Singeltråden

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Åh, jag vill ju.. Men jag vet inte... De jag skulle åkt med avbokade.. Och vet inte om jag pallar ta tag i det ensam.

Herrejisses kvinna! Det är bara att JUST DO IT! Du träffar ju massa folk där och är därmed INTE ensam. Du bara intar en übercool attityd, lyfter upp huvudet högt och svansar in precis som du äger stället och så ler du mot alla du möter. Så brukar iaf jag göra och det brukar bli så bra så. Klart du ska gå om du vill!

Leta reda på nån här som ska gå och stäm träff. Så har jag gjort och lärt känna massa nya människor här på så sätt (och nej, man behöver inte ligga med sh folk man träffar - just saying, för alla andra här som nu inte förstår det).
Hejjar på dig!

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Trams!

Jag sa så sent som på lunchen idag att jag inte skulle åka dit.

Nu har jag precis bokat tåg ner Fredag och flyg hem Söndag.. så jag ska tydligen dit :yoparty

Har du pröjsat biljetterna eller vill du ha skjuts? Ner fredag morgon hem söndag lunch skicka pm med telnr så fixar vi det.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Så där lever jag de e perfa:2cool

Enda nackdelen är att man är i så fin form så 25 år yngre brudar jagar en o visar upp en för morsan som e lika gammal som jag - ja e 37:rofl

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Kung!

Måste rota upp bilderna på dig tidigare i tråden så jag känner igen dig, du MÅSTE se ut exakt som på den :p
Jag kommer se ut exakt som på min bild inne på profilen.

Hahaha, du är rolig du! Håret är lite mer vildvuxet, eftersom det är på utväxt, annars ska det vara samma lika.. ;)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Hahaha, du är rolig du! Håret är lite mer vildvuxet, eftersom det är på utväxt, annars ska det vara samma lika.. ;)

:) Allt jag försökte säga var bara att säg hej om du ser mig (gäller iofs alla :tummenupp ), gör det samma om jag ser dig! Siktar på att va där runt lunchtid kanske..

(sen vet jag att det är rätt svårt att råka känna igen en person bland flera tusen, men vore skoj me ett ansikte iaf) :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
:) Allt jag försökte säga var bara att säg hej om du ser mig (gäller iofs alla :tummenupp ), gör det samma om jag ser dig! Siktar på att va där runt lunchtid kanske..

(sen vet jag att det är rätt svårt att råka känna igen en person bland flera tusen, men vore skoj me ett ansikte iaf) :)

Det är inte jättelätt nej, men det hade varit sjukt kul att ses! :) Jag har ju fortfarande rött/svart hår, som är betydligt längre på ena sidan än andra. Kanske inte jättemånga som har det? Så här, fast det röda har bleknat lite. (Och mitt ansikte är inte så oerhört överexponerat vanligtvis.. :tungan)

402082_10151082183830531_694465530_22156546_1165146130_n.jpg

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ahh! Fin!
Ska hålla ögonen öppna!

Haha, jag är sådär "överexponerad" på vinterhalvåret, så om du plötsligt ser ljuset i tunneln och tror att du dött så oroa dig inte.. då är det bara jag som kommer gående! :tummenupp

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC