Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Hej Bullen!

Anta att en kille träffar en tjej.
De kommer skitbra överens och har kul tillsammans (ingen äkta kärlek), men tjejen skall åka utomlands några månader och ingen vill ha distansförhållande så de bestämmer sej för att inte inleda något seriöst. De skiljs som vänner och behåller kontakten.
Anta att killen går på krogen helt utan planer på att ragga utan bara ta några öl och snacka skit. Anta att typ 4 tjejer limmar på killen samma kväll. Av någon konstig anledning kan killen bara tänka på exet och känner sej lite otrogen när han småflörtar med tjejerna.
Nummer utväxlades.
I-landsproblem uppstår.
Stor fest väntar där tjej/tjejer befinner sej och där killen lovat infinna sej.

Ska då killen, som den faktiska singel han är, trycka kuken i allt han kommer åt?
Eller ska han dra på sej kyskhetsbältet och vänta några månader och hålla tummarna för att exet kanske vill börja ses igen när hon kommer tillbaka?

Det är en kompis som undrar. Det är inte killen i filmen som skrivit brevet.

Kära kompis kompis!

Så länge de nya pinglorna tycker det är ok att kompisen hela tiden går runt och tänker på exet finns det inget hinder för tryckande. Kompisen ska dock inte räkna med att exet kommer att finna kompisen attraktiv när hon kommer tillbaka från sin frånvaro.

Lycka till! :tummenupp

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ja är man i ett förhållande är inte variationen men tjejer något som tilltalar mig. Men som singel har man inga förpliktelser utan byta lite. :7peta

Fast du ville väl inte ligga en massa eller snurrar jag till det :va

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
Vi yngre (det borde egentligen vara du eftersom jag får känslan av att du inte är lastgammal) är varken pålitliga eller stabila när det gäller hämndattacker på våra äldre syskon.

Det kommer en dag när du intet ont anande slumrar lite i din gungstol på hemmet. Då slår han utan förvarning till och du gör en baklängesvolt med krossat bäcken som slutresultat. Du har inte en chans. Det kommer en dag :hihi :7peta

Den dagen den sorgen! Men mina yngre syskon har ingen anledning att utföra några hämndattacker, de är väl medvetna om att jag uppfostra dem till det bättre.. eller ja, en av dem iaf.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Först gör ni allt för att vi ska rikta uppmärksamheten på alla godsaker och sen begär ni att vi ska se er i ögonen. Hur tänkte ni där? Lösningen är burka, sorgligt men sant.

Vadå gör allt? Dom är ju bara där som två köttklumpar, i vägen. Om folk glor på krogen tex är en sak men på jobbet när man gör allt för att försöka dölja dom?

:rolleyes:

Har inte alla som har en fem år äldre bror varit det?
:va

Jag har ingen bror men jag har varit i slagsmål flera ggr. Men det va dom som börja. :D

Jag vill inte jinxa något här nu men jag har fan en dejt på Lördag!! :confused: Lyckönskningar någon? Är det oförskämt att dofta någon i stjärten på första daten? Eller är det bara hundar som gör sånt? Vad fan ska jag lukta på?

Nacken brukar gå hem mer hos tjejer. :)

Vill ingen ligga?

Klart att alla vill :ligga vem vill INTE :ligga?

Fråga Olle på femman nu. :dummer

Money gästspelar, wohoooo. :banana

På tal om det: Var är PippiT?

Schhhhhhhhh, jag hade annat för mig. :D

I sängen, förhoppningsvis, hon var ju sjuker! :(

Tack för räddningen. ;) Jag hade middag hemma. :rolleyes:

Jag vet vad hon sysslar med. :fakta

Hon lever iallafall :D

Snitch! :D

Här, hon rider på min... :banana

VAFAN!!! Du ska va snäll, du fick god mat!!! :4skrika

Hej Bullen!

