Zinik
Kaizen
Fast läder går väl alltid hem..?
I nya bilar och på en kvinnokröpp
PippiT får ha gortex, bra mot våta drömmar..
Fast läder går väl alltid hem..?
I nya bilar och på en kvinnokröpp
PippiT får ha gortex, bra mot våta drömmar..
Som om man har massa saker i vägen när man sover. DUH!!!
Jo, jag med... Spenderade ju ganska nyligen fem timmar på akuten. När man äntligen fick träffa doktorn tittade han på en ett par sekunder och konstaterade sen att sånt här gör man inget åt. Tack för den... Det är inte lönt, får sluta åka till doktorn i tv ksamma fall och bara åka in för typ benbrott och liknande...
alt, latexlakarn?
Skulle va kul o veta vad du träffat för tjejer som blir så våta att de behöver kissunderlag.
Du får börja göra som jag, ringa innan och kolla om du borde åka in eller inte!
Du får börja göra som jag, ringa innan och kolla om du borde åka in eller inte!
Helt slut efter att ha haft ett seminarium, så kommer man in på kontoret och kollegan har hunnit gått, (suck tråkigt) Men hon han sprida lite kärlek innan hon gick. Vad glad jag blev
View attachment 380360
Det var ju det jag gjorde, fick höra att det var bäst att låta någon titta på det... Men nej, nu skiter jag i doktorer om det inte är något som jag vet behöver tittas på
Seminarium om vad? Tänka vad ett litet hjärta kan göra gott
Aha, men då hade det ju kanske kunnat vara nån annan typ av skada? Då är det ju rätt bra att kunna utesluta det i alla fall. Var glad att du inte bor i Karlstad i alla fall, är rätt övertygad om att vi har Sveriges sämsta akutmottagning här.
Aha, men då hade det ju kanske kunnat vara nån annan typ av skada? Då är det ju rätt bra att kunna utesluta det i alla fall. Var glad att du inte bor i Karlstad i alla fall, är rätt övertygad om att vi har Sveriges sämsta akutmottagning här.
Blev lite kris, fick lov att hoppa in och täcka upp en timme för en kollega inom området cellen (jag har hand om en fysiologikurs) inte riktigt mitt område, men tror de löste sig helt ok iaf.
Kanske, det är bara så surt att höra "nepp, inget att göra" när man sitter med en högst verklig skada och har ont liksom... Framförallt efter att ha väntat länge, då känns väntan ännu mer bortkastad. Men men, det har varit så nu senaste fem gångerna jag skadat mig lite värre och bestämt mig för att det nog är bäst att åka in, så då vet jag väl att jag kan höja den gränsen ett pinnhål nu...
Vänta lite här, är du 25 år jobbar som lärare? Hur har du hunnit med det?!
japp..25 år i 1 och 1/2 dag till, är inne på mitt tredje år här, halvtid lärare halvtid forskning. pluggade direkt efter gymnasiet, tog en kandidat i pedda, en magister i medicinsk vetenskap (humanbiologi) skrev en bra D uppsats och vips hade man jobb Till hösten blir det förhoppningsvis doktorandstudier.. japp nu har ni mitt cv i singeltråden också
japp..25 år i 1 och 1/2 dag till, är inne på mitt tredje år här, halvtid lärare halvtid forskning. pluggade direkt efter gymnasiet, tog en kandidat i pedda, en magister i medicinsk vetenskap (humanbiologi) skrev en bra D uppsats och vips hade man jobb Till hösten blir det förhoppningsvis doktorandstudier.. japp nu har ni mitt cv i singeltråden också
Får erkänna att jag är imponerad! Men det är ju studier på 8år hur har du fixat det? Grattis i förskott då
Känns som att dina elever är i våran ålder samt äldre?!
Vad forskar du inom?
Det är banne mig väldigt imponerande, du är grym!
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|