Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Matchning, förstår ni väl! Om jag har en orange väska och en lila klocka, t.ex, kan jag ju inte ha röda skor. Det blir ju bara konstigt. :va Då får jag ju ha orangea eller lila skor också. Och Converse är fantastiska, i princip de enda jag använder till vardags (förutom när det är massa snö och minusgrader) så därför krävs det ett gäng i olika färger. Har för tillfället åtta par. :)

Sen måste man ju ha några klackskor/stövlar till finare tillfällen (eller om jag bara vill vara lite längre!) och några sommarskor och några vinterskor... Det är väl logik på hög nivå?

Ett par svarta räcker väl? :dummer
Men ja jag förstår att man behöver ett gäng för olika tillfällen men 50-60 par som måånga tjejer har är ju alldeles för mycket.

Och ändå har du 20 par? :va
Nepp, jag fattar inte! :dummer

Nä inte jag heller :va
Men det var några kängor till jobb. Några till fritid. Några träningsdojor och ett par som jag bara promenerar i. Några tunna sommarskor och såna slip-in skor utan häl. Sen såklart några mek-skor som man inte är rädd om. Och såklart vanliga höst och vår skor som iofs funkar året runt sålänge det inte är för kallt eller för varmt.

Blev själv lite förvånad att det blev såpass många ändå..

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ett par svarta räcker väl? :dummer
Men ja jag förstår att man behöver ett gäng för olika tillfällen men 50-60 par som måånga tjejer har är ju alldeles för mycket.

Nej, för ibland blir det mycket svart/neutral klädsel och då är det kul att kunna sätta dit en färgklick i form av skor. :) Det är roligt med färg!

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Orkade inte läsa ikapp :näsblod.

Men... Alleykatten här har du mina bilder jag glömde lägga upp igår.
Bättre idag men ändå inte riktigt där. Ingen utlovad sol här heller.

DSC_6882.jpgDSC_6881.jpgDSC_6878.jpgDSC_6876.jpg

Så när någon säger "Underbart" eller "VÅR!" får de :mad:-minen av mig :huvet

Jag har syndat. Förlåt mig. Jag köpte ytterligare ett par skor idag. Totalt tre nya par sedan i förra veckan. :rolleyes: Men... :mattias det är gummistövlar, jag behöver bra skor mot gegga!

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Men... Alleykatten här har du mina bilder jag glömde lägga upp igår.
Bättre idag men ändå inte riktigt där. Ingen utlovad sol här heller.

View attachment 379969View attachment 379970View attachment 379971View attachment 379972

Det där såg inte värst roligt ut, nej. Då hade nog jag det betydligt trevligare idag ute på ett snötäckt fält med strålande sol! :kär

Såg dock de skummaste djurspåren nånsin där. Tassavtrycken såg ut att komma från något slags hunddjur, men de var placerade som harspår. :va Jag fattade ingenting, funderar på om vi fått en harräv här?

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Det där såg inte värst roligt ut, nej. Då hade nog jag det betydligt trevligare idag ute på ett snötäckt fält med strålande sol! :kär

Såg dock de skummaste djurspåren nånsin där. Tassavtrycken såg ut att komma från något slags hunddjur, men de var placerade som harspår. :va Jag fattade ingenting, funderar på om vi fått en harräv här?

Det kan ha varit en stor hare ;)

Och nä, jag sa det. Därför är jag lite deprimerad när det inte är utlovat väder ;) Men det är så pass fuktigt ute att det ändå tinar upp. Förhoppningen är väl att det går att rida på travbanan (1a bilden) på söndag :)

Jag ska då inte skeda någon gubbe

Nej du tänkte ju skeda någon av citygirls.dk's brudar.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Efter att ha sett alla lurviga spindlar, med ögon stora som tefat, så gör jag följande association... :hihi
QUOTE] Ah! KAKAAAAAAAAAAAH! :tutta

Det är ju inte klokt hur denna tråd expanderar. Är det ingen som "får till det" och stadgat sig sista månaderna?
Man liksom trillar in här och ser en massa spindlar.. :rolleyes:

Är det ingen som har någon dejtingsida som rekommenderas? Själv hoppas jag på resultat på lördag! Börjar tröttna på att träffa "konstiga" tjejer. Antingen vill dom bara ligga eller så säger dom inget! Vem fan orkar bara ligga hele tin?!
Den är till för galningar numer inte vanliga människor som är kåta... :fakta

Jag fick komplimanger för mina ögonfransar idag av ett fruntimmer. Hon var riktigt avundsjuk och önska de att hon hade lika långa.
Haken var att hon var runt 90 år
Å igen kom ja 2a på Clownen... fan... o han som är långsam o allt... :4skrika

Om de har såna ögon så kommer jag fan inte titta i dem iallafall :D Och med den kroppen kommer jag inte titta på den heller...:näsblod
Du ja har snygg kropp, o skitsnygga ben - alla 8!!! :7peta

Smickrare. Du tycker att jag är lika snygg som spindlarna :kär
Lika snygg som mig asså... :D

Sant, men lite ligga ibland skadar ju inte. :)
Du fick ju ett erbjudande idag... smask... raaaap! :tungan

What's in it for me?
In you... öh... vill du ha nåt i dig så är väl svaret givet... :rodnar

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Gillar ju inte katter egentligen, men de går väl hem mer överlag.

vovvsingar, de ä trevliga djur dock :)
jamtvalp_01.jpg

vovve.jpg

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...