BlöjRäsern
Gränsfall
Typ såhär?
Naejj, för helvete!
DLK var ju Kung i klassen. De hade humor i budskapsbärandet. Då gör det inte något att man är en tafflig musikant.
Typ såhär?
Jag har inte ätit några skumbananer.
Gör det och se om du får huvudvärk sedan
Ha ha, ni är fulla av galna upptåg och könsorgan.
Jag har inte rökt nån fisk.
Jag har inte ätit några skumbananer.
Naejj, för helvete!
DLK var ju Kung i klassen. De hade humor i budskapsbärandet. Då gör det inte något att man är en tafflig musikant.
Jag menade inte Polly och Skumbananer i kombination, utan var för sig. I kombination hade jag nog spytt ända till Härnösand.
Jag menade inte Polly och Skumbananer i kombination, utan var för sig. I kombination hade jag nog spytt ända till Härnösand.
En kaskadspya från kåkjavuln till Härnösand eller springande, konstant spyendes eller hur menar du?
Ok, trodde det var det du menade med trall
Tur det var på det hållet då, annars hade man fått lite vett i dig för DLK är, som du säger, kung!
Är han inte ovanligt otydlig i sina uttalanden idag?
Då det inte klargjorts bortom allt rimligt tvivel att det inte behövde vara en kombination av de två tidigare nämnda godsakerna som framkallade smärta i de övre regionerna är det inte alls konstigt att jag missuppfattade ditt tidigare uttalande.
Dagens action
Helt plötsligt gick det lite FÖR fort och eftersom den här herren har LÅNG stoppsträcka kunde jag inte filma mer.
En kaskadspya från kåkjavuln till Härnösand eller springande, konstant spyendes eller hur menar du?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|