Precis. Bishop är t.ex. lugnt och trevligt. Ett förslag bara.
Hmm, det är nästan så jag måste dyka upp där med...
Precis. Bishop är t.ex. lugnt och trevligt. Ett förslag bara.
Bishop låter bra! Jag tror att singelfolket är livrädda för att träffas på riktigt och därför håller sig till att skriva i singeltrådar. Mycket snack lite verkstad =P
Jag menar Bishop under(?) Grand Hotel. Alltså inte den på Marina Plaza.
Ja jag är livrädd.
Låter skitbra... 1900 lördagen den 11/2... Perfekt... Kan ju hoppas på att alla lediga tanter som är så där lagom stora i munnen vågar dyka upp..
Hmm, får man komma även om man inte är singel? Jag kan lova att inte lägga mig i raggandet så får ni andra slåss om de tjejer som eventuellt dyker upp
Edit: Fan, nu på lördag (dvs i övermorgon)? Jobb...
Klart du får komma... men glöm inte ta med 2 singel tjejer som kompensation... Lördag nästa vecka så slå inte sönder pannan nu
Alla får ha skinnställ så vi känner igen varann.
Eller så kollar man bara efter personerna som ser mest desperata ut.
Hmm, får man komma även om man inte är singel? Jag kan lova att inte lägga mig i raggandet så får ni andra slåss om de tjejer som eventuellt dyker upp
Edit: Fan, nu på lördag (dvs i övermorgon)? Jobb...
Hmmm vilket lär man sig först? Klockan eller kalendern?
Jaaa!! Det är min dröm, en HD snubbe med tofflor o fransar på vartenda klädesplagg..
Är du heeelt säker på att det verkligen inte är så? Jag såg nog hur du gick och smekte fransplaggen på galgarna!
Haha ja det låter ju faktiskt som en plan... alla i mc jacka! Halsduk och andra handskar än mchandskarna är ok va?
Jag kommer frysa ihjäl i min perforerade tunna skinnjacka, men kör i vind
Du kan få låna min tusenkronors allvädersjacka. Fast då kommer folk att tro att du kör en gammal BMW från -84.
Haha, tack för erbjudanet men jag klarar mig nog om jag grundar med ett par tjocktröjor Så om ni ser michelinmannen iförd mc-läder vagga på puben så vet ni att jag anlänt På tal om puben i fråga, hur ligger det till med åldersgränser under helger? Jag är ju bara 21, snart 22...
Ok, förstår. Här i Lund är det 23 på bishops alla dagar...Det är nog bara 18. Fungerar lite som bakficka till Grand så det är inget dansgolv och sånt. Fast du kan ju ta lite utdrag från SH och visa så tror de du är 43.
Ok, förstår. Här i Lund är det 23 på bishops alla dagar...
Hahaha, katching!
Det spelar ingen roll eftersom de flesta lär vara överåriga (fan va illa det lät). Det lär inte slänga ut minst tre för att en inte når upp till deras påhittade åldersgräns.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|