Singeltråden

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Går man bara till bilen för att sedan knalla in till ett inomhusjobb så kan jag gå naken om det är så ;)
Stå o jobba ute 8 timmar om dagen som anläggare tex men minusgradervind och snö piskandes i ansiktet så det knappt går att prata efter 20 min pga frusna käkmuskler. Fötterna som isbitar som inte ens hinner värmas upp till behaglig nivå på den halvtimmes lunchrast du har så ska ni allt se att vinterkläderna kommer på tidigare än vanligt
Det beror lite på vilket arbete det är. Stå och häva med en skyffel? Då är risken att jag står i t-shirt och vevar även om det är minusgrader. Takläggare? Då är det nog en ganska full påpälsning jaoh.
men det beror ju på tempen med, är det inte mer än -10 är det inte så farligt kallt. (Jag har haft utomhusjobb på vintern med. ;) )

Det värsta jag varit med om var faktiskt +2 grader och ett ihållande totalt ösregn samtidigt som jag satte plantor på ett hygge. När det kryper en bit under nollan blir det faktiskt bättre igen.

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
gick åt helvete, grabben kör så bra att han styr undan hela tiden :(

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Men jag var ju ärlig och erkände.
Trodde du var elak, otrevlig och uppkäftig =)
Nä då du är nog supertrevlig, så som jag utgår från att det flesta är. Min förlust att jag inte hälsa.
Om du såg mej så bar jag jeans, rosa skjorta med vitt foder och bruna knappar. Tror jag nästan var ensam med rosa skjorta.

Ja ja... nästa gång då...

Rockmorsan är hur trevlig som helst och du måste ha gömt bra i hörnen för någon rosa skjorta la då jag inte märke till.

Nä inte jag heller och jag tyckte jag var typ överallt...har en del foton men alla killar har rutig skjorta tycker jag och i vitt/blå/rött - inga rosa skjortor där heller ju :(

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Aha! Jag får skaffa en rosa skjorta så jag med kan bli osynlig. :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Då e vi två och en kanske. :)

Så länge jag hinner hem från min dagliga aktivitet (vet inte exakt när det slutar, börjar halv tre tror jag... Borde kunna gå) och slipper jobba på kvällen (jobbar extra och rycker in vid behov, så jag har sällan fullständig koll på mitt schema mer än en halv dag i förväg) så kommer jag:)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hade jag inte lagt den här månadens festbudget på festivalbiljetter så hade jag nog dykt upp med.

Man behöver ju inte supa sig redlös;) Jag tänkte nog mest sitta och snacka lite skit och smutta på en god öl eller två:)

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Rockmorsan är hur trevlig som helst och du måste ha gömt bra i hörnen för någon rosa skjorta la då jag inte märke till.

Betvivlar inte det en sekund.
Va ju bara där mellan 22-01:15. Men jag var mer eller mindre undangömd. Satt mest på nerevåningen.
Engelska ordet wallflower låter mycket vackrare.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Nä inte jag heller och jag tyckte jag var typ överallt...har en del foton men alla killar har rutig skjorta tycker jag och i vitt/blå/rött - inga rosa skjortor där heller ju :(

Jag blev inte fotad vad jag vet. Så fager är jag ju inte....

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Det värsta är att det gäller åt båda håll, svårt det där ;)

Det där har jag också grubblat över en del!

Jag menar, allt funkar och sådär. Men jag får fan aaaaaldrig vara ifred.

Som tur är ska hon väl iväg på eftermiddags aktiviteter 2 dagar i veckan, så då slipper jag :D

Sen söndag kvällarna är även lediga..

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Fick du lite hockus pockus???

Dagens brewdar verkar veta va dom vill :)

Fyfan. Ytterligare en reminder att sätta undan mer i pensionssparande så man slipper bli omhändertagen av nån blogg-bimbo som knapt kan andas och blinka samtidigt.

Hur fan kan nån vilja sätta på något dylikt är för mig en gåta.

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Måste ju va den ultimata brewden! :fakta :rofl

Fyfan. Ytterligare en reminder att sätta undan mer i pensionssparande så man slipper bli omhändertagen av nån blogg-bimbo som knapt kan andas och blinka samtidigt.

Hur fan kan nån vilja sätta på något dylikt är för mig en gåta.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA