söt direkt, men säkert mycket effektiv, även fula spindlar får bo hos mig, jag föredrar dem före insekterna... :rolleyes:

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...