Slowroller
Skrämmer små barn
Sicken tur jag har
Man blir alltid glad av dubbelnougat.
Sicken tur jag har
Du och resten av myr-armén då eller? hihi
Äter alltid ordentligt.
Jo, jag vet, fast så mycket tycker jag inte jag har sovit.
Heh, OK. Förstår. Så vad är det för fel på dem? Skadat dig eller?Det ska jag göra. Har letat länge utan resultat, tyvärr, skulle behöva byta ut nästan varenda led i kroppen egentligen.
Struts?!
Ooooooh nooooo you didn't. Jag e faktiskt jEte stark!
haha åååhhh det är härligt att skratta
Heh, OK. Förstår. Så vad är det för fel på dem? Skadat dig eller?
Enda "diagnosen" jag fått av en läkare är växtvärk! Så jag väntar fortfarande på att jag ska bli lång.
Pa Pa Ooh Mow Mow Mow Pa Pa Ooh Mow Mow
Du kanske krymper istället?
PippiT :4skrika Jag har bara våta drömmar om en person och det är INTE du. :mad :rofl[/QUOTE skrev:Haha, hur gör du då? Jag skulle med vilja styra drömmar!! Oftast är det ju random x, dessa vet man ju redan hur de ser ut och hur dom gör..
Tipps mottages gärna
Haha, hur gör du då? Jag skulle med vilja styra drömmar!! Oftast är det ju random x, dessa vet man ju redan hur de ser ut och hur dom gör..
Tipps mottages gärna
Haha, hur gör du då? Jag skulle med vilja styra drömmar!! Oftast är det ju random x, dessa vet man ju redan hur de ser ut och hur dom gör..
Tipps mottages gärna
Fick goda nyheter av läkaren angående min fot.
Och ja man kan styra drömmar, jag vaknade inatt av att jag drömde att jag låg i soffan vilket jag också gjorde men jag hade slutat andas. Jag bestämde mig för att vakna så jag skulle få luft. Och nä jag lider inte av sömnapné
Klart man kan styra drömmar! Om man har lucida drömmar i alla fall. Har lyckats själv några gånger och Jävla Peter gjorde det ju uppenbarligen inatt.
Jäkla gött väder det är
Om man har lucida drömmar i alla fall. Har lyckats själv några gånger och Jävla Peter gjorde det ju uppenbarligen inatt.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|