Tjerringen
Har klampat in igen
mmmm...Spara till senare?
Smaka?Popcorn e gott.
Bananer är bra skumma...särskilt när de dansar...De får dansa en annan dag. Fast ärligt talat är jag inte så förtjust i skumbananer.
mmmm...Spara till senare?
Smaka?Popcorn e gott.
Bananer är bra skumma...särskilt när de dansar...De får dansa en annan dag. Fast ärligt talat är jag inte så förtjust i skumbananer.
Jag var nog mer sugen innan ditt inlägg..nu blev det bara wierd
Smaka?
Sådär säger du bara för att betvinga din lust att rusa ner på byn och bryta din in i närmsta kiosk.
Jaså du skämtar aprilo med din hjärna?
bra idé har ätit upp dem nu smakar lite lätt tuttar... mums..Spara till senare?
Ja smakar.... ja de sa ja just...Popcorn e gott.
Nu blev de inte gott... tuttar är... bäst bättre än bäst... hallonbröst någon?Ser ju ut som bajs?
Vet inte om ja eller min spindelkompis vill pp...rata me dig... mer...Jo de kan dansa på vägen ut ju.
Nej, men efter att ha förstått att du har grannar så JA för i helvete (om de inte är studenter förstås.).Hörni. Är det försent att dammsuga nu?
Maskiner kan vara svåra att hänga, rätt mkt mekanik kan innebära stor vikt och... eh, du menar kläderna.... va?Jävlars!! Tack för påminnelsen. Har ju en maskin tvätt att hänga.
Du får inte hålla på me nåt som för oväsen o hälsa din fulla idiot till tvättkorg att hålla sig JÄVLIGT lugn....Jag trodde man fick hålla på med sånt till kl 22
Jag bor... äh... du hinner inte hit innan ja själv hittat dem o ätit upp dem...Ja tack.
God-er af-tån! Mon seigneur!Goder afton igen.
Det vore synnerligen onödigt eftersom stormarknaden har öppet till 23
Men nä nu har jag ju tryckt i mig massa chips så jag klarar mej nog..
Bah! Stormarknad!! Lika romantiskt och fantasieggande som ett par nersketna kalingar. Sådär går det när kommersen får fritt svängrum. All mystik och små pittoreska godishak försvinner likt ett ballongknippe som blir utsatt för en Uzi´s ohämmade vrede. Nä, jag var liten fick man klä sig i slängkappa och ögonbindel och knacka en hemlig kod för att ens få köpa en utdaterad påse Rollo som trillat av en soptransport. Stormarknad! Bah!
HALLONBRÖST!!
Det heter Jungfrututtar faktiskt.
Förstår hon det?
bra idé har ätit upp dem nu smakar lite lätt tuttar... mums..
Ja smakar.... ja de sa ja just...
Nu blev de inte gott... tuttar är... bäst bättre än bäst... hallonbröst någon?
Vet inte om ja eller min spindelkompis vill pp...rata me dig... mer...
Nej, men efter att ha förstått att du har grannar så JA för i helvete (om de inte är studenter förstås.).
Maskiner kan vara svåra att hänga, rätt mkt mekanik kan innebära stor vikt och... eh, du menar kläderna.... va?
Du får inte hålla på me nåt som för oväsen o hälsa din fulla idiot till tvättkorg att hålla sig JÄVLIGT lugn....
Du de e fan inge jävla jungfru över de här tuttarna, men söta är de som...
Jag bor... äh... du hinner inte hit innan ja själv hittat dem o ätit upp dem...
Muuums !!!! Tänk dig ett gäng väl avvägda kolhydrater smeka ditt gomsegel på sin färd ner mot matsmältningsorganen. Hur smaken i fråga stimulerar din hjärna som en tropisk vind filtrerad genom delikata palmblad och fruktbuskar.
Pic or it.......äsch.....
Du de e fan inge jävla jungfru över de här tuttarna, men söta är de som...
På tal om fantasieggande så har jag ett jävligt äggande jobb.
Åh en såååån! Jamendåså...En maskin med kläder.
Eh?Oj! Är du över 65 alltså?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |