Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Öl...eller ja valfri dricka mot betalning på Bishop's i Helsingborg för SHare med vänner. :)

ahaaa!! låter ju riktigt trevligt! ska ja inte ha min 30 års fest då och det inte är drivor med snö så kanske man kommer förbi. vet ju inte ens hur sverige ser ut just nu, har bara hört det är kaaaaaaaaallt! :tungan

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
ahaaa!! låter ju riktigt trevligt! ska ja inte ha min 30 års fest då och det inte är drivor med snö så kanske man kommer förbi. vet ju inte ens hur sverige ser ut just nu, har bara hört det är kaaaaaaaaallt! :tungan

kallt o kallt friskt är det

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Janå, vi har -15 på kneget, så tunnaste höstjackan har precis kommit på. :vikingablod

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
smaskiga detaljer och ev. nya par info från SH-festen går bra att dela med sej här av..

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Hoj
Honda SP-2 castrol edition

vatt kallt så in i helvete härhemma men det värsta e nog över tror jag. Nu snöar det bara (kollar ut genom fönstret)
samåkning upp till hbg kanske?

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
smaskiga detaljer och ev. nya par info från SH-festen går bra att dela med sej här av..

Det tror jag inte.
What happends in SH fest stays at SH fest.
Jag var där i vilket fall och såg med egna ögon. Hur som så var det folk där och det serverades alkoholhaltiga drycker. Då kan allt hända.

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Vilka kommer nästa lördag då?

Sheikyoras
Slowroller

Dålig uppslutning här tycker jag. Sluta tveka o få tummen ur nu gott o ont folk :D

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Hah... ska tydligen gå på sh festen nu ändå :) Ses där då ni som är där, kom nu faan fram o hälsa och stå inte o göm er i ett hörn!

Såg dej men jag hade fullt upp med annat. Så jag räknas nästan in till gömma mej i hörnet.
Nästa gång morsar jag.

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
AHME!!! Se mig men inte komma o hälsa, jag är ju hur snäll som helst ju och det hade ju varit kul med ett ansikte tillhörandes vovven! Nåja, hoppas du hade lika kul som jag i alla fall då! :D

Såg dej men jag hade fullt upp med annat. Så jag räknas nästan in till gömma mej i hörnet.
Nästa gång morsar jag.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Vilka kommer nästa lördag då?

Sheikyoras
Slowroller
Bushido, om han inte blir utkallad.

Dålig uppslutning här tycker jag. Sluta tveka o få tummen ur nu gott o ont folk :D

Sheikyoras
Slowroller
Bushido, om han inte blir utkallad.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
AHME!!! Se mig men inte komma o hälsa, jag är ju hur snäll som helst ju och det hade ju varit kul med ett ansikte tillhörandes vovven! Nåja, hoppas du hade lika kul som jag i alla fall då! :D

Men jag var ju ärlig och erkände.
Trodde du var elak, otrevlig och uppkäftig =)
Nä då du är nog supertrevlig, så som jag utgår från att det flesta är. Min förlust att jag inte hälsa.
Om du såg mej så bar jag jeans, rosa skjorta med vitt foder och bruna knappar. Tror jag nästan var ensam med rosa skjorta.

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Men jag var ju ärlig och erkände.
Trodde du var elak, otrevlig och uppkäftig =)
Nä då du är nog supertrevlig, så som jag utgår från att det flesta är. Min förlust att jag inte hälsa.
Om du såg mej så bar jag jeans, rosa skjorta med vitt foder och bruna knappar. Tror jag nästan var ensam med rosa skjorta.

Rockmorsan är hur trevlig som helst och du måste ha gömt bra i hörnen för någon rosa skjorta la då jag inte märke till.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Janå, vi har -15 på kneget, så tunnaste höstjackan har precis kommit på. :vikingablod

Jag knallar fortfarande runt i den sommarfodrade rocken med tshirt under. Däremot använder jag handskar pga att mina händer är helt sanslöst känsliga för minustemperaturer sen jag lite oförsiktigt fick de nedkylda så mycket att jag inte hade känsel i dem ett par timmar.
Så tycker inte det är kallt. Det är ju inte ens mindre än -10 här än iofs. :D
Vid -20 åker vinterjacka på, och eventuellt en mössa. -25 blir det vinterskor. -30 halsduk och vinterhandskar. :D

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
crescent
Går man bara till bilen för att sedan knalla in till ett inomhusjobb så kan jag gå naken om det är så ;)
Stå o jobba ute 8 timmar om dagen som anläggare tex men minusgradervind och snö piskandes i ansiktet så det knappt går att prata efter 20 min pga frusna käkmuskler. Fötterna som isbitar som inte ens hinner värmas upp till behaglig nivå på den halvtimmes lunchrast du har så ska ni allt se att vinterkläderna kommer på tidigare än vanligt

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA