Slowroller
Skrämmer små barn
Man känner sig extra social när man jobbar natt. Nu ska jag sova till kl 15. Kl 17 kör man till jobb igen.
nähe!! bidde ingen fika idag heller.....
samma här , bara en jäkla massa strul i garaget
nu känns det bara en massa bahhh o gahhh , ngn vänlig själ får offra sig snart så man blir glad igen
"Offra sig" Det låter nåt det. Jag tror det kommer när du minst anar det och från oväntat håll. Det brukar vara så. :serpositivt
Nähääää.... säger du det?Jsg sprang ju runt med en uttorkad brorson som behöver lite rller mycket tuttar.
Alltså, jag är tveksam till Asien överhuvudtaget.. Konstiga matvanor o avskyvärd djurhållning..Någonstans i sydostasien så är jag nöjd När? Gärna nu?
Var inte det, då går du miste om något helt fantastiskt!Alltså, jag är tveksam till Asien överhuvudtaget.. Konstiga matvanor o avskyvärd djurhållning..
Var inte det, då går du miste om något helt fantastiskt!
Blev det någon fika för folk på mässan då?
Ja vi var fyra grabbar (gubbar) som fikade i MC-nytts monter/café.
"Offra sig" Det låter nåt det. Jag tror det kommer när du minst anar det och från oväntat håll. Det brukar vara så. :serpositivt
Alltså, jag är tveksam till Asien överhuvudtaget.. Konstiga matvanor o avskyvärd djurhållning..
offra var väl lite fel ordval nu har man tänk igenom alla bekymmer samtidigt som man kommit på lösningar
så nu är man sitt vanliga jag igen ,,, men är inte mässor lite väl lama , har man vart på en så har man nästan vart på alla ?
Nått jag funderar på...
Hurfalls det alltid är kvinnors mammor som gillar mig nått avskyvärt?
Jag menar hadde jag haft en krona för varje gång nån tant sagt att jag borde gifta mig med deras dotter skulle jag vara, jadu, betydligt rikare än jag är iaf!
Senast detta fenomen uppdagade sig var när jag var och tittade på en bostadsrätt. Var nått par som var och tittade åt sin dotter, de tyckte tydligen att vi skulle köpa tillsammans. Slutade med att de skulle ringa dottern och säga att de hittat lya & man & hela paketet...
Vettefan vad som gick fel där alltså.
Nu är jag ju medveten om att det där kan vara fullständigt bullshit men sånt händer ändå en par gånger i månaden, så nått skummt måste ju ändå vara i göringen.
Hade man haft samma dragningskraft hos döttrarna hade man alldrig behövt bjuda på en drink igen liksom.
Alltså, jag är tveksam till Asien överhuvudtaget.. Konstiga matvanor o avskyvärd djurhållning..
Nja, jag har ju aldrig varit lockad av just Asien.. tyvärr.Var inte det, då går du miste om något helt fantastiskt!
Blev det någon fika för folk på mässan då?
Nej, det är inga problem, jag är grym på att softa. Men som jag sa, konstiga matvanor o avskyvärd djurhållning.. obehagligt..Eh... ja... alltså... Du gillar inte att flyga långt med andra ord?
Hå, hå.. jo man tackar.. hade väl varit en runda det..du följer med mig istället , vi bikar higway one , varmt o skönt o inte lika vidrig djurhållning
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|