Slowroller
Skrämmer små barn
Jag är inte riktigt säker på att individerna som rör sig frekvent i denna tråden vill få till det. De flesta är nog lyckliga singlar.
Sant, men lite ligga ibland skadar ju inte.
Jag är inte riktigt säker på att individerna som rör sig frekvent i denna tråden vill få till det. De flesta är nog lyckliga singlar.
Joho, det tror jag! Det verkar fullkomligt livsfarligt.
Ligga sked? Med Rille var det va? När vi har fest eller hur?
Jag fotar ni skedar. Så blir det. Jag bestämmer
What's in it for me?
Matchning, förstår ni väl! Om jag har en orange väska och en lila klocka, t.ex, kan jag ju inte ha röda skor. Det blir ju bara konstigt. Då får jag ju ha orangea eller lila skor också. Och Converse är fantastiska, i princip de enda jag använder till vardags (förutom när det är massa snö och minusgrader) så därför krävs det ett gäng i olika färger. Har för tillfället åtta par.
Sen måste man ju ha några klackskor/stövlar till finare tillfällen (eller om jag bara vill vara lite längre!) och några sommarskor och några vinterskor... Det är väl logik på hög nivå?
Och ändå har du 20 par?
Nepp, jag fattar inte!
Ett par svarta räcker väl?
Men ja jag förstår att man behöver ett gäng för olika tillfällen men 50-60 par som måånga tjejer har är ju alldeles för mycket.
Hur tänker du nu?
Men det är jag ju redan.Att jag blir glad
Så är du ju för alltid min favoritclown över alla favoritclowner.
Du går inte utomhus heller va?Jag har hört att det finns folk som dött av sånt och då borde det vara farligt, så jag har aldrig vågat testa.
Men tänk. För alltid!
Men... Alleykatten här har du mina bilder jag glömde lägga upp igår.
Bättre idag men ändå inte riktigt där. Ingen utlovad sol här heller.
View attachment 379969View attachment 379970View attachment 379971View attachment 379972
Det där såg inte värst roligt ut, nej. Då hade nog jag det betydligt trevligare idag ute på ett snötäckt fält med strålande sol!
Såg dock de skummaste djurspåren nånsin där. Tassavtrycken såg ut att komma från något slags hunddjur, men de var placerade som harspår. Jag fattade ingenting, funderar på om vi fått en harräv här?
Jag ska då inte skeda någon gubbe
Nej du tänkte ju skeda någon av citygirls.dk's brudar.
Efter att ha sett alla lurviga spindlar, med ögon stora som tefat, så gör jag följande association...
QUOTE] Ah! KAKAAAAAAAAAAAH! :tutta
Den är till för galningar numer inte vanliga människor som är kåta...Det är ju inte klokt hur denna tråd expanderar. Är det ingen som "får till det" och stadgat sig sista månaderna?
Man liksom trillar in här och ser en massa spindlar..
Är det ingen som har någon dejtingsida som rekommenderas? Själv hoppas jag på resultat på lördag! Börjar tröttna på att träffa "konstiga" tjejer. Antingen vill dom bara ligga eller så säger dom inget! Vem fan orkar bara ligga hele tin?!
Å igen kom ja 2a på Clownen... fan... o han som är långsam o allt...Jag fick komplimanger för mina ögonfransar idag av ett fruntimmer. Hon var riktigt avundsjuk och önska de att hon hade lika långa.
Haken var att hon var runt 90 år
Du ja har snygg kropp, o skitsnygga ben - alla 8!!!Om de har såna ögon så kommer jag fan inte titta i dem iallafall Och med den kroppen kommer jag inte titta på den heller...
Lika snygg som mig asså...Smickrare. Du tycker att jag är lika snygg som spindlarna
Du fick ju ett erbjudande idag... smask... raaaap!Sant, men lite ligga ibland skadar ju inte.
In you... öh... vill du ha nåt i dig så är väl svaret givet...What's in it for me?
In you... öh... vill du ha nåt i dig så är väl svaret givet...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|