Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vad jag har läst, så lagrar hjärnan informations intaget under dagen och drömmar styrs av det du tänkt på innan du somnar/under dagen. Men inte fan tänker ja konstant på nått x hela dagen..

Sist drömde ja om en tjej ja lämnade för snart 3 årsedan för en tjej här på SH (gör inte om den tappen igen).. Naturligtvis får ja skylla mig själv, men tre år senare drömmer ja att denna tjej skall gifta sig, vaknade helt förstörd och fullt medveten om att denna tjej aldrig kommer att prata med mig igen.. Jäkligt bittert.
Jag skulle heller inte vilja prata med någon som lämnat mig för en ny kille naturligtvis. Lätt att vara efterklok och komma på vad man saknar.. Vilket urspår från drömmar..

Jäkla gött väder det är:rolleyes:

Så kan det gå när man tänker med kewken och tror att gräset är grönare på andra sidan. :D :glömdet

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Vad jag har läst, så lagrar hjärnan informations intaget under dagen och drömmar styrs av det du tänkt på innan du somnar/under dagen. Men inte fan tänker ja konstant på nått x hela dagen..

Nja, riktigt så enkelt är det ju inte. Visst att dagens intryck och händelser påverkar, men även känslor och sånt som kan ligga djupare, samt äldre, lagrad information kan ju dyka upp sådär flera år senare. Framför allt brukar inte personerna i drömmen ha någon direkt koppling till själva drömmen, även om det kan hända också.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Grattis! I fu**ing told you so!

:rofl

Jag har haft sömnapné o tro mig det är inte alls lika skrämmande för en själv en för den som ligger bredvid när man drar ett djupt andetag o sen blir totalt tyst och lite blå om läpparna. :D

Hahaha, det tragiska är att jag aldrig kommer rädda livet på någon som sover eftersom jag inte hör. Lägger till "Lider EJ av sömnapné" på min kravlista nu :glömdet

Sist drömde ja om en tjej ja lämnade för snart 3 årsedan för en tjej här på SH (gör inte om den tappen igen).. Naturligtvis får ja skylla mig själv, men tre år senare drömmer ja att denna tjej skall gifta sig, vaknade helt förstörd och fullt medveten om att denna tjej aldrig kommer att prata med mig igen.. Jäkligt bittert.
Jag skulle heller inte vilja prata med någon som lämnat mig för en ny kille naturligtvis. Lätt att vara efterklok och komma på vad man saknar.. Vilket urspår från drömmar..

Jäkla gött väder det är:rolleyes:

Jag drömde om mitt sviniga ex, han kom och bönade och bad för att jag skulle gå tillbaka till honom. Jag beslöt i drömmen att gå och hångla upp en annan random kille :glömdet

Mådde gott när jag vaknade :D

Hur fan kan ni styra drömmarna?!

Man bara gör det liksom.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag styr alltid mina (mar)drömmar (enda jag minns)och det tenderar att bli äckligare än ursprungsdrömmen. Not so nice.

Haha know the feeling! Jag har misslyckats så jävla många gånger med mardrömmar, fullt medveten om att jag drömmer och försöker styra händelser till att bli mindre otrevliga... Men mina drömmar brukar vara mer envisa än jag. :tungan

Hur fan kan ni styra drömmarna?!

Det förutsätter att man är medveten om att man drömmer. Oftast funkar det bara om man drömmer väldigt mycket under perioder så man är beredd på att drömma så att säga och "känner igen" en dröm när den väl dyker upp.

Jaha! Det är DU som smittat mig med konstiga drömmar!! :crash
Jävla Alleycat!

Klart det är. Jag drömde ju om dig först. ;) Haha! Men du kan ju för fan inte använda mitt smeknamn på dig mot mig, Jävla Peter!

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Alltså, mina drömmar viker sig för min vilja. Det är den som är läskig :ultraviolence från en i övrigt rätt mjuk och snäll hjärna. :död

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
A ELLER så är sporthojs brudar jävligt förrädiska...:rodnar

Eller så drar man inte alla över samma kam. Jag är ju BÄST! :D

Hahaha, det tragiska är att jag aldrig kommer rädda livet på någon som sover eftersom jag inte hör. Lägger till "Lider EJ av sömnapné" på min kravlista nu :glömdet

Haha, sant men du kanske upptäcker de blåa läpparna. :)

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002

Jag drömde om mitt sviniga ex, han kom och bönade och bad för att jag skulle gå tillbaka till honom. Jag beslöt i drömmen att gå och hångla upp en annan random kille :glömdet

Mådde gott när jag vaknade :D

Man bara gör det liksom.

Då gjorde du fan helt rätt i drömmen, ni fick den korta versionen och riktigt så elak vart ja inte. Hellre fatta det beslutet och avsluta det jag hade än att hålla på med två!

Hur som helst jävlar vad gött de skall bli med mat och sen lite ekonomi plugg:)

Ingenjör som man snart är så är dessa luddiga ämnen helt obegripligt för "oss":fakta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag brukar ofta drömma att jag kan flyga...eller mer sväva och jag känner känslan i magen o alltid. Helt underbar känsla faktiskt. Utöver det o sexdrömmar blir det mest jättekonstiga drömmar som hoppar mellan olika scenarior o där jag gör mycket märkliga saker.
Mardrömmar kanske jag har en gång per år max o helst då om jag är sjuk.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nä, de gör bara ont, vet inte varför. Svårt att få läkare att ta en på allvar också, för man ska tydligen inte ha ont i lederna när man är ung... :rolleyes: Enda "diagnosen" jag fått av en läkare är växtvärk! Så jag väntar fortfarande på att jag ska bli lång. :hihi
OK, märkligt... Förstår det, jag har svårt nog att få läkarna att ta mina skador på allvar...
Vilken jäkla genialisk diagnos då... :huvet :D man blir lite trött...:hihi

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...