De kommer skitbra överens och har kul tillsammans (ingen äkta kärlek), men tjejen skall åka utomlands några månader och ingen vill ha distansförhållande så de bestämmer sej för att inte inleda något seriöst. De skiljs som vänner och behåller kontakten.
Anta att killen går på krogen helt utan planer på att ragga utan bara ta några öl och snacka skit. Anta att typ 4 tjejer limmar på killen samma kväll. Av någon konstig anledning kan killen bara tänka på exet och känner sej lite otrogen när han småflörtar med tjejerna.
Nummer utväxlades.
I-landsproblem uppstår.

Ska då killen, som den faktiska singel han är, trycka kuken i allt han kommer åt?
Eller ska han dra på sej kyskhetsbältet och vänta några månader och hålla tummarna för att exet kanske vill börja ses igen när hon kommer tillbaka?

Tryck in den! Ett X är ett X är ett X.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ja är man i ett förhållande är inte variationen men tjejer något som tilltalar mig. Men som singel har man inga förpliktelser utan byta lite. :7peta

Jaha du efterfrågade ett ligg. Men var rak då! Jag har tidigare i tråden sagt att jag endast ligger.

Hej Bullen!

Nummer utväxlades.
I-landsproblem uppstår.

Du kan hälsa din kompis att det är dags att börja trycka i kuken i allt han kommer åt för ett ex är ett ex. Om det nu ska finnas NÅN chans att det fungerar med en nystart är det dags att glömma henne. Har man inte glömt så är det dödsdömt. :fakta

Ibland ser man killar som tofflar ihop sig bara en tjej tittar på dom:D - ofta snygga brudar som fäller med blicken - jag är expert och desutom alierad med sådana brudar:hihi - (är bakom fiendelinjerna och rapporterar) - ni vet dryga,modeller 10 poängare osv

YES - dom gör det därför att dom kan och är kallblodiga och diggar det.

Måste dunsta innan jag blir avslöjad:fattartil

Tofflar är något av det osexigaste jag vet. Jag vet vad du talar om.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Du kan hälsa din kompis att det är dags att börja trycka i kuken i allt han kommer åt för ett ex är ett ex. Om det nu ska finnas NÅN chans att det fungerar med en nystart är det dags att glömma henne. Har man inte glömt så är det dödsdömt. :fakta

WORD!!! :tummen

Så sorgligt...

Ja men jag hade kossorna, hönsen, hästen o kattungarna oxå. ;) O min lillasyster som slagpåse. :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Eftersom tråden har varit så jävla tråkig nu den senaste tiden så tänkte jag dela med mig av en liten "date" jag hade här i veckan.

Vi hade bokat att vi skulle ses ute. Planen var käk, prat, utvärdering och sedan boka en eventuell fortsättning. Det var min plan ialla fall.

Jag gjorde som jag brukar, duschade, såg till så att jag var så söt som jag bara kan. Och det vet ni vid det här laget att när jag bestämmer mig för att vara söt så blir jag ruggigt söt.

Jag tittade på klockan och inväntade rätt tidpunkt. Det närmade sig sakta sakta, tiden går aldrig fort när man väntar. Jag satt i köket, tittade på klockan. Lekte med en kniv som ändå låg på köksbordet. Ni vet dom där man hade när man var liten, som såg ut precis som en Rambokniv med såg i, kompass, eldstål och gud vet allt man kan ha den till. En sån var det inte. Utan det var en vanlig brödkniv från kökslådan.

Så ringer alarmet, jag ställer alltid alarm utifall att jag skulle somna till. Jag är inte narkoleptisk, det är bara det att min medicinering gör att jag blir dåsig då och då. Men fördelarna väger tyngre än nackdelarna. Tabletterna gör att folk slutar följa efter mig. Jag vet inte hur det fungerar, läkaren säger att man kan medicinera en hel folkgrupp genom att bara ge pillren till en person. Han har räddat mitt liv den mannen. Förr så kände jag mig som en rockstjärna med 40 crazy stalkers så fort jag gick utanför dörrn. Dom gick efter mig, stirrade, petade, skrattade och ville mig illa. Sjuka människor.

Det var mer än en gång som jag hamnade i slagsmål med dom. Som tur är så har jag sett många Bruce Lee filmer. Och så är jag duktig på att springa.

Men, iallafall. Jag tog på mig ytterrocken och gick för att möta henne.
Det här skulle bli vår första date, men jag kände redan nu att det är på riktigt. Hon är en fantastisk människa. Vi kommer ha det helt otroligt tillsammans.

I vanliga fall så hade jag lagt mig i en buske och väntat på henne. Men eftersom hon är speciell så tänkte jag ta henne med storm.

Pengar är inget problem i dom här lägena, så jag hade sökt reda på fläkten som Carola hade när hon sjöng "Fångad av en stormvind", jag hade sökt länge och till slut fått tag i en svart van, målad precis som i filmen The A-team. Gissa om jag var laddad.
Allt var tajmat in i minsta detalj.

Hon kom gåendes, jag stod parkerad med sidodörren mot henne.
När hon kommer förbi startar jag fläkten samtidigt som jag öppnar dörren. Fläkten stod på andra sidan gågatan. Hon vacklar till av vinden, gungar i sidled. Jag inväntar precis rätt lägen innan hon återfår balansen. Sen får hon en enorm jävla bodyslam! Vi hamnar inne i bussen båda två.

Jag har förberett allting. På golvet ligger en björnsax, apterad. Jag ser till så att hon fastnar med vänster ben i den. Då får jag några sekunder till på mig att binda armarna. På med munkavle och så är det klart.
Allt gick som på räls. Yes! Nu är hon min, bara min.

Hon gråter av glädje, helt euforisk, lycklig. Det syns i hennes ögon. :)

Jag får svårt att slita mig därifrån, men nån måste ju köra bilen.

Vi åker därifrån. Mot min nya sommarstuga. Vår nya sommarstuga.
Hon kommer bli så glad. Inte en granne på 4 mils omkrets. Vi kan vara bara för oss själva.
I all evighet. Tillsammans. Det kommer bli så bra!

När vi börjar närma oss stugan, på den lilla studsiga grusvägen, man kan inte köra fortare än 10km/h där. Och har man en vanlig personbil så kör man fast. Jag har valt ut stugan med omsorg för att vi ska få vara ifred.

Bara mina absolut närmaste vänner vet om att jag har köpt den.
Och dom är alltid välkomna.
Jim, han är oxå singel, har bett att få vara med uppe i stugan nån helg. Jag måste fråga gumman om hon tycker att det är ok. Men jag menar, kompisar delar väl allt?

Hon kommer tycka om Jim. Han är så snäll. Mjuk kille.

Cabin.jpg

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Eftersom tråden har varit så jävla tråkig nu den senaste tiden så tänkte jag dela med mig av en liten "date" jag hade här i veckan.

Vi hade bokat att vi skulle ses ute. Planen var käk, prat, utvärdering och sedan boka en eventuell fortsättning. Det var min plan ialla fall.

Jag gjorde som jag brukar, duschade, såg till så att jag var så söt som jag bara kan. Och det vet ni vid det här laget att när jag bestämmer mig för att vara söt så blir jag ruggigt söt.

Jag tittade på klockan och inväntade rätt tidpunkt. Det närmade sig sakta sakta, tiden går aldrig fort när man väntar. Jag satt i köket, tittade på klockan. Lekte med en kniv som ändå låg på köksbordet. Ni vet dom där man hade när man var liten, som såg ut precis som en Rambokniv med såg i, kompass, eldstål och gud vet allt man kan ha den till. En sån var det inte. Utan det var en vanlig brödkniv från kökslådan.

Så ringer alarmet, jag ställer alltid alarm utifall att jag skulle somna till. Jag är inte narkoleptisk, det är bara det att min medicinering gör att jag blir dåsig då och då. Men fördelarna väger tyngre än nackdelarna. Tabletterna gör att folk slutar följa efter mig. Jag vet inte hur det fungerar, läkaren säger att man kan medicinera en hel folkgrupp genom att bara ge pillren till en person. Han har räddat mitt liv den mannen. Förr så kände jag mig som en rockstjärna med 40 crazy stalkers så fort jag gick utanför dörrn. Dom gick efter mig, stirrade, petade, skrattade och ville mig illa. Sjuka människor.

