Singeltråden

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Öl & Dubbelnougat funkar. :arsele

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Den vill jag också köra på. Det där med att rida fyra hästar om dagen kan ju aldrig vara lika nyttigt för formerna!

Absolut inte. Skaffa en Minishettis istället. Då kan du roa dig med att jaga den när den kommit på att man kan gå mellan trådarna och ut i frihet. Du kan stängsla om fyra gånger på söndagen när du bara vill ligga på soffan. Du kan få små lappar på trappen när du kommer hem där en fantastisk tonåring skrivit att hon tagit in din häst som varit på rymmen. När du är klar med det och övertygat dig själv om att du inte ska grilla den lilla hästen då kan du njuta av öl och dubbelnougat. Det är du fan värd :)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Ja eller ännu bättre...hoppa grodhopp uppför. Det ger träning det, stålröv. :D

Tror folk skulle titta konstigt på mig ifall jag hoppade grodhopp i trappan på jobbet. :hihi I huset kanske det skulle funka på midsommarafton. :tummenupp Men jag får nog fortsätta gå och ändra Beach 2017 till 2025. :(

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
blir inte de lite plottrigt? om de ska gå över till kutsen åxå?

mjae, gör du en tjock röd rand på en svart tank o svart kuts så kommer det se fejnt ut!

z1000-31.jpg

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tror folk skulle titta konstigt på mig ifall jag hoppade grodhopp i trappan på jobbet. :hihi I huset kanske det skulle funka på midsommarafton. :tummenupp Men jag får nog fortsätta gå och ändra Beach 2017 till 2025. :(

Vad tror du att folk gör på oss vareviga dag. Men förra sommaren kom folk fram och berömde oss för att vi var så duktiga. Det är inte lätt kan jag informera och min rumpa har nog aldrig varit så tajt som förra hösten när jag tränat i stort sett varje dag hela våren, sommaren och hösten. :D

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
tusen tusen tack!!:krama

den sista med mest svart och röda linjen va fasiken snyggt

Ja skulle nog funka om man arbetade in de röda linjerna med tankens egna linjer, eventuellt lägga in en vit "skugga" under det nedre röda fältet för att knyta ihop det lite mer.

Meh, sluta ha massa socker-reklam på hojen ;)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Bläddrade runt bland lite foton på en tjej på en dejtingsida och ser att en maska på hennes strumpor gått på bild nummer 10. Antar att hon tyckte jag var rätt dryg som påpekade det. :) Fick nämligen inget svar. :D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning