Zinik
Kaizen
Eller så är man helt enkelt extra kåt jämt.
Ingen har dött av för mycke lööve
Eller så är man helt enkelt extra kåt jämt.
Är det riktigt sant det :
Är det riktigt sant det :
Finns det någon som knullat ihjäl sig? Och nämn inga gamla porrskådisar som knarka..
Ligga är gött och det skall göras ofta med någon man gillar.
NEJ!
Bang-A-Hole Fucking Kit heter den. BANG = BORRA
Jag tycker jättesynd om speciellt en kille, vi tränar på samma gym. Han råkade ut för det. Och så tvingas han träffa mig gång på gång
Det vart väl ändå DU som poängterad glidmedel? Fast alla har vi våra "torr perioder" för mycket sprit kan kräva
Det har jag aldrig märkt.
Dock kan för mycket sprit ha andra i sammanhanget negativa påföljder. Oftast i att det inte blir nånting och man inte får testa för att man virar omkring och är kollig och beter sig tvivelaktigt. Att man mår skit. Eller i sällsynta fall att man får avbryta för att gå och pinka emellan om man intagit för mycket öl...
Fast Påtal om det!! Blir man inte djävulskt mycke mer bakfyllekåt då som tjej? Då är det som bäst, så länge inte morgon andedräkten dödar en....
Då dricker du inte tillräckligt eller så är du "lyckligt" lottad..
Men hon är typ 1,40 lång om jag inte minns fel. Ett litet penntroll.
Liten kan vara livsfarlig mao.
Han högg honom så han bajsade hallonsylt?En av de mer kortvuxna ninjorna blev, på den tiden det var aktuellt, känd för att ha lönnmördat en Shogun som var i övrigt svåröverfallen.
Shogunen var ständigt bevakad. Utom på tjottan. Däri gömde sig ninjasmurfen och högg tjifen rätt i arnulfen med sitt lilla pennknivsstora ninjasvärd. Oklart om det var före eller efter det planerade tarmsläppet, tarmsläpp blev det av hursom. Ninjasmurfen kvarstannade i latrinen och smög sedan ut i förvirringen som uppstod då man slutligen hittade tjifen, skiten till döds.
Liten kan vara livsfarlig mao.
I second that statement!
Du får väl ge han en chans till så han kan få hävda sig. Då slipper han ju gå där på gymmet med gamnacke varje gång han ser dig.
Hej alla! Nu har jag jobbat klart! Vad gör ni?
Inte mycket, kom nyss hem från gymmet så nu ligger man i soffan sådär skönt utmattad.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|