Det var mer än en gång som jag hamnade i slagsmål med dom. Som tur är så har jag sett många Bruce Lee filmer. Och så är jag duktig på att springa.

Men, iallafall. Jag tog på mig ytterrocken och gick för att möta henne.
Det här skulle bli vår första date, men jag kände redan nu att det är på riktigt. Hon är en fantastisk människa. Vi kommer ha det helt otroligt tillsammans.

I vanliga fall så hade jag lagt mig i en buske och väntat på henne. Men eftersom hon är speciell så tänkte jag ta henne med storm.

Pengar är inget problem i dom här lägena, så jag hade sökt reda på fläkten som Carola hade när hon sjöng "Fångad av en stormvind", jag hade sökt länge och till slut fått tag i en svart van, målad precis som i filmen The A-team. Gissa om jag var laddad.
Allt var tajmat in i minsta detalj.

Hon kom gåendes, jag stod parkerad med sidodörren mot henne.
När hon kommer förbi startar jag fläkten samtidigt som jag öppnar dörren. Fläkten stod på andra sidan gågatan. Hon vacklar till av vinden, gungar i sidled. Jag inväntar precis rätt lägen innan hon återfår balansen. Sen får hon en enorm jävla bodyslam! Vi hamnar inne i bussen båda två.

Jag har förberett allting. På golvet ligger en björnsax, apterad. Jag ser till så att hon fastnar med vänster ben i den. Då får jag några sekunder till på mig att binda armarna. På med munkavle och så är det klart.
Allt gick som på räls. Yes! Nu är hon min, bara min.

Hon gråter av glädje, helt euforisk, lycklig. Det syns i hennes ögon. :)

Jag får svårt att slita mig därifrån, men nån måste ju köra bilen.

Vi åker därifrån. Mot min nya sommarstuga. Vår nya sommarstuga.
Hon kommer bli så glad. Inte en granne på 4 mils omkrets. Vi kan vara bara för oss själva.
I all evighet. Tillsammans. Det kommer bli så bra!

När vi börjar närma oss stugan, på den lilla studsiga grusvägen, man kan inte köra fortare än 10km/h där. Och har man en vanlig personbil så kör man fast. Jag har valt ut stugan med omsorg för att vi ska få vara ifred.

Bara mina absolut närmaste vänner vet om att jag har köpt den.
Och dom är alltid välkomna.
Jim, han är oxå singel, har bett att få vara med uppe i stugan nån helg. Jag måste fråga gumman om hon tycker att det är ok. Men jag menar, kompisar delar väl allt?

Cabin.jpg

Hahahahahahaha. Du är sååååå sjuk. Och dig släppte jag frivilligt in i mitt hem. :D
:rofl :rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl
Skrattar så jag gråter, o det är ditt fel. :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Hej Bullen!

Nummer utväxlades.
I-landsproblem uppstår.

Det fetmarkerade är anledningarna till att inte vänta och hoppas på någon som ganska uppenbart inte verkar ha samma känslor för din kompis som han har för henne. "De" vill inte inleda nåt seriöst och det finns ingen äkta kärlek (varför ska man då inleda något seriöst?) och min känsla är att det främst är tjejen som styr detta - eftersom killen funderar på att vänta på henne, känner sig otrogen samt kallar henne för exet (som sagt, det var aldrig nåt seriöst?).

Så, min högst icke-professionella åsikt: Släpp henne och gå vidare. Väntar du och hoppas på något kommer det med största sannolikhet sluta med att du blir sårad. Skulle hon ändå ha ändrat sig när hon kommer tillbaka (vilket jag avråder starkt från att hoppas på) så lär det knappast förstöras för att du låg med nån annan under tiden ni inte hade något förhållande. Ja, du får ju säga det till din kompis, alltså.

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!

Awww, tack för att du tänker på mig hjärtat. :kär

:fritzl

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S