Singeltråden

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Även om hon trollar, är det en bedrift att bete sig som hon eller hur tänker ungdomar idag?:va

Kommer du till hbg på lördag?:)

Klart hon trollar och därmed är ju allt bara tomt tjatter! Jag tror städerskan är oftare på besök hos de rika än hos fröken bimbo.
Dagens ungdom!! Vad är du själv då? Lillgammal? ;-)

Varför frågar du det? Sugen eller vad? Jag är inte singel, och om jag råkar vara gräsänklig så firar jag nog hellre med en whiskey och lite playstation.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Klart hon trollar och därmed är ju allt bara tomt tjatter! Jag tror städerskan är oftare på besök hos de rika än hos fröken bimbo.
Dagens ungdom!! Vad är du själv då? Lillgammal? ;-)

Varför frågar du det? Sugen eller vad? Jag är inte singel, och om jag råkar vara gräsänklig så firar jag nog hellre med en whiskey och lite playstation.

Förvisso, men vad uppnår man med det tomma tjattret?:va Får man status genom att sänka sig till idiotnivå?:va
Ja, inte fan identifierar jag mig med resterande dagens ungdom iallafall:D

:brynad
Nej, men man måste väl inte ses bara för att ragga på varandra? Jag är inte heller singel, tänkte bara dra dit för att ta en öl i gemytligt sällskap och få ett ansikte på folk man snackar med ibland men vet väldigt lite om IRL. Det var väl dessutom två killar som drog igång diskussionen?:D

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hur många blir vi då? 4 och en kanske eller? :va

Jag drar mot helsingborg så fort jag sett "köp mjölk, skriv bok", den varar ca 2.5h och sen ska jag ta mig till stationen. Bör hinna till 19.00 gott och väl:)

Edit: Den började tydligen en timme tidigare än jag trodde dessutom, hinner gott och väl! Ses på lördag:)

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hur många blir vi då? 4 och en kanske eller? :va

Inte nog med att ekonomin är lite ansträngd (om jag nu inte nallar från "ny-hoj-i-vår-kontot") så verkar mina polare där i stan ha bokat nån jävla resa till nån jävla stuga just i helgen, så kan inte snylta på deras soffor heller. :mad:
Så jag lär inte dyka upp.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Hon tror väl att hon är rolig eller nåt antar jag. Eller så söker hon bara efter uppmärksamhet av vilken sort som helst.

Jag trodde det var en singelträff för folket i singeltråden...

Kan vara. Attention whore av värsta sort...

Från början verkade det bara bli killar, så jag frågade ifall man även som upptagen fick hänga med och ta en bir eller två:) Ifall läget nu ändrats när Pam tar med sig singelkompis och det isåfall blir jämna par utan mig så tar jag gärna tillbaka min "ansökan":D

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Kan vara. Attention whore av värsta sort...

Från början verkade det bara bli killar, så jag frågade ifall man även som upptagen fick hänga med och ta en bir eller två:) Ifall läget nu ändrats när Pam tar med sig singelkompis och det isåfall blir jämna par utan mig så tar jag gärna tillbaka min "ansökan":D

Nej fan. The more the merrier. :) Det e väl inte så jävla noga vilken relationsstatus man har?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nej fan. The more the merrier. :) Det e väl inte så jävla noga vilken relationsstatus man har?

If you say so:) Tror nog det blir trevligt oavsett om man är singel eller ej, träffa lite sporthojare man (så vitt man vet) aldrig träffat förr:) Kan singlarna sen få napp också så är det väl en bonus:D

tkdrille

Guest
Taxi? Bah. Privat helikopter med tillhörande betjänt, pilot och bar.

Jaha, så vi skulle tala om för alla våra bruk?. Jag tar taxi till affären som ligger 50 meter bort, ;) När jag ska handla. Slå den om du kan.

Sen kan de ju vara så att jag också är taxichaffis men de är ju mindre värt och veta =).

Men buss och tåg, de var typ ..... jag kommer inte ihåg sist jag använde mig av dem.

tkdrille

Guest
Jag åker min limosine som körs av min neger med vita hadskar.

Alternativt så blir det helikoptern som körs av en solbränd tunnis med pilotbrillor, och skäggstubb både på hakan och under pilotkepsen.

Jag var faktiskt inne på att köpa mig en helt egen limousine för att åka bekvämt till semestern i sommar då jag ska till dalarna. Men sen kom jag ju på att de är dött med körningar resten av året så de blev för dyr semester :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag lider med dig! På riktigt! Där finns inte en öl i världen som kan få mig att genomlida fotboll..

Väl sagt.

Som de flesta sporter, så kan det vara kul att spela, men usch att sitta & glo på tv:n. Skitkul att lira lite volley med polarna på stranden över några öl på sommaren tex. Men att sitta & glo på sport på tv:n känns lite som att va den knubbiga killen på skolgården som inte får va med och spela.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag stör mig inte så mycket på hennes dialekt som på det så kallade "innehållet" hon spyr ur sig...:zpy

Det orka jag inte ens lyssna på. Så fort ja hörde hennes sätt att prata på så stängde jag av.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA