ställ upp iaf ,, vad gör man inte för en kvinnas lycka
Pöh! Vad skulle då hända med mitt rykte som mansgris?
ställ upp iaf ,, vad gör man inte för en kvinnas lycka
Åh, jag vill ju.. Men jag vet inte... De jag skulle åkt med avbokade.. Och vet inte om jag pallar ta tag i det ensam.
Åh, jag vill ju.. Men jag vet inte... De jag skulle åkt med avbokade.. Och vet inte om jag pallar ta tag i det ensam.
Trams!
Jag sa så sent som på lunchen idag att jag inte skulle åka dit.
Nu har jag precis bokat tåg ner Fredag och flyg hem Söndag.. så jag ska tydligen dit
Har du pröjsat biljetterna eller vill du ha skjuts? Ner fredag morgon hem söndag lunch skicka pm med telnr så fixar vi det.
Du har PM
Så där lever jag de e perfa
Enda nackdelen är att man är i så fin form så 25 år yngre brudar jagar en o visar upp en för morsan som e lika gammal som jag - ja e 37
Bra att du tar tag i det där med att dra dit henne,, har väntat flera månader på att få se Swish's lår nu..
Nä jag skiter ju i dom men det händer att tjejer runt 15 jagar runt mig och skämmer ut mig - så det inga problem så
Du får se de på lördag!
Kung!
Måste rota upp bilderna på dig tidigare i tråden så jag känner igen dig, du MÅSTE se ut exakt som på den
Jag kommer se ut exakt som på min bild inne på profilen.
Hahaha, du är rolig du! Håret är lite mer vildvuxet, eftersom det är på utväxt, annars ska det vara samma lika..
Allt jag försökte säga var bara att säg hej om du ser mig (gäller iofs alla ), gör det samma om jag ser dig! Siktar på att va där runt lunchtid kanske..
(sen vet jag att det är rätt svårt att råka känna igen en person bland flera tusen, men vore skoj me ett ansikte iaf)
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|