Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag dubbelpostade. :)

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Nähä, så brösten får man inte titta på och nu inte skorna heller... Var ska vi ha ögonen när vi pratar med er egentligen?:va :D

Om jag vore som du så skulle jag titta tjejen rakt in i ögonen jag pratar med. Titta gör man innan man kommer så nära så att ett samtal är möjligt. Tjejens val av skor till sin klädsel visar oftast hur deras personlighet är.
Man kan kort säga att det är just tjejens skor som lyfter fram det kvinnliga hos dem. :kär

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Betyder det att du har småsyskon du slår? Det räknas helt klart inte som slagsmål.
Betyder det att dina yngre syskon inte växt ifatt än? Kanske har du bank att vänta? :rolleyes:

Jag slår inte, jag uppfostrar! :) min bror är längre o tjockare(nästan iaf) än mig, men nä, inget jag oroar mig över :p

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Är det fel på forumet i afton tross?

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Jag vill inte jinxa något här nu men jag har fan en dejt på Lördag!! :confused: Lyckönskningar någon? Är det oförskämt att dofta någon i stjärten på första daten? Eller är det bara hundar som gör sånt? Vad fan ska jag lukta på?

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Betyder det att du har småsyskon du slår? Det räknas helt klart inte som slagsmål.
Betyder det att dina yngre syskon inte växt ifatt än? Kanske har du bank att vänta? :rolleyes:

Slår inte, jag uppfostrar :D Men njae, lillebror är längre och tjockare (nåja, lite iaf), men någe stryk kommer de inte kunna ge mig förrens jag är 60+ :smasha

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...