Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

tennis-smash-smiley-emoticon.gif

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hänger fortfarande inte med. Varför skulle någon med liten orka mer än någon med stor?
Kan det bli tillfällig blodförlust tro? Andnöd? Blir den snabbare sliten på grund av friktion?

:confused: :va
Ja det gör de nog, men framförallt så finns det fler små att välja på.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Joho, med A. Ödmjuk ska man tamejfan jävlas lite extra bara för att det nästan är helg ;)

Du har spionerat :7peta
För den delen jävlas alla jävlar med mig. Och ingen bryr sig om att jag är sjuk!! :gråta

Du hade funderat på varför snubbar svimmar så fort de ser dig, men nu vet du. :tummenupp

Du är slipad. Du lyckas få det till någon typ av skruvad komplimang :krama

Han menar att om hon sänker kraven till lönnfet, liten kuk och elak finns det ånga på kö som hon säkert får ligga med. Som han själv, till exempel. :rolleyes:

Ha ha ha ha det är ju inte att sänka kraven. Det är att spela död. :död

Välja fel kewk?

Jo jävlar vad man ska :cdevil-jävlas! Speciellt i "jävle"! Eller vad säger skruttiz? :D

View attachment 380563

Men om man valt fel kan man väl bara ångra sig? Det är väl bara o säg att man inte vill mer?
:näsblod

Good night bitches. :krama

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jo men det innebär nog att du får sänka kraven lite. :hihi

Det ska jag nog kunna göra. Men totalt kompromisslöst!

Ingen pikar mig ;)

Jag menar att om hon bara kan tänka sig snubbar med kewkar grova som ölburkar och som kan hålla på i timmar lär det inte bli mycket ligga.

:fakta

Hänger fortfarande inte med. Varför skulle någon med liten orka mer än någon med stor?
Kan det bli tillfällig blodförlust tro? Andnöd? Blir den snabbare sliten på grund av friktion?

:confused: :va

En liten tillför nog högre tempo i jucken för att kompensera längden och därmed riskerar klassificeras som "Duracellkanin". Sen att den kanske kan ha en omkrets vars beskrivs enklast med orden "Är du inne än?" svarar för sig själv.

En stor får däremot jobba upp sig och det händer att den inte vill stå trots kukinnehavaren vill den ska stå. Men omkretsen är kramvänlig och innehavaren vet ofta hur man hanterar den :fakta

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår