Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ja säg oss detta? Jag som är så ung kan knappast vara det? Fast de e ju klart man tar ju vad man kommer över.. Bara för att hon är fet/ful skall hon inte slippa undan. MEN som någon har som signatur "livet är för kort för att dansa med tjocka brudar"

:rofl Jag dör lite för varje inlägg du gör.

Är man lösaktig för att man är runt eller är man lösaktig för man är runt planlöst?
Är det någon skillnad? Är det mer ok för att man har penis? Är det mer ok för att man är ung/gammal?

:)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Är man lösaktig för att man är runt eller är man lösaktig för man är runt planlöst?
Är det någon skillnad? Är det mer ok för att man har penis? Är det mer ok för att man är ung/gammal?

Jag tycker man är lösaktigt om man ligger runt när man är i nåt slags förhållande. Annars får man göra som man vill.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag tycker man är lösaktigt om man ligger runt när man är i nåt slags förhållande. Annars får man göra som man vill.

Det är väl inte att vara lös? Då är man ju helt enkelt bara otrogen, vilket i sig är otrevligt. :död

Tänkte mest på att formen är smal men egentligen är de feta. :D

Jag är inte så djup just nu så jag kopplade den :huvet
Blond va de ja. :näsblod

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002

Håller med dig! Men många kallas ju lösaktiga bara för att dom just inte binder dig och gillar att ligga?

Vi borde komma på ett mått/antal ligg som gör en person lös..

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Håller med dig! Men många kallas ju lösaktiga bara för att dom just inte binder dig och gillar att ligga?

Vi borde komma på ett mått/antal ligg som gör en person lös..

Har du ett behov av att definiera hur många personer som gör en person lösaktig? Själv föredrar jag att inte ens kalla någon för lösaktig, inte ens horor som jobbar och knullar varje dag med x antal kunder.

Jag har inget behov av att döma ut folk. De gör vad fan de vill bara andra inte far illa.

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Har du ett behov av att definiera hur många personer som gör en person lösaktig? Själv föredrar jag att inte ens kalla någon för lösaktig, inte ens horor som jobbar och knullar varje dag med x antal kunder.

Jag har inget behov av att döma ut folk. De gör vad fan de vill bara andra inte far illa.

Jag vart sarkastisk.. Men kanske skulle förtydliga detta.

Horor är indirekt fel. Se bara på de stackars männen som åker dit med toppjobb och familjer, klart dom har ett val. Själv föredrar jag att inte betala, har dock aldrig provat och har ingen behov av de heller:)

Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Jag har aldrig fattat grejen med "lösaktighet".
Några av mina bästa kvällar har tillbringats med tjejer där båda direkt konstaterat att man bara är ute efter ett ligg, nuff said och inga krussiduller.

Det är då folk vågar ta ut svängarna :fakta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Fattar inte tjejer att ju större bröst ni har ju mindre ser penis ut?!:rolleyes:

Det är väl klart att ett lagom stora hårda perfekt bröstvårta är snyggt men de är fan sexigare med en tjej som lärt sig leva min sin kropp och kan knulla som en gudinna ändå.. Har man stora bröst får killarna lite "förhoppningar" och det krävs en bra prestation, fördomsfull?

ALLA borde gilla sin kropp o knulla som en gudinna! Även killar. :mattias :rofl

Vad är då definitionen av lösaktig? :va

Lös i magen? :D

Det finns ju fasta pommes också :D

Ja Burger King. :fakta

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
View attachment 380010 Du menar att detta är lite överdrivet? :hihi

Lite? :dummer

Jag har botoxat min glabella som du vet så jag är jEte tragisk. :4skrika

Felquote? :va

Word! (bird!)

Proportion är allt, tillsammans med en okej hållning.

Känner åtminstone en "silikonbrud" vars enda egenskap är att hon har stora bröst.
Kroppen i övrigt är smal, inga övriga former och KASS hållning. Många tycker att hon är het, jag tycker att hon är ful.

Tjejer behöver inte vara pinnsmala. Däremot föredrar jag att dom är "fasta". Och det är nästa sjuka grej.
Det finns smala tjejer som ändå är lösa i konsistensen (bra förklarat :tummenupp) samtidigt som det finns tjejer som är lite rundare men som ändå är fasta. Föredrar det senare.

+1 på den.

"Skinny girls look good in clothes, fit girls look good naked!" Så jävla sant som det var skrivet. :hihi

Jag har aldrig fattat grejen med "lösaktighet".
Några av mina bästa kvällar har tillbringats med tjejer där båda direkt konstaterat att man bara är ute efter ett ligg, nuff said och inga krussiduller.

Det är då folk vågar ta ut svängarna :fakta

Så länge tjejen är hel, ren och frisk så skiter jag fullständigt om hon legat med 1 eller 100 killar/tjejer. Förhoppningsvis vet hon vad hon vill ha och är inte rädd att ta för sig. :tummenupp

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
:hihi
I den fiktiva verkligheten går det bra. Det är det där med verkligheten som skrämmer mig :3freak
Har ja missat nåt? Inte gilla kramas? :va
Hahaha! Kanske! Men jordens dragningskraft har inte tagit ut sin rätt på dessa kroppar, närmre 20 än 30:D
Pffft. Jag har sett tjejer i tonåren som har mer dragningskraft som påverkar deras stackars kroppar än många av mina väninnor som är 30 o 40. Sen är det så att det procentuellt sett är fler 90-talister som är fasta än 70-talister, men åldern i sig är då rakt ingen kvalitetsstämpel... Motion och gener gör sitt... :fakta

Allt beror ju på hur dom sitter oxå. Två tjejer kan ha exakt samma stl men den ena har stora o den andra har typ små. :D
Ja och så är ju en 70 D typ 1/3 så stor som en 85 D... :hej

Man ska inte vara lösaktig :mattias

nej men man kan vara på lyset...

Det finns ju fasta pommes också :D
Precis när man tagit ut dem från frysen brukar de va rätt fasta men det är en övergående fas... :näsblod

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...