Singeltråden

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Som?... Du får berätta, jag förstår inte alls vad du tänker på.

Nä inte lätt o va blond alla gånger ;) Underhålla motorcyklarna, längta efter våren, rullatorrace och lite sådana trevligheter. Eller varför inte åka till något land där substansen värme och sol inte är borta vid den här tiden på året :D

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Vad är poängen med att växa upp?

Växa upp har jag för övrigt inga som hellst planer på.

Väx inte upp! :yoparty Jag tror att det kan vara farligt! Kanske får man för sig att det skulle vara olämpligt att åka hoj, eller andra dumheter. Akta er! Själv har jag i många år undvikigt att växa upp :hihi Tror att jag på insidan är så där 29! :):D:banana och då är det ok att åka hoj :kär

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
den dagen man slutar vara nyfiken eller leka,den dagen är man gammal eller död.
lekarna kanske blir mindre farliga med åren men i alla fall,man kanske inte kör på bana vid 65

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tanken har inte slagit dej att folk visst kanske träffas, fikar mm. Men håller det privat och inte skriker ut det på ett forum?

Det har den, men med tanke på hur tråden fortsätter i samma manér med samma människor käns det iaf som ett undantag snarare än en regel.

Nä de blev nog fel förlåt mig. Men du kallar oss fjun för att vi inte är gammla och gaggiga?

Det verkar vara praxis bland de flesta. Kul dock när "fjunisarna" visar resten var skåpet skall stå! :fakta:D

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Pam33

Såg i lokalblaskan att dom ska bygga hästnära boende. Ska jag boka upp mej?

tkdrille

Guest
Det verkar vara praxis bland de flesta. Kul dock när "fjunisarna" visar resten var skåpet skall stå! :fakta:D

Ja, jag tänker var ett fjun så länge jag kan. Helst till 80 om jag blir så gammal, jag har hört att när man börjar bli allvarlig och gammal gaggig gubbe/tant så börjar man bli sjuk. Och sjukdomar kan dra åt fanders.
Näää jag får väl fortsätta smita ifrån så jag aldrig behöver växa upp. Hört kvinnor kan tygla oss pojkar och de låter hemskt. :D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fan tur att man inga pengar har. :D

Lite kul dock att jag med en kommentar helt själv lyckats sänka alla aktiva killar i tråden till svin-status. :hihi

Appappapp! Jag har hela tiden haft svin-status. Den jobbar jag ihärdigt på.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Förhoppningsvis (kanske rent av troligtvis?) är man död före man är gammal.

90-åring interjuvas på 90-årsdagen.
Journalist: Nå, farbror hur känns det att vara så gammal?
90-åring: Jag är inte gammal. Jag har bara levt länge! :gnissla

Jag tänker göra detsamma. Leva länge... :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
90-åring interjuvas på 90-årsdagen.
Journalist: Nå, farbror hur känns det att vara så gammal?
90-åring: Jag är inte gammal. Jag har bara levt länge! :gnissla

Jag tänker göra detsamma. Leva länge... :D

Var väl lite det jag menade, som e fortsättning på inlägget jag citerade, att när jag slutar ha roligt är jag död istf gammal & tråkig. Sen kan ju det få ta ett tag.
Det sagt blir jag förvånad om jag når 30.

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Nä inte lätt o va blond alla gånger ;) Underhålla motorcyklarna, längta efter våren, rullatorrace och lite sådana trevligheter. Eller varför inte åka till något land där substansen värme och sol inte är borta vid den här tiden på året :D

Nu börjar det lika nåt.. :)

tivolit

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2011
Hoj
Yamaha MT-09 2016
Singeltråden? Hallå vänta nu lite va... pojkar pojkar pojkar, här kommer ett hundår till! ;) Har ni inte lärt er det?
Nu är ju jag å andra sidan bara 147 hundår (om det är så att man gångrar ett människoår med 7 för att få ett hundård?)

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Missförstå mig rätt, jag klagar inte på att du, eller någon annan inte pökat sig igenom sh under de senaste veckorna.
Men det har varit en jäkla massa snack om att träffas, giftas, resas, fikas, :fikas, samt donken dejt. Utan att någon egentligen gjort någonting annat än att fortsätta skriva en massa jidder i den här tråden, hur jäkla svårrt ska det va liksom? :va

Växa upp har jag för övrigt inga som hellst planer på.
Nejdå, ingen fara, jag är inte helt humörlös trots min höga ålder. Att ligga sig fram på SH är inte aktuellt för min del,
inte min grej. Men som nån sa, detta är ett internetforum o här kan man ju alltid drömma sig bort i nån rosa värld som eg inte finns.
Det är därför jag är här :) Sen bor jag i Skåne, en bit bort från de flesta här. Kör inte upp för en fika sådär bara..

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC