Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag förstod bättre, absolut. Jag har ju haft 70D en gång i tiden (det var när jag hade överflödigt fett på kroppen).

Tutthopp :rofl :tuttar

Jag hade 70B, vägde 43kg, va äcklig, åt, blev fet, fick typ 85D, börja träna o äta rätt, blev smal, fick behålla D men blev 75. :D
Nu är jag väl inte ännu i mitt esse men lite vårträning kommer fixa biffen snabbt.

Jahapp då har man lärt sig nåt idag med. :)

:såjaponken

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Absolut. Det ska vara smakfullt och stå i proportion till övriga kroppsdelar. Flytbojjar är :dummer

Word! (bird!)

Proportion är allt, tillsammans med en okej hållning.

Känner åtminstone en "silikonbrud" vars enda egenskap är att hon har stora bröst.
Kroppen i övrigt är smal, inga övriga former och KASS hållning. Många tycker att hon är het, jag tycker att hon är ful.

Tjejer behöver inte vara pinnsmala. Däremot föredrar jag att dom är "fasta". Och det är nästa sjuka grej.
Det finns smala tjejer som ändå är lösa i konsistensen (bra förklarat :tummenupp) samtidigt som det finns tjejer som är lite rundare men som ändå är fasta. Föredrar det senare.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Word! (bird!)

Känner åtminstone en "silikonbrud" vars enda egenskap är att hon har stora bröst.
Kroppen i övrigt är smal, inga övriga former och KASS hållning. Många tycker att hon är het, jag tycker att hon är ful.

Tjejer behöver inte vara pinnsmala. Däremot föredrar jag att dom är "fasta". Och det är nästa sjuka grej.
Det finns smala tjejer som ändå är lösa i konsistensen (bra förklarat :tummenupp) samtidigt som det finns tjejer som är lite rundare men som ändå är fasta. Föredrar det senare.

:rofl

Man ska va mjuk (lös) på vissa ställen o hård på andra. :rolleyes:

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Fattar inte tjejer att ju större bröst ni har ju mindre ser penis ut?!:rolleyes:

Bjuder på den med! Ni slutar väl snart jobba och behöver lite kul inför helgen..

Det är väl klart att ett lagom stora hårda perfekt bröstvårta är snyggt men de är fan sexigare med en tjej som lärt sig leva min sin kropp och kan knulla som en gudinna ändå.. Har man stora bröst får killarna lite "förhoppningar" och det krävs en bra prestation, fördomsfull?

Missa ju allt de roliga när ja har städat.. Tipps.. Modell bilar/hojar är skit när det kommer till att damma dom..:brinnerup

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
Word! (bird!)

Väl skrivet!

Tjejer som ser smala ut men är "lösa" är en förrädisk upplevelse!!:död

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
Vad är då definitionen av lösaktig? :va

Ja säg oss detta? Jag som är så ung kan knappast vara det? Fast de e ju klart man tar ju vad man kommer över.. Bara för att hon är fet/ful skall hon inte slippa undan. MEN som någon har som signatur "livet är för kort för att dansa med tjocka brudar"

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!