Biturbo
Min går i etthundra!
Nä de blev nog fel förlåt mig. Men du kallar oss fjun för att vi inte är gammla och gaggiga?
Nja.. Jo.. Kanske är det så. men det är valfritt om man tar åt sig eller inte.
Nä de blev nog fel förlåt mig. Men du kallar oss fjun för att vi inte är gammla och gaggiga?
Som?... Du får berätta, jag förstår inte alls vad du tänker på.
Vad är poängen med att växa upp?
Växa upp har jag för övrigt inga som hellst planer på.
Tanken har inte slagit dej att folk visst kanske träffas, fikar mm. Men håller det privat och inte skriker ut det på ett forum?
den dagen man slutar vara nyfiken eller leka,den dagen är man gammal eller död.
lekarna kanske blir mindre farliga med åren men i alla fall,man kanske inte kör på bana vid 65
Förhoppningsvis (kanske rent av troligtvis?) är man död före man är gammal.
Det verkar vara praxis bland de flesta. Kul dock när "fjunisarna" visar resten var skåpet skall stå!
Fan tur att man inga pengar har.
Lite kul dock att jag med en kommentar helt själv lyckats sänka alla aktiva killar i tråden till svin-status.
Förhoppningsvis (kanske rent av troligtvis?) är man död före man är gammal.
Fan tur att man inga pengar har.
Lite kul dock att jag med en kommentar helt själv lyckats sänka alla aktiva killar i tråden till svin-status.
Pam33
Såg i lokalblaskan att dom ska bygga hästnära boende. Ska jag boka upp mej?
Gumman... Du är på ett internetforum.. Det finns ju anledningar till att fjunen sitter här och inte är ute på dejt.
Den fina fernissan åkte av.
Dom tror nog jag menar blodigt allvar o att jag blev typ sur ha, ha!!
Du skulle se mig på jobb.. ;-)den dagen man slutar vara nyfiken eller leka,den dagen är man gammal eller död.
lekarna kanske blir mindre farliga med åren men i alla fall,man kanske inte kör på bana vid 65
90-åring interjuvas på 90-årsdagen.
Journalist: Nå, farbror hur känns det att vara så gammal?
90-åring: Jag är inte gammal. Jag har bara levt länge!
Jag tänker göra detsamma. Leva länge...
Nä inte lätt o va blond alla gånger Underhålla motorcyklarna, längta efter våren, rullatorrace och lite sådana trevligheter. Eller varför inte åka till något land där substansen värme och sol inte är borta vid den här tiden på året
Nejdå, ingen fara, jag är inte helt humörlös trots min höga ålder. Att ligga sig fram på SH är inte aktuellt för min del,Missförstå mig rätt, jag klagar inte på att du, eller någon annan inte pökat sig igenom sh under de senaste veckorna.
Men det har varit en jäkla massa snack om att träffas, giftas, resas, fikas, :fikas, samt donken dejt. Utan att någon egentligen gjort någonting annat än att fortsätta skriva en massa jidder i den här tråden, hur jäkla svårrt ska det va liksom?
Växa upp har jag för övrigt inga som hellst planer på.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|