Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Allt som var i dagens program. Såg bara några minuter in men det räckte. Fattar inte varför folk måste vara så extrema.

Nä, jag förstår inte det heller, tycker att det ibland verkar som att vissa känner sig tvungna att göra mer än det "vanliga". Som om vanligt hederligt sex inte räcker.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nä, jag förstår inte det heller, tycker att det ibland verkar som att vissa känner sig tvungna att göra mer än det "vanliga". Som om vanligt hederligt sex inte räcker.

Tänk vad jobbigt det måste vara om man har t ex vampyrfetish, kan inte bli kåt utan att någon har vampyrtänder, är vit som en vägg och har freaky kläder på sig. Snacka om att snabbisen och spontansexet är en omöjlighet. hahahaa......

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Tänk vad jobbigt det måste vara om man har t ex vampyrfetish, kan inte bli kåt utan att någon har vampyrtänder, är vit som en vägg och har freaky kläder på sig. Snacka om att snabbisen och spontansexet är en omöjlighet. hahahaa......

Jag har faktiskt haft sex/varit kk med en tjej som älskar att bli biten riktigt hårt i halsen under sex precis som en vampyr! Hon tände ngt grymt på det. Det va inte så farligt, behövde inte ha vampyrtänder dock. Men det va rtt hett faktikst :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Det är då vi normala (ok hyfsat normala) kan skatta oss lyckliga :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag har faktiskt haft sex/varit kk med en tjej som älskar att bli biten riktigt hårt i halsen under sex precis som en vampyr! Hon tände ngt grymt på det. Det va inte så farligt, behövde inte ha vampyrtänder dock. Men det va rtt hett faktikst :)

Kollar du på fråga Olle? Tjejen snacka inte om att bli lite nafsad då o då av killen utan han skulle ha tänder och vara vit som ett lakan, annars kunde hon inte :ligga.
Smärta i samband med sex kan vara en rejäl sån där extra upphöjare. Fan, trött som fan o tappar bort ord. :(

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Kollar du på fråga Olle? Tjejen snacka inte om att bli lite nafsad då o då av killen utan han skulle ha tänder och vara vit som ett lakan, annars kunde hon inte :ligga.
Smärta i samband med sex kan vara en rejäl sån där extra upphöjare. Fan, trött som fan o tappar bort ord. :(

Nä jag kolalr itne på fråga olle, men den här tjejen skulle inte ha lite nafs heller haha, det skulle göra ont! Helst så ville hon bli ordetligt flarad i nyllet också medans hon blev penetrerad, en liten tjej på 158 cm lång. Och vem är jag och neka henne njutning? Även om det kändes en aning fel :O

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nä jag kolalr itne på fråga olle, men den här tjejen skulle inte ha lite nafs heller haha, det skulle göra ont! Helst så ville hon bli ordetligt flarad i nyllet också medans hon blev penetrerad, en liten tjej på 158 cm lång. Och vem är jag och neka henne njutning? Även om det kändes en aning fel :O

Ser ingen mening med att göra något som känns fel bara för någon annan vill det liksom.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Fast det är väl just det som det inte gör för alla? Förstår inte varför det är så "fel" med folk som vill göra något annorlunda. Visst, det finns mycket jag inte alls förstår mig på, men finns ingen anledning för mig att påstå att det andra gör är "onödigt" för att det räcker med mindre... Det är ju som att nån som nöjer sig med missionären i alla lägen skulle säga till mig att jag inte behöver mer än så. Det är väl ändå upp till var och en vad som krävs eller vad de vill, så länge alla inblandade är med på det.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!