haha är jag singel och i krokarna någon gång så är det taget Gillar ju dina ben+rumpa ngt fruktansvärt så
Fetisher, alien-sex, vampyr-sex, mat-sex. Fast kollar Dragons den ist.
Vilket av det, eller allt?
Hmm.. roligt med färg? Ungefär såhär menar du?
Det där lät normalt för att vara Fråga Olle
Allt som var i dagens program. Såg bara några minuter in men det räckte. Fattar inte varför folk måste vara så extrema.
Nä, jag förstår inte det heller, tycker att det ibland verkar som att vissa känner sig tvungna att göra mer än det "vanliga". Som om vanligt hederligt sex inte räcker.
Haha jag syftade ju på vår dejt på lördag fattade du väl!
Tänk vad jobbigt det måste vara om man har t ex vampyrfetish, kan inte bli kåt utan att någon har vampyrtänder, är vit som en vägg och har freaky kläder på sig. Snacka om att snabbisen och spontansexet är en omöjlighet. hahahaa......
Tänk vad jobbigt det måste vara om man har t ex vampyrfetish, kan inte bli kåt utan att någon har vampyrtänder, är vit som en vägg och har freaky kläder på sig. Snacka om att snabbisen och spontansexet är en omöjlighet. hahahaa......
Jag har faktiskt haft sex/varit kk med en tjej som älskar att bli biten riktigt hårt i halsen under sex precis som en vampyr! Hon tände ngt grymt på det. Det va inte så farligt, behövde inte ha vampyrtänder dock. Men det va rtt hett faktikst
Nej, för ibland blir det mycket svart/neutral klädsel och då är det kul att kunna sätta dit en färgklick i form av skor. Det är roligt med färg!
Kollar du på fråga Olle? Tjejen snacka inte om att bli lite nafsad då o då av killen utan han skulle ha tänder och vara vit som ett lakan, annars kunde hon inte :ligga.
Smärta i samband med sex kan vara en rejäl sån där extra upphöjare. Fan, trött som fan o tappar bort ord.
Nä jag kolalr itne på fråga olle, men den här tjejen skulle inte ha lite nafs heller haha, det skulle göra ont! Helst så ville hon bli ordetligt flarad i nyllet också medans hon blev penetrerad, en liten tjej på 158 cm lång. Och vem är jag och neka henne njutning? Även om det kändes en aning fel :O
Nä, jag förstår inte det heller, tycker att det ibland verkar som att vissa känner sig tvungna att göra mer än det "vanliga". Som om vanligt hederligt sex inte räcker.
Inte det du har håret till?
Bara för vi är lyckliga singlar innebär det inte att vi inte ligger
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO