Nej jag tar taxi.
Taxi? Bah. Privat helikopter med tillhörande betjänt, pilot och bar.
Nej jag tar taxi.
Även om hon trollar, är det en bedrift att bete sig som hon eller hur tänker ungdomar idag?
Kommer du till hbg på lördag?
Nej jag tar taxi.
Klart hon trollar och därmed är ju allt bara tomt tjatter! Jag tror städerskan är oftare på besök hos de rika än hos fröken bimbo.
Dagens ungdom!! Vad är du själv då? Lillgammal? ;-)
Varför frågar du det? Sugen eller vad? Jag är inte singel, och om jag råkar vara gräsänklig så firar jag nog hellre med en whiskey och lite playstation.
Hur många blir vi då? 4 och en kanske eller?
...folk man snackar med ibland men vet väldigt lite om IRL.
Hon tror väl att hon är rolig eller nåt antar jag. Eller så söker hon bara efter uppmärksamhet av vilken sort som helst.
Jag trodde det var en singelträff för folket i singeltråden...
Kan vara. Attention whore av värsta sort...
Från början verkade det bara bli killar, så jag frågade ifall man även som upptagen fick hänga med och ta en bir eller två Ifall läget nu ändrats när Pam tar med sig singelkompis och det isåfall blir jämna par utan mig så tar jag gärna tillbaka min "ansökan"
Nej fan. The more the merrier. Det e väl inte så jävla noga vilken relationsstatus man har?
Taxi? Bah. Privat helikopter med tillhörande betjänt, pilot och bar.
Jag åker min limosine som körs av min neger med vita hadskar.
Alternativt så blir det helikoptern som körs av en solbränd tunnis med pilotbrillor, och skäggstubb både på hakan och under pilotkepsen.
Det ger sig väl. Jag ska först dricka öl och glo på fjollboll med kollegor på nåt hak i Hbg. Fjollboll tråkigt, öl kul.Ah det verkar som det ja. Bara dricka en massa öl o vips så är vi 8...för o sen bli 16... tadaaa
Asså, hur ORKAR folk lyssna på henne?! Inget illa menat till er 08.or, gillar sthlmska. Men man får rysningar när man hör hennes prata.
Det ger sig väl. Jag ska först dricka öl och glo på fjollboll med kollegor på nåt hak i Hbg. Fjollboll tråkigt, öl kul.
Jag lider med dig! På riktigt! Där finns inte en öl i världen som kan få mig att genomlida fotboll..
Jag stör mig inte så mycket på hennes dialekt som på det så kallade "innehållet" hon spyr ur sig...
Fast det där låter som en inflyttad lantis. En riktig wannabee
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |