Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Gokväll!

Min helg började inte riktigt som jag hade tänkt, och kvällens planer blev inställda. Men de gör inget..(fest blir det i morgon så det räcker och blir över) Tog fram en oxfilé (ekologisk sådan från bonden hemifrån "byn" där jag kommer ifrån) öppna en flarre vin och tänker ägna kvällen åt jobb och repeated measures anova i SPSS (och självklart hänga i singeltråden) Kan tyckas tragiskt att sitta och jobba en fredag kväll... men fan en snus på det och jag njuter av singellivet en trött fredagkväll med låtar från första kent skivan i bakgrunden

View attachment 380620

så mina hojvänner, vad diskuteras ikväll? och skål på er!:fyllisar

Ser inte fel ut tycker jag, sämre kan man ha det en fredagkväll:tummenupp Snusen vill jag förvisso inte ha, och "jobb och repeated measures anova i SPSS" Kan jag nog klara mig utan...:hihi Men i övrigt så:tummenupp

Ikväll händer väl inte så mycket för min del, käkat middag med familjen och sitter nu i soffan med ett glas cola light. Flådigt ska det vara såhär på fredagsafton...:D

Var iväg och skjutsade morföräldrarna hem från kastrup tidigare idag och fick en flaska rom för besväret, man kanske skulle slå i en slatt i colan...?:va Eller så sparar jag den, har lovat en polare att vi ska dricka ikapp någon dag och då kan det ju vara vettigt att ha den flaskan kvar... Har inte råd at köpa någon ny...:gnissla

Tja, vad vill du prata om? :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Måste va kul för Pippi.. Alla väntar alltid på att hon ska gå och lägga sig :D

Neeeejdå, hon är rolig annars med...:hihi Men hon blir definitivt inte tyst bara för att det börjar bli läggdags:banana :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Vad tycker hon själv om för whisky då om man får fråga?

Oban är annars en favorit för min del men för tillfället har jag ingen hemma. :(

Herrn gillar rök? Ardbeg säger jag bara, rökigare får man fan leta efter... Öppna en sån flarra och det luktar snart tjära i hela rummet :D

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning