Singeltråden

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Nu är ju "hon" en han då och det kan bli lite som ska föreställa nät men det är inte sådant nät man kan se här i naturen. Han är svindyr i drift, två syrsor á 5kr per månad. :(

Betyder detta att jag är gay?:va Ah, well :rolleyes:

Jag tänkte mig att de äter mer än så. Då kan man ju odla syrsor och ha spindel samtidigt. Jag börjar tröttna på att inte ens ha silverfiskar här.
Vad har han för lokaler att leka i?

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Betyder detta att jag är gay?:va Ah, well :rolleyes:

Jag tänkte mig att de äter mer än så. Då kan man ju odla syrsor och ha spindel samtidigt. Jag börjar tröttna på att inte ens ha silverfiskar här.
Vad har han för lokaler att leka i?

Han bor i ett litet akvarium. Den slöhögen leker inte alls numera.
Nästan så man får sondmata kraken då han brukar bli lite rädd för syrsan. :dummer

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
[

Det är visserligen inte riktigt samma sak som när folk ska kramas bara för att, men att jag tycker om någon gör inte att jag med automatik alltid vill ha fysisk kontakt. Jag kan ha perioder när jag är väldigt mån om att få vara utan att vara fysisk.

:)

Okej!

Visst kan man klara sig någon dag eller två utan en kram från sin kärlek, men det är svårt då. :(

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Haha! En kompis läste punggala när jag skrev det på Facebook första gången. ;) Lätt hänt!

Jag tror helt enkelt att jag är sh-skadad, här skrivs det ju allt som oftast Pungt istället för punkt och så vidare...:hihi Det är inte lätt med associationerna alltid :D

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Ni sitter väl inte och smutsar till det härinne?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Är du intresserad av sånt? :va Men ja, Strömsholm, hela dagen imorgon i princip. Islandshästtävlingar, och jag ska inte tävla själv utan sitta bakfull och titta på. ;)

Jag är smått allergisk mot kusar. Gillar dem ändå.
Nej jag tänkte om du skulle tävla och ville ha en hejaklack. Och speja vilka som eventuellt skulle sitta i publiken ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ni sitter väl inte och smutsar till det härinne?

Det här stället är väl redan så smutsigt det kan bli?:va Kastar du lite skit här inne blir det automagiskt renare...:hihi

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!