Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
:rofl

Jag tycker jättesynd om speciellt en kille, vi tränar på samma gym. Han råkade ut för det. Och så tvingas han träffa mig gång på gång :tuttar

Du får väl ge han en chans till så han kan få hävda sig. Då slipper han ju gå där på gymmet med gamnacke varje gång han ser dig. :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det vart väl ändå DU som poängterad glidmedel? Fast alla har vi våra "torr perioder" för mycket sprit kan kräva:ätapiller :hihi

Det har jag aldrig märkt. :)

Dock kan för mycket sprit ha andra i sammanhanget negativa påföljder. Oftast i att det inte blir nånting och man inte får testa för att man virar omkring och är kollig och beter sig tvivelaktigt. Att man mår skit. Eller i sällsynta fall att man får avbryta för att gå och pinka emellan om man intagit för mycket öl...
:glömdet

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Det har jag aldrig märkt. :)

Dock kan för mycket sprit ha andra i sammanhanget negativa påföljder. Oftast i att det inte blir nånting och man inte får testa för att man virar omkring och är kollig och beter sig tvivelaktigt. Att man mår skit. Eller i sällsynta fall att man får avbryta för att gå och pinka emellan om man intagit för mycket öl...
:glömdet

Då dricker du inte tillräckligt eller så är du "lyckligt" lottad..

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fast Påtal om det!! Blir man inte djävulskt mycke mer bakfyllekåt då som tjej? Då är det som bäst, så länge inte morgon andedräkten dödar en....

Hm, då kanske jag är tjejj? :va

Bakispöka är bra mycket bättre än fyllepöka. :fakta
Om man dratt sig aprak iaf, är man bara lagom salongsberusad är det ju som pizza, som bekant.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Men hon är typ 1,40 lång om jag inte minns fel. Ett litet penntroll. :kär

En av de mer kortvuxna ninjorna blev, på den tiden det var aktuellt, känd för att ha lönnmördat en Shogun som var i övrigt svåröverfallen.
Shogunen var ständigt bevakad. Utom på tjottan. Däri gömde sig ninjasmurfen och högg tjifen rätt i arnulfen med sitt lilla pennknivsstora ninjasvärd. Oklart om det var före eller efter det planerade tarmsläppet, tarmsläpp blev det av hursom. Ninjasmurfen kvarstannade i latrinen och smög sedan ut i förvirringen som uppstod då man slutligen hittade tjifen, skiten till döds.

Liten kan vara livsfarlig mao.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
En av de mer kortvuxna ninjorna blev, på den tiden det var aktuellt, känd för att ha lönnmördat en Shogun som var i övrigt svåröverfallen.
Shogunen var ständigt bevakad. Utom på tjottan. Däri gömde sig ninjasmurfen och högg tjifen rätt i arnulfen med sitt lilla pennknivsstora ninjasvärd. Oklart om det var före eller efter det planerade tarmsläppet, tarmsläpp blev det av hursom. Ninjasmurfen kvarstannade i latrinen och smög sedan ut i förvirringen som uppstod då man slutligen hittade tjifen, skiten till döds.

Liten kan vara livsfarlig mao.
Han högg honom så han bajsade hallonsylt?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA