Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag har aldrig fattat grejen med "lösaktighet".
Några av mina bästa kvällar har tillbringats med tjejer där båda direkt konstaterat att man bara är ute efter ett ligg, nuff said och inga krussiduller.

Det är då folk vågar ta ut svängarna :fakta

Fast oftast är det bara vi fruntimmer som kallas lösaktiga :) Vill vi roa oss med mer än en partner under en livstid är vi lättfotade och förtappade. :död
Man kunde tro utvecklingen gått framåt, men nej. :näsblod

Ja visst e hon konstig?

Jag är jättekonstig. Det vet vi ju :)

Kramas är ju jättemyyyyyyyyyyyysigt ju! :rolleyes:

Nej!! Det här planlösa kramandet står jag inte ut med. Folk som kramas för kramandets skull. Folk man knappt känner. Folk man inte tycker om. Folk som bara vill ha fysisk kontakt. Jag mår dåligt :zpy

Det är mysigt om båda vill kramas. Inte om man använder det istället för handslag. Ta i hand då liksom :7peta

:krama :rolleyes:

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

En bärs i högernäven så hade jag trott att det där var en bild av dig på semester!

Och A_NN_A
Jag håller med dig angående kramandet i perioder. Ibland vill man ju bara helst slå folk. Meeen när formen är på topp eller åtminstone över medel så är min personliga sfär pytteliten och då är ju kroppskontakt alla tajders!

Edit: Är det bara jag eller finns fler ville jag säga med den anekdoten.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
SKÅL! :D Punkgala på G och öltappen är igång!

Glömmer det faktum att jag ska åka till Stockholm klockan sex imorgon bitti, en stund... :gnissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hej Bullen!

Anta att en kille träffar en tjej.
De kommer skitbra överens och har kul tillsammans (ingen äkta kärlek), men tjejen skall åka utomlands några månader och ingen vill ha distansförhållande så de bestämmer sej för att inte inleda något seriöst. De skiljs som vänner och behåller kontakten.
Anta att killen går på krogen helt utan planer på att ragga utan bara ta några öl och snacka skit. Anta att typ 4 tjejer limmar på killen samma kväll. Av någon konstig anledning kan killen bara tänka på exet och känner sej lite otrogen när han småflörtar med tjejerna.
Nummer utväxlades.
I-landsproblem uppstår.
Stor fest väntar där tjej/tjejer befinner sej och där killen lovat infinna sej.

Ska då killen, som den faktiska singel han är, trycka kuken i allt han kommer åt?
Eller ska han dra på sej kyskhetsbältet och vänta några månader och hålla tummarna för att exet kanske vill börja ses igen när hon kommer tillbaka?

Det är en kompis som undrar. Det är inte killen i filmen som skrivit brevet.

Det skulle jag vilja säga beror på... Är det helt säkert något på gång mellan din kompis och hans utlandstjej? Är det bara resan som kommit ivägen, dvs kan det eventuellt bli något när hon kommer hem? Är hon en bra tjej, någon han rent potentiellt skulle kunna tänka sig att spendera resten av livet, eller är det bara en flört? Är hon snygg? Är de fyra övriga tjejerna snyggare? Är de kanske rentav bättre, flickvänsmaterial som rivaliserar tjejen sm är utomlands, eller är de bara en flört? Svaren på dessa frågor kan eventuellt avgöra om den brotresta tjejen är värd att vänta på eller ej... Om din kompis hoppas på något med henne när hon kommer hem så skulle nog inte jag trycka kuken i allt jag kommer åt, om din kompis redan i dagsläget känner sig smått otrogen så lär det väl inte bli lättae att se tjejen i ögonen när hon kommer hem om han knullar runt under tiden...
"Hej, välkommen hem!"
- Tack! Det finns en sak ja vill säga till dig nu när jag är hemma igen, något som jag ville säga för fyra månader sen men resan kom ivägen...
"eehm, jag har haft fyra flickvänner sen dess...""

Men det är klart, du *hostvisstja*, din kompis, är inte skyldig henne något om ni inte kommit överens om något. han kan trycka kuken i vem han vill. Men för hans egen skull, med otrohetstankar och allt, så tror jag att det vore oklokt om han hoppas på något med henne. Och om hon vill ha något med honom så tror jag inte att hon skulle uppskatta om han "knullar runt" medan hon är borta...:gnissla Men vem vet, hon kanske är hur förstående som helst (fortsättning på ovan):
- Jaja, men det är lugnt. Du hade ju inte lovat mig någonting, jag hade inga krav på att du skulle spara dig åt mig. Men det kan väl vara du och jag från och med nu? :)

Alternativt:

Jaja, det är lugnt. Jag har också knullat runt under de här fyra månaderna, fyfan vad kuk jag fått! Ska vi dejta nu då?

Hur skulle din kompis må efter ett sånt svar? Kan ju också påverka vad hans eget beslut bör bli... :) Det är upp till honom, detta är bara ett par synpunkter ;) :tummenupp

Hälsa honom och önska honom lycka till :D

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
SKÅL! :D Punkgala på G och öltappen är igång!

Glömmer det faktum att jag ska åka till Stockholm klockan sex imorgon bitti, en stund... :gnissla

Menvafan, telefonjävel med sin lilla text till att luras... Läste Pungkula först, blev lite förbryllad...:va :confused: :glömdet

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Fast oftast är det bara vi fruntimmer som kallas lösaktiga :) Vill vi roa oss med mer än en partner under en livstid är vi lättfotade och förtappade. :död
Man kunde tro utvecklingen gått framåt, men nej. :näsblod

Så du menar att om du o jag var ihop och jag vill krama dig när jag kommer hem så gillar inte du det? :confused:
Jag är jättekonstig. Det vet vi ju :)

Nej!! Det här planlösa kramandet står jag inte ut med. Folk som kramas för kramandets skull. Folk man knappt känner. Folk man inte tycker om. Folk som bara vill ha fysisk kontakt. Jag mår dåligt :zpy

Det är mysigt om båda vill kramas. Inte om man använder det istället för handslag. Ta i hand då liksom :7peta

:krama :rolleyes:

Så du menar att om du o jag var ihop och jag vill krama dig när jag kommer hem så gillar inte du det. :confused:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
[

Så du menar att om du o jag var ihop och jag vill krama dig när jag kommer hem så gillar inte du det. :confused:

Det är visserligen inte riktigt samma sak som när folk ska kramas bara för att, men att jag tycker om någon gör inte att jag med automatik alltid vill ha fysisk kontakt. Jag kan ha perioder när jag är väldigt mån om att få vara utan att vara fysisk.

:)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...