Slowroller
Skrämmer små barn
Om man får en clown att rodna irl då? Måste man ha en smileator med sig eller får man friskt tolka stämningen?
Jag bär med mig en väska med smileysar.....
Om man får en clown att rodna irl då? Måste man ha en smileator med sig eller får man friskt tolka stämningen?
Självklart jag e jättegammal och kallas för tant...Tog du åt dig??
Nja! Det skapar lite osäkerhet, kul
Får va snabbare i fortsättningen...
Hur många får plats i väskan?Jag bär med mig en väska med smileysar.....
Äsch du är ju ändå giftig.Får va snabbare i fortsättningen...
Hur många får plats i väskan?
Alla som finns på SH.
Jag har aldrig fattat grejen med "lösaktighet".
Några av mina bästa kvällar har tillbringats med tjejer där båda direkt konstaterat att man bara är ute efter ett ligg, nuff said och inga krussiduller.
Det är då folk vågar ta ut svängarna
Ja visst e hon konstig?
Kramas är ju jättemyyyyyyyyyyyysigt ju!
Freeeeeeeeeeeeeeeeeeedag!
View attachment 380038
Hej Bullen!
Anta att en kille träffar en tjej.
De kommer skitbra överens och har kul tillsammans (ingen äkta kärlek), men tjejen skall åka utomlands några månader och ingen vill ha distansförhållande så de bestämmer sej för att inte inleda något seriöst. De skiljs som vänner och behåller kontakten.
Anta att killen går på krogen helt utan planer på att ragga utan bara ta några öl och snacka skit. Anta att typ 4 tjejer limmar på killen samma kväll. Av någon konstig anledning kan killen bara tänka på exet och känner sej lite otrogen när han småflörtar med tjejerna.
Nummer utväxlades.
I-landsproblem uppstår.
Stor fest väntar där tjej/tjejer befinner sej och där killen lovat infinna sej.
Ska då killen, som den faktiska singel han är, trycka kuken i allt han kommer åt?
Eller ska han dra på sej kyskhetsbältet och vänta några månader och hålla tummarna för att exet kanske vill börja ses igen när hon kommer tillbaka?
Det är en kompis som undrar. Det är inte killen i filmen som skrivit brevet.
SKÅL! Punkgala på G och öltappen är igång!
Glömmer det faktum att jag ska åka till Stockholm klockan sex imorgon bitti, en stund...
TA VÄCK DEN!
SKÅL! Punkgala på G och öltappen är igång!
Glömmer det faktum att jag ska åka till Stockholm klockan sex imorgon bitti, en stund...
Fast oftast är det bara vi fruntimmer som kallas lösaktiga Vill vi roa oss med mer än en partner under en livstid är vi lättfotade och förtappade.
Man kunde tro utvecklingen gått framåt, men nej.
Så du menar att om du o jag var ihop och jag vill krama dig när jag kommer hem så gillar inte du det?
Jag är jättekonstig. Det vet vi ju
Nej!! Det här planlösa kramandet står jag inte ut med. Folk som kramas för kramandets skull. Folk man knappt känner. Folk man inte tycker om. Folk som bara vill ha fysisk kontakt. Jag mår dåligt
Det är mysigt om båda vill kramas. Inte om man använder det istället för handslag. Ta i hand då liksom
Fin ju!
Vad äter en sådan Belladonna? Och hur mycket och ofta? Nätar hon?
Så du menar att om du o jag var ihop och jag vill krama dig när jag kommer hem så gillar inte du det.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|