Slowroller
Skrämmer små barn
Vad händer nästa lördag?
Öl...eller ja valfri dricka mot betalning på Bishop's i Helsingborg för SHare med vänner.
Vad händer nästa lördag?
Öl...eller ja valfri dricka mot betalning på Bishop's i Helsingborg för SHare med vänner.
ahaaa!! låter ju riktigt trevligt! ska ja inte ha min 30 års fest då och det inte är drivor med snö så kanske man kommer förbi. vet ju inte ens hur sverige ser ut just nu, har bara hört det är kaaaaaaaaallt!
ahaaa!! låter ju riktigt trevligt! ska ja inte ha min 30 års fest då och det inte är drivor med snö så kanske man kommer förbi. vet ju inte ens hur sverige ser ut just nu, har bara hört det är kaaaaaaaaallt!
smaskiga detaljer och ev. nya par info från SH-festen går bra att dela med sej här av..
smaskiga detaljer och ev. nya par info från SH-festen går bra att dela med sej här av..
Hah... ska tydligen gå på sh festen nu ändå Ses där då ni som är där, kom nu faan fram o hälsa och stå inte o göm er i ett hörn!
Såg dej men jag hade fullt upp med annat. Så jag räknas nästan in till gömma mej i hörnet.
Nästa gång morsar jag.
Vilka kommer nästa lördag då?
Sheikyoras
Slowroller
Bushido, om han inte blir utkallad.
Dålig uppslutning här tycker jag. Sluta tveka o få tummen ur nu gott o ont folk
AHME!!! Se mig men inte komma o hälsa, jag är ju hur snäll som helst ju och det hade ju varit kul med ett ansikte tillhörandes vovven! Nåja, hoppas du hade lika kul som jag i alla fall då!
Men jag var ju ärlig och erkände.
Trodde du var elak, otrevlig och uppkäftig =)
Nä då du är nog supertrevlig, så som jag utgår från att det flesta är. Min förlust att jag inte hälsa.
Om du såg mej så bar jag jeans, rosa skjorta med vitt foder och bruna knappar. Tror jag nästan var ensam med rosa skjorta.
Janå, vi har -15 på kneget, så tunnaste höstjackan har precis kommit på. :vikingablod
Sheikyoras
Slowroller
Bushido, om han inte blir utkallad.
Då e vi två och en kanske.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |