SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ni e int redi!! Hur små e dom då? Jag är ändå rätt gammal. Inte har jag blivit kittlad i gomseglet
Du kanske är pryd också?
Ni e int redi!! Hur små e dom då? Jag är ändå rätt gammal. Inte har jag blivit kittlad i gomseglet
....Sen att den kanske kan ha en omkrets vars beskrivs enklast med orden "Är du inne än?" svarar för sig själv. ....
jag satt och tänkte att det skulle kännas totalfel men ville inte säga det riktigt. Men nu när du sa det känns det ok att säga det
Så nu skyller du allt på mig De e klart den enkla vägen. Sparka på den som redan är i spillror.
Nä jag blir inte ledsen. Det är ok. Tänk inte på mig. Inte ledsen alls. Så de så.
Så nu skyller du allt på mig De e klart den enkla vägen. Sparka på den som redan är i spillror.
Nä jag blir inte ledsen. Det är ok. Tänk inte på mig. Inte ledsen alls. Så de så.
Får mig onekligen att tänka på vad Jimmy Carr sa i en av hans shower till en tjej i publiken
"So you said, is it in yet?"
"So what you are saying is that you have no feeling whatsoever in your vagina?"
"Tell me, can you tell if there is a cock in you right now?! No?"
Och så formar sig magen runt pannan sådär mysigt, och *flopp* mitt i allt så är du försvunnen i nån valk.
Och så formar sig magen runt pannan sådär mysigt, och *flopp* mitt i allt så är du försvunnen i nån valk.
Jag ställde ju bara en fråga
Men om stattars liten är suk o snövlig så ska vi givetvis skicka blommor o choklad o "krya-på-dig"-kort!
Det är till att vara på hugget idag.
Om du aldrig blivit kittlad i gomseglet, hur fan hittade du alla med så små?
Jag tror att dom är ute efter mig eftersom jag är överlägsen. Jag behöver inga gåvor.
Jag vill ha ditt medlidande!!
Jag kanske har väldig liten mun
Stackars
Vilken tur att du har oss
Jamen då är det ju en match made in heaven, då är ju en liten sak perfekt för dig!
Tänk om inte hålen matchar. Då blir det värre. Hur löser man det?
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|