Singeltråden

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Hahaha, det tragiska är att jag aldrig kommer rädda livet på någon som sover eftersom jag inte hör. Lägger till "Lider EJ av sömnapné" på min kravlista nu :glömdet

Jag kan trösta dej med att jag aldrig någonsin skulle märka om någon jämte mej slutar andas heller eftersom jag nästan alltid sover som en stock.

Apropå att komma ihåg sina drömmar så minns jag nästan aldrig mina. Sist var nog nåt halvår sen när jag av någon märkligt anledning drömde på norska :p

Och när jag var liten hade jag alltid samma mardröm och den minns jag fortfarande :gråta

Mitt ex däremot kom i princip alltid ihåg sina...och jag fick ibland skit för saker jag gjorde i hennes drömmar :va

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
OK, märkligt... Förstår det, jag har svårt nog att få läkarna att ta mina skador på allvar...
Vilken jäkla genialisk diagnos då... :huvet :D man blir lite trött...:hihi

Visst är det? ;) Så jag brukar undvika läkare nu för tiden. Det enda jag märkt är okej att åka in för är olyckor med häst inblandat, då jävlar går det undan, även om man själv tycker att man kan ligga på soffan några timmar och vila bort smärtan... :tungan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Visst är det? ;) Så jag brukar undvika läkare nu för tiden. Det enda jag märkt är okej att åka in för är olyckor med häst inblandat, då jävlar går det undan, även om man själv tycker att man kan ligga på soffan några timmar och vila bort smärtan... :tungan
Jo, jag med... Spenderade ju ganska nyligen fem timmar på akuten. När man äntligen fick träffa doktorn tittade han på en ett par sekunder och konstaterade sen att sånt här gör man inget åt. Tack för den... Det är inte lönt, får sluta åka till doktorn i tv ksamma fall och bara åka in för typ benbrott och liknande...

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jo, jag med... Spenderade ju ganska nyligen fem timmar på akuten. När man äntligen fick träffa doktorn tittade han på en ett par sekunder och konstaterade sen att sånt här gör man inget åt. Tack för den... Det är inte lönt, får sluta åka till doktorn i tv ksamma fall och bara åka in för typ benbrott och liknande...

Du får börja göra som jag, ringa innan och kolla om du borde åka in eller inte! :tummenupp

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

tumblr_m0ddzxTU1f1rq21swo1_250.gif

:banana

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping