Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Hihihi jag ÄLSKAR insideinfo.

Jag har också whisky :banana

Men nä ikväll får det vara nyktert så jag kan lita på att jag kommer upp i tid imorgon :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
You and me both! Kollar på Top Gear, dricker cider och har uppenbarligen lekt så mycket med katten att hon däckade... Snart blir det Kiss kiss bang bang. Alltid nåt!

Hundarna ligger utslagna här hemma. Jag har ätit middag. Funderar nästan på att gå och handla lite. Och baka. Men vet inte vad. Och om jag bakar, vad ska jag göra av allt? Hmm... Orkar inte heller egentligen haha.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Hundarna ligger utslagna här hemma. Jag har ätit middag. Funderar nästan på att gå och handla lite. Och baka. Men vet inte vad. Och om jag bakar, vad ska jag göra av allt? Hmm... Orkar inte heller egentligen haha.

Tjöp frukt och stek i smör tillsammans med nötter efter behag. Lätt att dosera och man blir inte illamående.
Eller baka filmjölksbröd.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Tjöp frukt och stek i smör tillsammans med nötter efter behag. Lätt att dosera och man blir inte illamående.
Eller baka filmjölksbröd.

Filmjölksbröd. Måste bakas på söndag! Men nu tänkte jag i stil som kladdkaka. Men ingen vanlig kladdkaka utan något utöver det vanliga. Men det är nog lika bra att jag avstår för annars äter jag upp allt. Det är inte värt dåligt samvete.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår