Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Mitt ex var insnöad på Converse skor. Typ 10 par exakt likadan förutom färgen. Märkligt.

Skumt att tjejer alltid har så mkt skor. Förstår inte syftet.
Kan inte minnas att jag en enda gång ens tittat på en tjejs skor.

Matchning, förstår ni väl! Om jag har en orange väska och en lila klocka, t.ex, kan jag ju inte ha röda skor. Det blir ju bara konstigt. :va Då får jag ju ha orangea eller lila skor också. Och Converse är fantastiska, i princip de enda jag använder till vardags (förutom när det är massa snö och minusgrader) så därför krävs det ett gäng i olika färger. Har för tillfället åtta par. :)

Sen måste man ju ha några klackskor/stövlar till finare tillfällen (eller om jag bara vill vara lite längre!) och några sommarskor och några vinterskor... Det är väl logik på hög nivå?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Eeeehh jag tänkte mer om du var rädd att tjejerna uppfattar dig som du uppfattar spindlar. Liksom. Typ.
Fast ditt sätt att se på det är ju ett sätt att se på det. :glömdet

Näe, jag är inte så läskig... :D
Dejtar inte spindeltjejer:smasha

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är ju inte klokt hur denna tråd expanderar. Är det ingen som "får till det" och stadgat sig sista månaderna?
Man liksom trillar in här och ser en massa spindlar.. :rolleyes:

Är det ingen som har någon dejtingsida som rekommenderas? Själv hoppas jag på resultat på lördag! Börjar tröttna på att träffa "konstiga" tjejer. Antingen vill dom bara ligga eller så säger dom inget! Vem fan orkar bara ligga hele tin?!

Jag är inte riktigt säker på att individerna som rör sig frekvent i denna tråden vill få till det. De flesta är nog lyckliga singlar. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Jag är äldst, störst, bäst o vackrast, har aldrig varit i slagsmål :p

Betyder det att du har småsyskon du slår? Det räknas helt klart inte som slagsmål.
Betyder det att dina yngre syskon inte växt ifatt än? Kanske har du bank att vänta? :rolleyes:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Så att ge dig en vårtbitare är som att ge dig en ros?

Jag gillar djur i allmänhet. Blommor är finast där dom växer.
Jag skulle nog inte gilla att få en insekt i en burk heller. Jag tar nog helst dubbelnougat faktiskt.

:D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...