Jag har lärt mig något idag däremot!
Nu ska jag ge en mekaniklektion till folket.. jag har fått något som kallas "pitting" (vilket jag misstänker Pippi kommer tycka är jätte kul) på växeldreven. Ett exempel på pitting på min hojs växellåda finns på bilden nedan.
Nu ska jag ut och se om jag kan få fart på elen till hagen. Snälla. Håll tumme för att häst lagom att grilla på spett är i hagen när jag kommer hem.
Raka hästen så går strömmen in fortare
Jag är redigt förbannad på vårdcentralen. Var inne här igår och bad om en tid. Blir tillsagd att komma tillbaka idag. Inte ens får man en tid.
Jag blev påmind om hur svårt det är att få hjälp när man är döv. Man får aldrig bli sjuk när man är döv. Varför inte undrar ni säkert. För det förbannade jävla helvetets sketen systemet där de ringer upp en när man försöker ringa dem! Eftersom vi ringer via internet är det svårt för oss att bli uppringda.
Suttit på den här jävla vårdcentralen i en halvtimme nu minst för läkarsekreteraren inte kan fixa en jävla tid till mig.
Jävla skitvårdsystem.
Jag är redigt förbannad på vårdcentralen. Var inne här igår och bad om en tid. Blir tillsagd att komma tillbaka idag. Inte ens får man en tid.
Jag blev påmind om hur svårt det är att få hjälp när man är döv. Man får aldrig bli sjuk när man är döv. Varför inte undrar ni säkert. För det förbannade jävla helvetets sketen systemet där de ringer upp en när man försöker ringa dem! Eftersom vi ringer via internet är det svårt för oss att bli uppringda.
Suttit på den här jävla vårdcentralen i en halvtimme nu minst för läkarsekreteraren inte kan fixa en jävla tid till mig.
Jävla skitvårdsystem.
Märkligt att inte det systemet är anpassat?
Lycka till iallafall och hoppas att foten är okej
Nej för fan. Inte ens kan man få ett undantag.
Nu fick jag en tid halv tolv hos läkare. 50 minuters väntetid på vc bara. Skitlöjligt.
Nej för fan. Inte ens kan man få ett undantag.
Nu fick jag en tid halv tolv hos läkare. 50 minuters väntetid på vc bara. Skitlöjligt.
Förlåt. Det rann några tårar i alla fall, om det hjälper lite?
Haha, nae jag har slutat med sömnpillrena för den här vintern. Nu sover jag som en liten gris utan piller. Troligen med ett fett leende i facet
Sjukt.. jag drömde om dig i natt
Hahaha tell me more!
De var kort tid. Men ändå kass. Vår vårdcentral är sämre och läkaren där tog nästan död på mig. Hoppas din är bättre
Upp till kamp!
Allt annat ska ju vara så jäkla anpassat nuförtiden så en sån sak, som trots allt är ganska viktig, borde ju fungera bättre.
Eller en fet ninja invid, säkert lillaskeden
Haha.. ähh det var skitskumt bara.. men lite kul, för jag kommer nästan aldrig ihåg vad jag drömmer.. eller ja, kanske 1 gång på 5000 nätter. Så känn dig hedrad ändå.
Våt dröm?
Njae, jag gick upp mitt i natten och städade iaf. (i drömmen alltså)
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|