Singeltråden

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Ja skulle nog funka om man arbetade in de röda linjerna med tankens egna linjer, eventuellt lägga in en vit "skugga" under det nedre röda fältet för att knyta ihop det lite mer.

Meh, sluta ha massa socker-reklam på hojen ;)

ja tack för tipsen jag ska nog köra på de...
haha men de är lite härlig humor över det, för mina hojpolare har typ förbjudit mig att dricka sportdrycker när vi är ute och kör, för jag blir så jävla speeedad ( alltså duracelkanin varning över de hela) av det,

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Hoj
BMW K1100 -93
ja tack för tipsen jag ska nog köra på de...
haha men de är lite härlig humor över det, för mina hojpolare har typ förbjudit mig att dricka sportdrycker när vi är ute och kör, för jag blir så jävla speeedad ( alltså duracelkanin varning över de hela) av det,

Skicka bild när det är klart :)

inge koffein o inge socker, hårt liv på hojen :p

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jahopp.. då har man en växellåda att renovera då.. suck.. :(

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag har en nacke som skulle behöva bytas ut. Lite synd om mig också.

Säg till om du hittar ett ställe man kan köpa fungerande leder och kroppsdelar på, har en axel som också behöver bytas ut...

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Okejdå. Mer synd om dig än om mig. :krama

Jo.. Men tack för kramen.. iaf..

Jag har lärt mig något idag däremot! Det kostar i växellåda att koppla upp hojen på bakhjulet! :huvet

Nu ska jag ge en mekaniklektion till folket.. jag har fått något som kallas "pitting" (vilket jag misstänker Pippi kommer tycka är jätte kul) på växeldreven. Ett exempel på pitting på min hojs växellåda finns på bilden nedan. Det är ett fel, men jag har ingen aning om det är orsaken till mitt ursprungliga problem, ser inget annat problem iaf. Så motorn måste ur..

Pitting förklarat.jpg

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Okej. Det är inte alls synd om mig om man jämför. Jag har bara lite tråkigt. :krama

Folk påstår att det inte är synd om mig heller, bara för att det är självförvållat. :va Folk är konstiga.

Säg till om du hittar ett ställe man kan köpa fungerande leder och kroppsdelar på, har en axel som också behöver bytas ut...

Det ska jag göra. Har letat länge utan resultat, tyvärr, skulle behöva byta ut nästan varenda led i kroppen egentligen. :tungan

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning