Singeltråden

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
nähe!! bidde ingen fika idag heller..... :(

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
samma här , bara en jäkla massa strul i garaget :(
nu känns det bara en massa bahhh o gahhh , ngn vänlig själ får offra sig snart så man blir glad igen

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
samma här , bara en jäkla massa strul i garaget :(
nu känns det bara en massa bahhh o gahhh , ngn vänlig själ får offra sig snart så man blir glad igen

"Offra sig" Det låter nåt det. Jag tror det kommer när du minst anar det och från oväntat håll. Det brukar vara så. :serpositivt :)

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
"Offra sig" Det låter nåt det. Jag tror det kommer när du minst anar det och från oväntat håll. Det brukar vara så. :serpositivt :)

offra var väl lite fel ordval :) nu har man tänk igenom alla bekymmer samtidigt som man kommit på lösningar
så nu är man sitt vanliga jag igen ,,, men är inte mässor lite väl lama , har man vart på en så har man nästan vart på alla ?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
offra var väl lite fel ordval :) nu har man tänk igenom alla bekymmer samtidigt som man kommit på lösningar
så nu är man sitt vanliga jag igen ,,, men är inte mässor lite väl lama , har man vart på en så har man nästan vart på alla ?

Jag tyckte det trevligaste var att man kan torrgasa en hel bunke hojar inom gångavstång. :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nått jag funderar på...

Hurfalls det alltid är kvinnors mammor som gillar mig nått avskyvärt?
Jag menar hadde jag haft en krona för varje gång nån tant sagt att jag borde gifta mig med deras dotter skulle jag vara, jadu, betydligt rikare än jag är iaf!
Senast detta fenomen uppdagade sig var när jag var och tittade på en bostadsrätt. Var nått par som var och tittade åt sin dotter, de tyckte tydligen att vi skulle köpa tillsammans. Slutade med att de skulle ringa dottern och säga att de hittat lya & man & hela paketet...

Vettefan vad som gick fel där alltså. :va

Nu är jag ju medveten om att det där kan vara fullständigt bullshit men sånt händer ändå en par gånger i månaden, så nått skummt måste ju ändå vara i göringen. :va

Hade man haft samma dragningskraft hos döttrarna hade man alldrig behövt bjuda på en drink igen liksom. :D

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Nått jag funderar på...

Hurfalls det alltid är kvinnors mammor som gillar mig nått avskyvärt?
Jag menar hadde jag haft en krona för varje gång nån tant sagt att jag borde gifta mig med deras dotter skulle jag vara, jadu, betydligt rikare än jag är iaf!
Senast detta fenomen uppdagade sig var när jag var och tittade på en bostadsrätt. Var nått par som var och tittade åt sin dotter, de tyckte tydligen att vi skulle köpa tillsammans. Slutade med att de skulle ringa dottern och säga att de hittat lya & man & hela paketet...

Vettefan vad som gick fel där alltså. :va

Nu är jag ju medveten om att det där kan vara fullständigt bullshit men sånt händer ändå en par gånger i månaden, så nått skummt måste ju ändå vara i göringen. :va

Hade man haft samma dragningskraft hos döttrarna hade man alldrig behövt bjuda på en drink igen liksom. :D

Eller så kan det vara så att tanterna gör vad som helst för att bli av med sina döttrar. Bara en tanke. ;)

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC