Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag tror dig :) Tänk dig själv situationen att följa med någon hem som är jättefin kl 3 och inte få upp den.. Roligare har man vart med om:glömdet

:rofl

Jag tycker jättesynd om speciellt en kille, vi tränar på samma gym. Han råkade ut för det. Och så tvingas han träffa mig gång på gång :tuttar

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Kanske skulle definierat frågan bättre, hur påverkas kvinnan sexuellt av anabola? Mäns testiklar krymper osv, men det skiter dom i då dom har stora muskler.. Hoppas alla som preppar bli impotenta, inteligensbefriade människor skall det inte avlas på..

Vad menar du med det? Omdömet är ju perfekt kl 1:45:tuttar

va fan va de för mail som kom med i min bubbla??!!

iaf.. en ökad mängd testosteron ( androgener) medför först en ökad sexlust hos kvinnan. (androgener är de som främst styr kvinnans sexlust och en ökning av det MÄRKS;))
MEN bieffekterna går ofta över till menstruationsrubbningar (eftersom det påverkar de kvinnliga hormonerna) Kan också göra en (få se om jag kan stava ordet rätt)... infertilitet
Klittan kan också växa och bli kalasstor

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
va fan va de för mail som kom med i min bubbla??!!

iaf.. en ökad mängd testosteron ( androgener) medför först en ökad sexlust hos kvinnan. (androgener är de som främst styr kvinnans sexlust och en ökning av det MÄRKS;))
MEN bieffekterna går ofta över till menstruationsrubbningar (eftersom det påverkar de kvinnliga hormonerna) Kan också göra en (få se om jag kan stava ordet rätt)... infertilitet

Ja det vart fan inte meningen! Råkade tydligen klistra in det.. Telefoner.. Svar på några miljöfrågor :)
Åh fan, klart det skall gynna kvinnor "bättre" än män.. Vad som händer kroppsligt visste jag dock.. Men inte "psykiskt" :) Tack för svaret!

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
Det kunde blivit ett jävligt bra ligg. Men så är det ibland :D Sen bryr jag mig inte så himla mycket. Var det misslyckat så var det. Inget mer med det.

Kunde ja... Pilutta dig:arsele

Fast Påtal om det!! Blir man inte djävulskt mycke mer bakfyllekåt då som tjej? Då är det som bäst, så länge inte morgon andedräkten dödar en....

Last edited:

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Ja det vart fan inte meningen! Råkade tydligen klistra in det.. Telefoner.. Svar på några miljöfrågor :)
Åh fan, klart det skall gynna kvinnor "bättre" än män.. Vad som händer kroppsligt visste jag dock.. Men inte "psykiskt" :) Tack för svaret!

varsågod :tungan

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Kunde ja... Pilutta dig:arsele

Fast Påtal om det!! Blir man inte djävulskt mycke mer bakfyllekåt då som tjej? Då är det som bäst, så länge inte morgon andedräkten dödar en....

Förspel på gymmet om det var ett bra ligg :brynad

Och nej, jag blir inte bakfull *peppar peppar* och jag sover inte med någon. Iofs var det jävligt längesen jag ens hade ett fylleligg, de är så förbannat meningslösa.

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj

Och nej, jag blir inte bakfull *peppar peppar* och jag sover inte med någon. Iofs var det jävligt längesen jag ens hade ett fylleligg, de är så förbannat meningslösa.

Förspel på gymmet.. Den vart ny:tummenupp

Instämmer!

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,

Fusk fusk fusk! om jag druckit för mycket slår bakfyllan alltid till kl 16:00 hopplöst:död

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

:krama

Jäklar nu är ni många! :) Hur blir den anabola effekten på tjejer inom ämnet?
Fast enligt mig är man inte bara otroligt dum man är lat med.. Anabola är kasst. :zpy

Vad jag har fått veta så kan spriten även påverka er kvinnor angående "torrheten", enligt x antal tjejer! Fylle ligg är sällan bra för den delen.. Kanske blir bättre med åren? PippiT? :)

Fylleligg är aldrig bra, one night stands är inte min grej. Ligga med partner i fyllan kan va gött som fan. Och det påverkar inte, är man kåt så är man.
Åldern har inte nån påverkan heller vad jag vet, inte mer än att tjejer har sin top långt senare o mycket längre än killar. Jag ligger nog på top för tillfället känns det som. :rodnar

:rofl
Jag är inte lika gammal som Pippi men kan redan dementera det där :D (spritens effekt då alltså)

Mina uteblivna fylleligg har berott på hans utrustning och de dåliga har berott på att han helt enkelt var kass.

I second that!!! :tummen

Det kanske funkar bra för dig, men det kanske ingen skulle erkänna av er heller. Men mellan 20-30 så har iaf tjejer sagt det att det är svårare att bli blöt om man dricker.

Klart det är vi killar som avgör om det är dåliga ligg och det är en självklarhet att det bara skall funka för oss. Jag förnekar inte att om man druckit mycket har vissa "komplikationer"uppstått

Killar som fylleligger brukar dock mest va glada att de har ett varmt hål att jucka i, sen om hålet är blött eller ägaren ser ut som stryk spelar ingen roll för ni har supit henne snygg. Coyote ugly. :D

När klittan är större än killens penis då är det nåt som är allvarligt fel. :D

Fast Påtal om det!! Blir man inte djävulskt mycke mer bakfyllekåt då som tjej?

Jag fattar inte vad det skulle va för skillnad? Full, nykter, bakfull, trött, pigg eller ont i huvet har väl inte med kåtheten att göra? :va

:tuttar

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
Orkar inte radera och mecka.. Jag är väl en av de personer som är extra kåt bakfull.:glömdet

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA