Singeltråden

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Fast hon släpper ju inte heller till, så vad äre så livat om? :va:D
Om du menar mig så kan jag bara säga att när jag läst de sista sidorna här bestämde jag mig illa kvickt för att det nog var ett bra beslut..
Växer ni aldrig upp??...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Om du menar mig så kan jag bara säga att när jag läst de sista sidorna här bestämde jag mig illa kvickt för att det nog var ett bra beslut..
Växer ni aldrig upp??...

Klart de inte gör, det här är sporthoj.com mitt i vintern i ett nötskal...

tkdrille

Guest
Vi behållerden dåliga humorn. De flesta kan nog uppföra sig i finare sällskap. Seriöst växa upp betyder inte bli tråkig och ointressant

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Hoj
Honda SP-2 castrol edition
hahaha, men ärligt så kan man ju aldrig nånsin veta ifall de är ett freak även om man varit där ett par gånger. Hade jag varit dig hade jag borrat och sen bett henne dra. =) eller du var rädd för att bli farsa med?

Jag e lite gammaldags o lär gärna känna dom innan jag bränner på, så hon var aldrig hemma hos mig men man finns tydligen med på eniro. Sen visade det sig att hon hade 2 barn med 2 olika killar dom senaste åren, och ovanpå det fick hon för sig att jag hade pengar, sen var det ju kört =) hello stalker =)

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Växer ni aldrig upp??...

Har man ett sådant beteende(sista sidorna) så är man singel, därför dom hänger här.

Vänta här nu, jag hänger ju här jag med?

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Växer ni aldrig upp??...

Gumman... Du är på ett internetforum.. Det finns ju anledningar till att fjunen sitter här och inte är ute på dejt.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Den fina fernissan åkte av... :D

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Haha - man måste betrakta honor lite som rovdjur - fatta det.
Dom får aldrig under några omständigheter förstå att man försöker komma undan - då triggas jaktinstinkten.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag e lite gammaldags o lär gärna känna dom innan jag bränner på, så hon var aldrig hemma hos mig men man finns tydligen med på eniro. Sen visade det sig att hon hade 2 barn med 2 olika killar dom senaste åren, och ovanpå det fick hon för sig att jag hade pengar, sen var det ju kört =) hello stalker =)

Fan tur att man inga pengar har. :D

Lite kul dock att jag med en kommentar helt själv lyckats sänka alla aktiva killar i tråden till svin-status. :hihi

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Växer ni aldrig upp??...

Missförstå mig rätt, jag klagar inte på att du, eller någon annan inte pökat sig igenom sh under de senaste veckorna.
Men det har varit en jäkla massa snack om att träffas, giftas, resas, fikas, :fikas, samt donken dejt. Utan att någon egentligen gjort någonting annat än att fortsätta skriva en massa jidder i den här tråden, hur jäkla svårrt ska det va liksom? :va

Växa upp har jag för övrigt inga som hellst planer på.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Men det har varit en jäkla massa snack om att träffas, giftas, resas, fikas, :fikas, samt donken dejt. Utan att någon egentligen gjort någonting annat än att fortsätta skriva en massa jidder i den här tråden, hur jäkla svårrt ska det va liksom? :va

Tanken har inte slagit dej att folk visst kanske träffas, fikar mm. Men håller det privat och inte skriker ut det på ett forum?

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC