Bikerman75
* MAVERICK *
Förr tillverkades dessa gosaker i Norrköping men nu är det i Ljungsbro där även skumbananer och sockerbitar samt Sexchokladen tillverkas.
Håll käften nu!!
Farmen har börjat...
Förr tillverkades dessa gosaker i Norrköping men nu är det i Ljungsbro där även skumbananer och sockerbitar samt Sexchokladen tillverkas.
Vad har den första meningen med den andra att göra?
Usch! Ska ni titta på tarmen nu så sätter jag på en rulle.
Käft sa jag!
Du förstår ju hur uttråkad jag är när jag tittar på Farmen
Norrköping, för tjyven!! Skumsockerbitarna är goda, även kexchoklad. Men vad faen är sexchoklad?
Men det är OK att snabla av lyan nu för jag tror inte dina grannar bryr sig om det en fredagskväll ändå.
Är det inte bättre att titta på en film och "sätta" på en brud?
Ja jo jag vet att du sa det, men jag hittar ingen direkt anledning att lyda din uppmaning.
Nä iofs, jag bor ju i en studentlägenhet Här finns inga små barn som ska sova tidigt
Nu är lägenheten dammsugad. Nu ska jag ta mig an disken.
Ops!
Få sylla på viskyn..
Nä iofs, jag bor ju i en studentlägenhet Här finns inga små barn som ska sova tidigt
Nu är lägenheten dammsugad. Nu ska jag ta mig an disken.
Jävlar vad det snackas godis. Sitter och funderar på om jag är sugen på nåt. Nej. Känns rätt så fantastiskt
Gött mos. Känner du hur spirituosan börjar gripa tag i din hjärna och stimulera den med små kärleksfulla pustar.
Muuums !!!! Tänk dig ett gäng väl avvägda kolhydrater smeka ditt gomsegel på sin färd ner mot matsmältningsorganen. Hur smaken i fråga stimulerar din hjärna som en tropisk vind filtrerad genom delikata palmblad och fruktbuskar.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|