Singeltråden

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Var väl lite det jag menade, som e fortsättning på inlägget jag citerade, att när jag slutar ha roligt är jag död istf gammal & tråkig. Sen kan ju det få ta ett tag.
Det sagt blir jag förvånad om jag når 30.

Jag, och i princip alla som kände mig, var rätt säkra på att 30 var en ålder jag inte skulle lyckas överleva till, men så helt plötsligt tickade det över. Och nu jävlar är jag på väg mot 32! :D

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Nice! Blir där ridhus oxå? :)

Vet inte, kollar upp!
Men ridhus har jag redan nu 1st på 500m, 1st 1,2Km och minst 3 till på 1-2mils radie. Har ju sagt förr att jag bor i häst Mekka. Hur många box platser behöver vi? Vad brukar sånt kosta så kan jag boka redan nu, så är det bara att ta med hästen.
Vill du ha gångavstånd, cykel eller bil? Speciella krav på tränare, trav, hopp eller dressyr? Allt finns här i Mekka, är nog mest bara en fråga om peng och hur exkulsivt man vill ha till sin häst.

Last edited:

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Ålder är bara ett tal som är helt ointressant ju. Typ vilket gatunummer bor du på? Helt ointressant. Det är ju hur man är som person som betyder något.

Att bli gammal är ingen konst. Bara sätt dig i soffan och vänta ... vips är du gammal.
Att fylla sitt liv så man är nöjd när man dör, det är det som är det som är att leva. Jag är ett stort tal i ålder räknat och jag är galet nöjd och njuter mer av livet än tycker det är pest. En del kallar det vuxet. Som yngling så var jag mest osäker och rädd att göra fel. Idag vet jag att det där med rätt och fel baseras oftast på mina egna uppsatt gränser och normer och då kan man ju flytta gränsen och så har man möjlighet att fylla sitt liv med något nytt och spännande.

/Dagens inlägg från hon som bor på nr 534 (ni ser, helt ointressant) :brynad men jag rockar faan fett trots min höga ålder och ungarna säger alltid att jag är den COOLASTE morsan som de hört talas om - tar det som ett bra betyg att jag just, inte är gammal men full av liv :yoparty

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ålder är bara ett tal som är helt ointressant ju. Typ vilket gatunummer bor du på? Helt ointressant. Det är ju hur man är som person som betyder något.

Det finns ju andra nummer som är av intresse dock. Tex vilka siffror som är före DD på bh:n, storlek på trosorna, hur många nollor som är med i årsinkomsten etc.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Det finns ju andra nummer som är av intresse dock. Tex vilka siffror som är före DD på bh:n, storlek på trosorna, hur många nollor som är med i årsinkomsten etc.

Jag har en jävla massa nollor. De bara är placerade framför alla andra siffror. :D

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Åh, jag vill ju.. Men jag vet inte... De jag skulle åkt med avbokade.. Och vet inte om jag pallar ta tag i det ensam.

Trams!

Jag sa så sent som på lunchen idag att jag inte skulle åka dit.

Nu har jag precis bokat tåg ner Fredag och flyg hem Söndag.. så jag ska tydligen dit :yoparty

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Åh, jag vill ju.. Men jag vet inte... De jag skulle åkt med avbokade.. Och vet inte om jag pallar ta tag i det ensam.

Synd att jag inte ska dit, annars hade jag kunnat ta genvägen förbi malmö och plockat upp dig. :D

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC