Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Hahaha, do tell.
PM:ade Alleystruts hela storyn. Var mest konstigt
Hahaha, do tell.
Det finns många sätt att hålla clownen glad på.Förlåt, men jag är krasslig och vart så sjukt trött
Jag hoppas kunna prestera bättre ikväll. Det viktigaste är ju att clownen är glad. Visst var det så?
Nu ska jag ut och se om jag kan få fart på elen till hagen. Snälla. Håll tumme för att häst lagom att grilla på spett är i hagen när jag kommer hem.
Nae fett het Ninja, inte en fet Ninja o nej det får inte bli för mycket av det goda. Men det stämmer, jag är den lilla skeden.
Våt dröm?
Herregud, jag är så sjuuuukt trött idag, fattar inte ens varför. Kan knappt hålla ögonen öppna. Det är sol ute, jag har tagit mig sovmorgon, och i vanlig ordning sovit som en klubbad säl, så varför är jag inte pigg?
Haha nästan rätt
Nu läste jag att du hade en våt dröm, "vart jag med?"
Sen såg ja att du inte hade skrivit ut det själv. Men jag vart säkert med på ett hörn
Oops. Vilka sura miner det blev hos äldre kollegor på lunchen. Jag frågade om ngn visste en hissfirma som behöver duktigt folk.
-är det någon hissgubbe?
Nej,en mekaniker svarar jag.
- kan han ngt om hiss då?
Kan och kan, hur svårt är det egentligen? Kan man greppa en skiftnyckel är man ju för fan överkvalificerad.
*sura miner*
Gör det clownen glad att jag äter dubbelnougat?
Herregud, jag är så sjuuuukt trött idag, fattar inte ens varför. Kan knappt hålla ögonen öppna. Det är sol ute, jag har tagit mig sovmorgon, och i vanlig ordning sovit som en klubbad säl, så varför är jag inte pigg?
Sovit FÖR länge? Det blir man ju också seg av!
VAFAN!!! Slå dom på keften. Synd att inte jag va där, då hade dom fått veta att dom lever god damn it. :mad
Ätit ordentligt? Ibland blir man tröttare av att sova för mycket än för lite.
Inte flottigt alls. Bara 41% fett
Ah men dåså, det är ju ingenting Ta en sked smör och släng på också uueewww!! Men håller med, nougat är gott...i små mängder
Gör det clownen glad att jag äter dubbelnougat?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|