Biturbo
Min går i etthundra!
Jag drack en dubbel espresso och tog en liten god bit till efter lunchen idag!
Last edited:
Eller så kan det vara så att tanterna gör vad som helst för att bli av med sina döttrar. Bara en tanke.
Jag o Swish letade efter dig men utan resultat.
Bättre lycka nästa gång helt enkelt, eller så får jag ta mig en roadtrip i sommar!
Bättre lycka nästa gång helt enkelt, eller så får jag ta mig en roadtrip i sommar!
Nej, det är inga problem, jag är grym på att softa. Men som jag sa, konstiga matvanor o avskyvärd djurhållning.. obehagligt..
Var ju helt sjukt mkt folk där.. helt omöjligt att hitta nån..
varje gång jag var på nedervåningen var ni på övervåningen osv...
Gräset är inte alltid grönare på andra sidan!
Äh, work with me nu här.. vi kan väl åka nån annnastans?Stanna du här i kylan och klappa dina kor så åker jag ner till värmen och käkar spare ribs eller något
Vi har rätt trevligt så du är varmt välkommen..Vissa dagar funderar jag på att inställa mig i denna nobla singeltråd..
Gräset är inte alltid grönare på andra sidan!
Nädå.. den fortsätter här.. Dock siktade vi några Bad Ass Boys som man skulle kunna tänka sig att para sig med..MC-mässan i GBG är över och därmed också MC-folkets parningsäsong!?....
Nädå.. den fortsätter här.. Dock siktade vi några Bad Ass Boys som man skulle kunna tänka sig att para sig med..
Varför vill du para dej med en snubbe med dålig stjärt för....?? kommer då aldrig o förstå mej på qvinnorNädå.. den fortsätter här.. Dock siktade vi några Bad Ass Boys som man skulle kunna tänka sig att para sig med..
Äh, work with me nu här.. vi kan väl åka nån annnastans?
MC-mässan i GBG är över och därmed också MC-folkets parningsäsong!?....
Oh nej! På lördag är det SH-fest! Förväntar mig att åtminstone några ramlar ur den här tråden efter det...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|