Singeltråden

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Fast du ville väl inte ligga en massa eller snurrar jag till det :va

Känns som att jag grävt min egen grav i tidigare inlägg.
Grejen vart väl mera såhär att ja träffade en 30+ x helger sedan och hon hade inte fått sig nått på över ett år...
Denna stackars människa ville därför ta ut detta begär på mig (lammköttet) över en helg. Men skall väl inte gnälla MEN efter soffan, köket, sängen * 4, duschen *2 på 12h period vart ja helt slut..

Men nu är det nya tag:rolleyes: Till helgen väntas 90talist istället för dessa 70talare:fakta

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Grejen vart väl mera såhär att ja träffade en 30+ x helger sedan och hon hade inte fått sig nått på över ett år...
Denna stackars människa ville därför ta ut detta begär på mig (lammköttet) över en helg. Men skall väl inte gnälla MEN efter soffan, köket, sängen * 4, duschen *2 på 12h period vart ja helt slut..

Men nu är det nya tag:rolleyes: Till helgen väntas 90talist istället för dessa 70talare:fakta

Var hon snygg då? :rolleyes:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Så du är inte så uthållig ;)
:rofl:rofl

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Var hon snygg då? :rolleyes:

Hon dög och sög:hihi Men det blev lite mycke när hon ville komma till mig helgen efter...
Sen vart det lite långt till Borås..

En annan fråga, den kanske kan öppna för en diskussion.
Innan Borås träffa ja en ifrån Mölndal, närmare 30 än 20 (kanske irrelevant) med sillisar.
Dessa tuttar vart ju för mig en helt ny upplevelse och se nått som stod rätt ut och vart onekligen fasta och hårda! (Nej jag förespråkar inte mycke plast, förutom på hojar:tummenupp) Men 60 Kkr, ryggont, smärtor i ärr, göra om för det var nått farligt medel i "påsarna".. För mig inte värt det. Från och med nu back to standard :Bugar

Fråga: vad anser ni om ex silikontuttar?

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Att gå från en 70-talist till en 90-talist är som att köpa en sengångare efter att man haft en duracellkanin. :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Hon dög och sög:hihi Men det blev lite mycke när hon ville komma till mig helgen efter...
Sen vart det lite långt till Borås..

En annan fråga, den kanske kan öppna för en diskussion.
Innan Borås träffa ja en ifrån Mölndal, närmare 30 än 20 (kanske irrelevant) med sillisar.
Dessa tuttar vart ju för mig en helt ny upplevelse och se nått som stod rätt ut och vart onekligen fasta och hårda! (Nej jag förespråkar inte mycke plast, förutom på hojar:tummenupp) Men 60 Kkr, ryggont, smärtor i ärr, göra om för det var nått farligt medel i "påsarna".. För mig inte värt det. Från och med nu back to standard :Bugar

Men vad tragiskt, att ta nån som bara "dög". :D

Vilken fråga? :va

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!